Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Faux pas! Oni zapomněli na selfie-zrcátko se zabudovanou kamerou a softwareovým algoritmem detekujícím cool posez a výraz, takhle to přeci na facebook nemůže!
Věřím, že tyhle věci si svoje zákazníky najdou. I tady na m.cz. Stačí přidat možnost sdílet gps data a telemetrii na <přidej aktuální oblíbenou sociální síť> a hned se najde kupa těch, co budou mít novou výzvu.
Nezatracuju, ale necítím nadšení. On-board diagnostika pomocí telefonu mi zní jako praktická věc, ostatní mi zkrátka nic neříká a dokud mi to někdo nenutí - ať už marketingové oddělení nebo tatíček Stát (třikrát tfuj) tak je mi to volný.
MrZman-žijeme myslím v demokracii a tak je tady místo na komentáře, aby každý vyjádřil svůj názor takže tobě to může být úplně jedno co si každý o těhle nových technologiích myslí. Myslím si,že to tady nikdo nikomu nevnucuje
panTerek-doposud jsem navi na moto nepoužil,v mobilu jí taky nemám,ale co vím,je,že samotný BT přenos je docela úsporný,a mám za to,že v mobilu ti nejvíc energie sežere display.Tedy si myslím,že když by jsi to takhle spároval,tak ti mobil vydrží rozhodně déle.Jinak já mám klasické budíky-display jako tacho mi nic neříká,jen nemám nutkání to hned odsuzovat.Chci-nechci,koupim-nekoupim.
Ještě autopilota a je hotovo. To už pak rovnou doma sednout k PC nebo Playstationu a je to to samé.
Jde to stejně přesně tam kam většina věcí této skvělé doby. A to se do toho ještě nenamontoval s dobrým nápadem Babiš .
Hlavně kolama dolů.
Je třeba si uvědomit jednu věc. Tahounem vývoje silničních motorek byl vždycky motorsport a z nich odvozené sportovní stroje s homologací pro běžný provoz. Takhle nějak to fungovalo zhruba do finanční krize kolem roku 2008. Pak se začalo napříč výrobci ve velkém šetřit a reálný vývoj od té doby stagnuje. Nebýt současné uměle vyvolané nutnosti přechodu na emisní normu Euro4, okurková sezóna by vesele pokračovala. Tento nepříliš lichotivý stav se výrobci motocyklů snaží maskovat nákupem špičkových komponentů od externích dodavatelů, takže navenek se pořád něco děje. Jenže elektronické podvozky, ABS a kontroly trakce už má kde kdo a čím tedy zaujmout zhýčkaného zákazníka když je vlastní vývoj drahý a vlastně k němu ani není důvod? Odpověď je v tomto článku, ze zoufalství se začnou vymýšlet i úplné hlouposti jen aby měl marketing co prodávat.
Tak a teď vzali ještě ten poslední kousek svobody který motorka dávala. Ano staňme se totálními otroky a slepími ovcemi. Už jen čekám kdy to zajde tak daleko že díky "chytrému" telefonu bude online vidět jakou rychlostí jedete nebo jaké jsou aktuální emise z vaší "ne"homologované koncovky! To sem si vždycky přál, tomu říkám opravdová svoboda
vždycky když ctu tyhle clanky ,zatouzim po nejakym karburatorovym peklu co pojede i když rachne neutronka,ne ze by na tom potom zalezelo ale tam moznost
ty ani ty ručičky neměly ;)
ale ano - jsem zastáncem toho že MOTORKA je o dvou kolech a motoru... Doslova mě se*e 10 možností nastavení plynu / 20 módů podvozku / seminěco tlumení... teď je to super ale co tak za 5-10 let až se to začne sypat? To pak už ty mašiny nebudou tak cool jako teď co?
jak vraví klasik "SVET SA V RIŤ OBRACIA"
len sa pýtam... a kto spraví motorku alebo auto pre nás normálnych čo chceme aby nám na prístrojke poskakovali ručičky a blikali klasické kontrolky tak jak to zažívali naší otcovia, dedovia a otcovia našich dedov
MrZman> Na navigaci na telefonu na riditkach zasuvku potrebujes, ale kdyz budes mit na tom samym telefonu pustenou tu samou navigaci pres BT na pristrojovku tak zasuvku potrebovat nebudes? Asi nemivas moc velkej dojezd...
To se nedá nereagovat.
Mobil v kase jako nouzovka nebo navi na dálky-va bene!
Jinak at si strčí všechny ty elektrohovadiny do pr...
Chci si vyčistit hlavu ,chci dunět,chci smrdět a chci žít.Kde jsou emoce??
Ani si ty hovadiny co to umí nepřečtu ,protože mně to nezajímá a nebude mě to zajímat.
Podle mě vývojáři nešukaj a po nocích vymešlej takový hovadiny.
Tak já mám motorku především pro odreagování od běžných věcí.Telefon sebou vozim ale jen pro případ nouze A navíc mě stroje osázené zbytečnejma buzikrabičkama a elektronickejma píčusovinama vůbec neberou Tudíž jsem uplně v klidu. Kdo chce ať si to koupí , každýho věc Za chvilku už to nebudou mobily v motorkách ale motorky v mobilech.
za mňa NIEEEEEE!!! Keď jazdím, tak jazdím a nechcem byť nikým a ničím rušený. O tom je jazda. A komu to vyhovuje, tak časom zistí, že mobil na moto nepatrí. Kde už sa biker odreaguje od uponáhľaného života???
Mně osobně by dělalo problémy se jen zorientovat v té haldě tlačítek anebo hledat nějakou mini ikonku na displeji, prostě mi to přijde příliš nepřehledné. Dneska mrknu a vidím, na displeji bych musel hledat, proklikávat se a to pak celá jízdá a motorka jako taková ztrácí svou podstatu. Takže ne, děkuji. Ale když to vezmu z pohledu výrobce, tak proč by to tam nedal, když je to trendy a většinová společnost "online závisláků" to vyžaduje. Anebo už prostě neví kam tu výrobu posunout dál, protože už jim asi dochází nápady na kloudné inovace a vymýšlí to, co vymýšlí. Nechci vědět s čím přijdou za 5 let.
Už zbývá povinné internet bankovnictví a dokud nebude na učtu min. 1000 E. tak nepůjde nastartovat moto aby se mohly za jízdy strhávat pokuty to si budou banky a operátoři mastit kapsu až se to bude muset povinně namontovat do všech dopravních prostředků, elektronickej koncentrák NASRAT .
Kdyby místo těhle hovadin radši dělali motorky s pěknejma přístrojovkama. Dneska už snad všechny nový motorky mají jen hnusný displeje, kolem něj nic, jen temná hnusná díra, která se k motorce absolutně nehodí a hnusí jí neskutečným způsobem. Proč se nedělají nadále pěkný ručičkový budíky, bez zbytečnejch konektivit a ukazatelů všeho možnýho i nemožnýho? Proč se dnes vlastně ještě motorky vyrábí...
Ano,Ano,Ano,chci si koupit úplně novou motorku s hnusnou eurokoncovkou,abych si mohl koupit jinou,laděnou.A chci si připlatit za supr konektivitu,abych mohl vysílat svojí skvělou jízdu online na Facebooku a při tom poslouchat svojí oblíbenou hudbu z mobilu,páč mě ten rámus jinak bude určitě rušit.A taky chci mít spoustu různej možností nastavení motorky od jízdy s hezkou holkou na zmrzlinu,přez smutnou jízdu do práce,po uplně nejvíc racing mapu...
Jo a taky už prej budou existovat gumy,co vydržej nejmíň 15000km,rychle se ohřejou,skvěle držej i na okruhu a nemaj problém ani na polňačce.
Tak to bych taky chtěl...achtělachtělachtěl
Je dobry ze to neni povinný
Faux pas! Oni zapomněli na selfie-zrcátko se zabudovanou kamerou a softwareovým algoritmem detekujícím cool posez a výraz, takhle to přeci na facebook nemůže!
Věřím, že tyhle věci si svoje zákazníky najdou. I tady na m.cz. Stačí přidat možnost sdílet gps data a telemetrii na <přidej aktuální oblíbenou sociální síť> a hned se najde kupa těch, co budou mít novou výzvu.
Nezatracuju, ale necítím nadšení. On-board diagnostika pomocí telefonu mi zní jako praktická věc, ostatní mi zkrátka nic neříká a dokud mi to někdo nenutí - ať už marketingové oddělení nebo tatíček Stát (třikrát tfuj) tak je mi to volný.
MrZman-žijeme myslím v demokracii a tak je tady místo na komentáře, aby každý vyjádřil svůj názor takže tobě to může být úplně jedno co si každý o těhle nových technologiích myslí. Myslím si,že to tady nikdo nikomu nevnucuje
panTerek-doposud jsem navi na moto nepoužil,v mobilu jí taky nemám,ale co vím,je,že samotný BT přenos je docela úsporný,a mám za to,že v mobilu ti nejvíc energie sežere display.Tedy si myslím,že když by jsi to takhle spároval,tak ti mobil vydrží rozhodně déle.Jinak já mám klasické budíky-display jako tacho mi nic neříká,jen nemám nutkání to hned odsuzovat.Chci-nechci,koupim-nekoupim.
Ještě autopilota a je hotovo. To už pak rovnou doma sednout k PC nebo Playstationu a je to to samé.
Jde to stejně přesně tam kam většina věcí této skvělé doby. A to se do toho ještě nenamontoval s dobrým nápadem Babiš .
Hlavně kolama dolů.
Tak nějak tuším, že když nebudu mít fuckbůůk, tak ani nenastartuji a můžu jet tak leda do pr---e.
Ten obrazek s trema Baworama a krasnyma mladyma lidma je typicky nemeckej...
jen se na cestách zvýší počet debilů co furt hledí do mobilů. nechápu, že to vůbec zákon dovolí. na cestě se má člověk věnovat pouze řízení.
Je třeba si uvědomit jednu věc. Tahounem vývoje silničních motorek byl vždycky motorsport a z nich odvozené sportovní stroje s homologací pro běžný provoz. Takhle nějak to fungovalo zhruba do finanční krize kolem roku 2008. Pak se začalo napříč výrobci ve velkém šetřit a reálný vývoj od té doby stagnuje. Nebýt současné uměle vyvolané nutnosti přechodu na emisní normu Euro4, okurková sezóna by vesele pokračovala. Tento nepříliš lichotivý stav se výrobci motocyklů snaží maskovat nákupem špičkových komponentů od externích dodavatelů, takže navenek se pořád něco děje. Jenže elektronické podvozky, ABS a kontroly trakce už má kde kdo a čím tedy zaujmout zhýčkaného zákazníka když je vlastní vývoj drahý a vlastně k němu ani není důvod? Odpověď je v tomto článku, ze zoufalství se začnou vymýšlet i úplné hlouposti jen aby měl marketing co prodávat.
Tak a teď vzali ještě ten poslední kousek svobody který motorka dávala. Ano staňme se totálními otroky a slepími ovcemi. Už jen čekám kdy to zajde tak daleko že díky "chytrému" telefonu bude online vidět jakou rychlostí jedete nebo jaké jsou aktuální emise z vaší "ne"homologované koncovky! To sem si vždycky přál, tomu říkám opravdová svoboda
vždycky když ctu tyhle clanky ,zatouzim po nejakym karburatorovym peklu co pojede i když rachne neutronka,ne ze by na tom potom zalezelo ale tam moznost
Za chvíli se budem koukat na svoje motorky jak děda na parní lokomotivu
ty ani ty ručičky neměly ;)
ale ano - jsem zastáncem toho že MOTORKA je o dvou kolech a motoru... Doslova mě se*e 10 možností nastavení plynu / 20 módů podvozku / seminěco tlumení... teď je to super ale co tak za 5-10 let až se to začne sypat? To pak už ty mašiny nebudou tak cool jako teď co?
jak vraví klasik "SVET SA V RIŤ OBRACIA"
len sa pýtam... a kto spraví motorku alebo auto pre nás normálnych čo chceme aby nám na prístrojke poskakovali ručičky a blikali klasické kontrolky tak jak to zažívali naší otcovia, dedovia a otcovia našich dedov
A k čemu je to vlastně dobrý ?
Už to vidím:kolona,zelená na semaforu a ten co stojí první si prohlíží aktuální stav fejsbůku
MrZman> Na navigaci na telefonu na riditkach zasuvku potrebujes, ale kdyz budes mit na tom samym telefonu pustenou tu samou navigaci pres BT na pristrojovku tak zasuvku potrebovat nebudes? Asi nemivas moc velkej dojezd...
To se nedá nereagovat.
Mobil v kase jako nouzovka nebo navi na dálky-va bene!
Jinak at si strčí všechny ty elektrohovadiny do pr...
Chci si vyčistit hlavu ,chci dunět,chci smrdět a chci žít.Kde jsou emoce??
Ani si ty hovadiny co to umí nepřečtu ,protože mně to nezajímá a nebude mě to zajímat.
Podle mě vývojáři nešukaj a po nocích vymešlej takový hovadiny.
Sakra co je to ten fejsbuk??
Tak já mám motorku především pro odreagování od běžných věcí.Telefon sebou vozim ale jen pro případ nouze A navíc mě stroje osázené zbytečnejma buzikrabičkama a elektronickejma píčusovinama vůbec neberou Tudíž jsem uplně v klidu. Kdo chce ať si to koupí , každýho věc Za chvilku už to nebudou mobily v motorkách ale motorky v mobilech.
Komorerth si to asi už koupil a nechce ode mně slyšet co bude Mínusem to nezmeníš, já o tym nerozhoduji.
_!_
za mňa NIEEEEEE!!! Keď jazdím, tak jazdím a nechcem byť nikým a ničím rušený. O tom je jazda. A komu to vyhovuje, tak časom zistí, že mobil na moto nepatrí. Kde už sa biker odreaguje od uponáhľaného života???
Pokrok nezastavíme, ale ovlivnit ho můžeme. Budete to kupovat? Je to jen na vás
My co nezvedáme mobil nám to bude putna, ale pěkné bude na to nalákat kupce a potom to zarazit. Francie je v EU, tak to bude coby nevidět.
Nová éra začíná pokrok skrátka nezastavíme,bohužel
Mně osobně by dělalo problémy se jen zorientovat v té haldě tlačítek anebo hledat nějakou mini ikonku na displeji, prostě mi to přijde příliš nepřehledné. Dneska mrknu a vidím, na displeji bych musel hledat, proklikávat se a to pak celá jízdá a motorka jako taková ztrácí svou podstatu. Takže ne, děkuji. Ale když to vezmu z pohledu výrobce, tak proč by to tam nedal, když je to trendy a většinová společnost "online závisláků" to vyžaduje. Anebo už prostě neví kam tu výrobu posunout dál, protože už jim asi dochází nápady na kloudné inovace a vymýšlí to, co vymýšlí. Nechci vědět s čím přijdou za 5 let.
Už zbývá povinné internet bankovnictví a dokud nebude na učtu min. 1000 E. tak nepůjde nastartovat moto aby se mohly za jízdy strhávat pokuty to si budou banky a operátoři mastit kapsu až se to bude muset povinně namontovat do všech dopravních prostředků, elektronickej koncentrák NASRAT .
Kdyby místo těhle hovadin radši dělali motorky s pěknejma přístrojovkama. Dneska už snad všechny nový motorky mají jen hnusný displeje, kolem něj nic, jen temná hnusná díra, která se k motorce absolutně nehodí a hnusí jí neskutečným způsobem. Proč se nedělají nadále pěkný ručičkový budíky, bez zbytečnejch konektivit a ukazatelů všeho možnýho i nemožnýho? Proč se dnes vlastně ještě motorky vyrábí...
Ano,Ano,Ano,chci si koupit úplně novou motorku s hnusnou eurokoncovkou,abych si mohl koupit jinou,laděnou.A chci si připlatit za supr konektivitu,abych mohl vysílat svojí skvělou jízdu online na Facebooku a při tom poslouchat svojí oblíbenou hudbu z mobilu,páč mě ten rámus jinak bude určitě rušit.A taky chci mít spoustu různej možností nastavení motorky od jízdy s hezkou holkou na zmrzlinu,přez smutnou jízdu do práce,po uplně nejvíc racing mapu...
Jo a taky už prej budou existovat gumy,co vydržej nejmíň 15000km,rychle se ohřejou,skvěle držej i na okruhu a nemaj problém ani na polňačce.
Tak to bych taky chtěl...achtělachtělachtěl