Co chystají výrobci pro rok 2019?
Text: Honza Zajíček | Foto: Jiří Jevický | Foto: archiv, Intermot,MoreBikes.co.uk, bikeit.gr, motorcyclenews.com, motociclismo.it | Zveřejněno: 12.9.2018 | Zobrazeno: 27 332x
Text: Honza Zajíček | Foto: Jiří Jevický | Foto: archiv, Intermot,MoreBikes.co.uk, bikeit.gr, motorcyclenews.com, motociclismo.it | Zveřejněno: 12.9.2018 | Zobrazeno: 27 332x
Jo, pěknej souhrn. A na kterou motorku se nejvíc těším? No přece na tu svoji když dovalim do garáže! To dá přece mozek!
No kdyby znovu vskřísili 6ti vál cbx 1000, ale to je už v dnešní době emisních kurvítek nereálné.
K tomu ze katana bude mat preplnovany motor by som sa radsej nepriklanal
pk14- busa bude..do 2 rokov
kdyby to někoho z vedení Ducati zajímalo, tak chci V4 v nové Multistrádě
nejvíc by potěšili, kdyby dávali do všech motorek kulaté budíky s ručičkama. Na mojem NC se to fakt nedá číst
Hustě vypadá BMW S 1000 RR a taky R3
Za mě by oživení RSV bylo dobrou zprávou. Od BMW by Funbike vypadal dobře. Honda má dlouholeté zkušenosti s V4, to by nebylo vůbec marný tento agregát vypustit zpátky na silnice. A poslední pěkná věc je Indian
,,CBX by nebylo CBXem bez šesti koncovek" - nespletl si to autor s Benelli Sei 750?
Sériové CBX měly sice šest krásných svodů, ale koncovky dvě...
Zajimave vypada indian a triumph scrambler,jinak me nic prilis nezaujalo
Na toho nového Hypermotarda jsem moooc zvedavej, to by mohla být pecička...
RIP SSP 600 ...
...uf, tak nai jedna mi mi nezabrnkala na strunku:))))...jsem zvědav na Norton
Hledme na tristovky! Chcete zariznouzt motocyklovou kubaturu? - Vypiste ji tridu v prestiznim sampionatu.
USD-vidle a 4-pistkova trmeny. Co priste? Deltbox a hlinikova kyvka, A potom? Treba TC a 2000 otacek vic, konkurence nespi...
Vysledek je treba ZX6R za 13000€ a nulove prodeje.
No KTM by měla vytáhnout nejen 390 adv. na Bavoráky, ale i 390 enduro R na Hondu. Jinak značně prospí street legal offroad kubaturu do 450ccm. EXC jsou dost drahý a mají krátký interval a vlastně i životnost.
Konečně Tenerka 700
Dále mě velice zajímá Advík 790 a MG V85.
Hele u Jawy ste se mohli optat...a vzit pritom i cinsky vyrobce. Jinak ty jawa retro prevleceni cinani nejsou spatni
Já se moc těším na nového Indiana a nový motor mv-agusta
...a bájný litr od Jawy nic?
To jako neumějí teď udělat nic jiného než zvýšit objem? Jak to budou řešit pro WSBK?? Nějakou druhou verzí? Celé mě to přijde divné.
...ta Busa, neví nekdo víc? Nějaké zákulisní drby? Aby nakonec třeba i neskončila...
Toman> CRF 450L testujeme již na konci září. V říjnu bude už první test.
...o hondě CRF 450L ani slovo?.. Prezentují to jako lehký dualsport tak by se zde mohl objevit
Nová 700 Teneré by mala byť skok ako pri príchode Afriky. Dúfajme že to tak bude. A prekvapko od KTM - uvidíme
Minulý rok na Havířovském zlatém kahanci, jsem slyšel Josku Kubíčka říkat, že Aprilia chce vstoupit do mistrovství SSP 300, a proto vyvíjí nové motory. Ale co je na tom pravdy, nevím...
Šašci, ale vrcholně nebezpeční v EK a EP ...
Pěkný souhrn.
EURO 5 v mašinách ... jsou to šašci ti Bruseláci.
doplnění k Ducati: u Diavela 1260 si můžete dát 100% (byl už před-představen na WDW v červenci) a další na 100% novinka, která vám tam úplně chybí, je Panigale V4R, nutná pro homologaci do WSBK. Jinak, doufám, že to někoho potěší, Streetfighter není mrtvý, podle všeho bude s motorem V4, ale nejspíš až za rok.
JAWA nic?
Jasně že Advik od KTM ve verzi 790, případně 390 a Tenere 700 od Yamahy
Na ty se těším nejvíc
Naopak návrat Cagivy s elektrikou...