Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Mam jen poznámku. Docela mně pobavil údiv nad řidítky, které se na motorku fakt moc nehodí. Nicmene rad bych upozornil, že tomuto typu řiditek se řika superbikové. Pro ty co motocyklová historie nezačíná Hondou CBR600 to asi není nic nového. Ti ostatní nechť se mrknou na motocykly počátku osmdesátých let kategorií F1 nebo TT. Jsou to motorky, kdy 100 koní mělo naprostou převahu nad podvozkem a brzdami. Pořádná trubka se proto na řízení techto prasuperbiků hodila. U BMW1000RR je to proste takový retroprvek. Nicmeně pokud se negdo projel na Tuonu nebo Duke v Mostě zjisti, že se široká rovná řidítka...
--- GRASSEL> já spíš nepochopil to plexi s otvorama na bokách ---
ty otvory jsou tam už v origo verzi, takže bych se nebál, že by je tam BMW inženýři projektovali jen tak...
třeba tady: "At the same time specifically applied, patented openings in the windshield prevent any undesired swirl effect, keeping pressure on the rider’s helmet and upper body to a pleasantly low level even at high speeds."
ale na druhou stranu wunderlich ty díry udělal s jiným tvarem, takže by mě zajímalo, stli to zmenili jen aby to bylo "hustý" a nebo to teď má ještě lepší aerodynamiku než origo... podle ostatních úprav, bych řek, že spíš ta první možnost
--- BlackBlade> Věřím, že by neměl být problém se s tunerem domluvit, ať to všechno poladí, ale řídítka nechá původní, ne?
Chce to občas zapojit mozek, pánové ---
jenže tady se ti "pánové" baví o tom, proč tam ty řidítka úpravce dal, panáčku...
přece si nekoupím motorku za 450 000 (nevím kolik budou stát úpravy), abych pak řešil, že tam budu dávat zase jiný nebo původní řidítka...
řidítka provar
barvy dobrý (taky mi připomínaj ford GT), ale na nádrži je to pak zvláštně sprasený
ten poznatek s oddělanou značkou, ale zachovanejma světlama je taky přesnej...
Vůbec se mi to nelíbí - asi jako všechna BWM! Ty řidítka bych na tom vůbec neřešil , to je ještě to nejmenší... Němci si rádi dávaj na Sporty řidítka z naháčů , viděl jsem to už i na Ducati a Buellech , a o Japoncích ani nemluvím... Samotné S1000RR mi ale vůbec nic neříká, není pěkné ani v sérii, a tohle upravování tomu také moc nepomáhá! Ale jak už jsem to někde četl, údajně je lepší na něm jezdit než se na něj dívat... No a asi to tak bude , protože když už by nebylo dobré alespoň technicky, tak už by asi nikdo neměl důvod si něco tak ošklivého pořídit , navíc když to zní jako vysavač...
Nějak to nechápu, ani ryba ani rak... Sundat zrcátka, blinkry a držák SPZ a přitom tomu nechat světla, pohodlný sedlo a stupačky??? Karbonové kapoty a kovaná kola jsou super , řidítka a výfuk je věc vkusu, ale jinak mi ta úprava nepřijde jako něco, co by se dalo vystavovat ... Jinak svezení je na tom parádní
Tuning, co stojí za to... Řidítka z Haryka, koženej potah akorát brzdí pohyb na sedle a obyč. koncovka od Leoše Vicka je opravdu výhra, co přidá strašně moc. Hlavně s tím katalyzátorem...
Nojo, Dave 98, ale doby Z1000 a Eddie Lawsona jsou dávno pryč. Vlastně docela škoda...
Mam jen poznámku. Docela mně pobavil údiv nad řidítky, které se na motorku fakt moc nehodí. Nicmene rad bych upozornil, že tomuto typu řiditek se řika superbikové. Pro ty co motocyklová historie nezačíná Hondou CBR600 to asi není nic nového. Ti ostatní nechť se mrknou na motocykly počátku osmdesátých let kategorií F1 nebo TT. Jsou to motorky, kdy 100 koní mělo naprostou převahu nad podvozkem a brzdami. Pořádná trubka se proto na řízení techto prasuperbiků hodila. U BMW1000RR je to proste takový retroprvek. Nicmeně pokud se negdo projel na Tuonu nebo Duke v Mostě zjisti, že se široká rovná řidítka...
--- GRASSEL> já spíš nepochopil to plexi s otvorama na bokách ---
ty otvory jsou tam už v origo verzi, takže bych se nebál, že by je tam BMW inženýři projektovali jen tak...
třeba tady: "At the same time specifically applied, patented openings in the windshield prevent any undesired swirl effect, keeping pressure on the rider’s helmet and upper body to a pleasantly low level even at high speeds."
ale na druhou stranu wunderlich ty díry udělal s jiným tvarem, takže by mě zajímalo, stli to zmenili jen aby to bylo "hustý" a nebo to teď má ještě lepší aerodynamiku než origo... podle ostatních úprav, bych řek, že spíš ta první možnost
--- BlackBlade> Věřím, že by neměl být problém se s tunerem domluvit, ať to všechno poladí, ale řídítka nechá původní, ne?
Chce to občas zapojit mozek, pánové ---
jenže tady se ti "pánové" baví o tom, proč tam ty řidítka úpravce dal, panáčku...
přece si nekoupím motorku za 450 000 (nevím kolik budou stát úpravy), abych pak řešil, že tam budu dávat zase jiný nebo původní řidítka...
řidítka provar
barvy dobrý (taky mi připomínaj ford GT), ale na nádrži je to pak zvláštně sprasený
ten poznatek s oddělanou značkou, ale zachovanejma světlama je taky přesnej...
prostě sprasená přestavba.
Tak teda nevim, takhle zprasit superbajka...
není náhodou autor Daněk třeba Jelen?? (arrow = střela)
Vůbec se mi to nelíbí - asi jako všechna BWM! Ty řidítka bych na tom vůbec neřešil , to je ještě to nejmenší... Němci si rádi dávaj na Sporty řidítka z naháčů , viděl jsem to už i na Ducati a Buellech , a o Japoncích ani nemluvím... Samotné S1000RR mi ale vůbec nic neříká, není pěkné ani v sérii, a tohle upravování tomu také moc nepomáhá! Ale jak už jsem to někde četl, údajně je lepší na něm jezdit než se na něj dívat... No a asi to tak bude , protože když už by nebylo dobré alespoň technicky, tak už by asi nikdo neměl důvod si něco tak ošklivého pořídit , navíc když to zní jako vysavač...
šmankote jak já bych se na ní svezl
pěkný
Tak ten si je!!! Připomíná mi Ford GT40 v barvách Gulf
//www.cobracountry.com/GT40s-forsale/hillbank-P2177-gulf-BIG.jpg
To jsou vážně jedovatý barvy...
kdyby mi to někdo dovezl, tak tuhle motorku zkousnu i v růžové
teamwhd . . asi tak
koukali jste někdy na interiéry v německých pornech? no tak na tom je vidět jejich vkus
Nějak to nechápu, ani ryba ani rak... Sundat zrcátka, blinkry a držák SPZ a přitom tomu nechat světla, pohodlný sedlo a stupačky??? Karbonové kapoty a kovaná kola jsou super , řidítka a výfuk je věc vkusu, ale jinak mi ta úprava nepřijde jako něco, co by se dalo vystavovat ... Jinak svezení je na tom parádní
Gulf Konečně sportovní barvy.
Tyto řídítka na racingové verzi?? Pardon, ale je to k smíchu Jinak by to bylo jedno.. Barvy děs, ale věc názoru..
Grassel> Ty otvory má i originální verze. Ale proč to tam přesně je už jsem zapomněl i když jsem to kdysi četl..
já spíš nepochopil to plexi s otvorama na bokách
ty řidítka jsou německý štýlo... to bych neřešil, jen bych bral černý kola a normál rydla a je to ok
Tuning, co stojí za to... Řidítka z Haryka, koženej potah akorát brzdí pohyb na sedle a obyč. koncovka od Leoše Vicka je opravdu výhra, co přidá strašně moc. Hlavně s tím katalyzátorem...
Věřím, že by neměl být problém se s tunerem domluvit, ať to všechno poladí, ale řídítka nechá původní, ne?
Chce to občas zapojit mozek, pánové
ty řidítka jsou mi trnem v oku, je to hnus přátelé, ale pokud je to tak dokonalý proč to nedoporučit do WSBK...
Ty jejich přestavby nejsou moje krevní skupina Sériové BMW se mi líbí více
Ty řídítka jsem taky nepochopil - to jako všichni ostatní výrobci dělají ty motorky špatně? WSBK, MGP taky?
takze chopper
skoda tech cisel. ani nevime kolik ten tuning pomuze vykonu
a proč ty řidítka?
Pěkný docela, ale ty řidítka nevim nevim.
wundrbár