yamaha_demo_tour




Český trh žije díky skútrům

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Kweni (1) napsal 20.08.2013 v 11:09

Počas motodovolenky na Balkáne som stretával motocykle značiek : 80% Suzuki, 10% Honda, 10% zbytok. Nechápem ako sa môžu takto tie Hondy predávať na ČSR trhu. (Skúter nie je motorka)

kovarradek (0) napsal 11.07.2013 v 16:20

Všechno v pořádku... H-D opět suverénně vede

deep-sk (474) napsal 10.07.2013 v 16:34-2+1

foky: no uvidime jak to s tym novym velkym Stromom dopadne, ale fakt je ze mne sa moc nepaci a imho to velka diera do sveta nebude...
a fakt je aj to, ze so Suzou to ide od 10 k 5 uz nejaku tu dobu... mam pocit jak keby niekde v 2006tom prepustili tristvrte firmy a od vtedy bezia uz len na zotrvacnost...

foky (156) napsal 10.07.2013 v 15:11-2+1

Konec Suzuki se nezadržitelně blíží. Poslední tečkou za katastrofálními výsledky prodejů bude DL1000 2014.

Pedl (178) napsal 10.07.2013 v 13:38+1

gresini: Pravda...možná se časem zvýší prodej endur

danny355 (127) napsal 10.07.2013 v 13:14-2+2

S tím B-čkem do 125ccm/11kW/automat.převodovka,je to dobrej zákon .. Spousta lidí říkala,že než padinu,tak budou jezdit autem,ted' po tom rozšíření už jich spousta má skůtra,někteří popadají,možná,že i sem tam nějaká úmrtnost bude,ale pořad to bude lepší než jak často slyším od lidí:
" Jako začátečník tak na rok na dva nějakou poladěnou šestku a pak šup a litra,protože litr je " in " a kdo nemá litra,tak jako by nebyl .. "
A jeden takový postřeh,v poslední době na skůtrech a mašinách potkávám samé baby .. A pánové tvrdí,že není nad Škodárnu " fTéDéÍčku " , že je motka nebezpečná a kdesi cosi .. Koukám,že už jde špatně rozeznat,které pohlaví je to slabší a křehčí ..

macikcz (3) napsal 10.07.2013 v 12:05-5+5

To je dobře, jen ať jezdí co nejvíce lidí na skůtrech, místo v autech. Lepší pro provoz, ekologii, atd. Navíc se řidiči aut naučí vnímat provoz z pohledu motorkáře a snad budou ohleduplnější. To je jedna z, pro mě, pozitivních změn. Byla blbost dělat zvlášť řidičák na malou motorku..

gresini (4459) napsal 10.07.2013 v 12:01+4

český trh může být hodně rád,že se tady z motorek něco prodá,ono jezdit po takových tankodromech není vůbec příjemné ani pro auta, natož motorky!!

IRON-MAIDEN-ZXR (82) napsal 10.07.2013 v 11:45

Ještě, že se v této kategoriji má oblíbaná značka Kawa příliš (nebo vůbec) neangažuje a radši dělá jen (především) mašiny (a traktory ). Ale je to věc názoru, tak mě neukamenujte

Boro78 (51) napsal 10.07.2013 v 11:43

Jak tak nato koukam, honda uz neudela novou afriku s dvouvalcem 800ccm. Protoze ta jeji strategia ji vychazi, ale ve skutecnosti neni nacem jezdit expedice.
! PANOVE V HONDE, NENI NACEM JEZDIT EXPEDICE ! na silnicni motorce to neni vono!

Huny (6) napsal 10.07.2013 v 11:08+1

jo taky jsem si všiml, že těch vysavačů na kolách je nějako více.

wario (126) napsal 10.07.2013 v 09:42

pěkně Triumph

Koštěbuch (0) napsal 10.07.2013 v 09:33-1

rosi sry četl sem to je to cca měsíc, tak sem si to splet maš pravdu je to vlastně A1 s automatickou převodovkou... ale i tak to jede oproti kolu celkem ranec, takže svou tezi neměním.

Rosi45 (41) napsal 10.07.2013 v 09:24+5

Koštěbuchu občas si něco i přečti - max 11Kw
Pozitivní je snad na tom to,že spousta plechovkářů si uvědomí,co obnáší jezdění mezi auty.

lionzion (0) napsal 10.07.2013 v 09:04

Budou si muset zvyknout i řidiči aut. Tak nějak ze zvyku nepočítají se skútristy, kterých se teď začíná rojit větší množství a bude toho ještě víc. Vidím to v provozu jak je skútr většino řidičů považován za něco jako kolo co jede jen při kraji maximálně 50 km/h.

Koštěbuch (0) napsal 10.07.2013 v 08:44-5+2

pěkný grafy :) ale za ty skůtry může ten hloupej zákon o tom že s B-čkem můžete sedlat až 125ccm skůtra... zachvilu nas ti střelci na tom všechny rozsekaj... už si toho začínam všímat u nas ve městě... zkušenosti akorát tak z koloběžky v dětství a teď si to koupí nějakýho 25kw skůtra a pohroma je na světě...




TOPlist