husqvarna_svartpilen_801_2




Novinky od BMW: F800GS a F700GS 2013

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
-LOTR- (2) napsal 09.07.2012 v 22:07

Nezmíněné změny vyplývající z foto: jinde umístěná nádobka brzdovky a zároveň přemístěný regulátor dobíjení a možná další mini změny... třeba i ty přední vidle... kdo ví? Jo a vypadá to líp než předtím .

Diaboluss (42) napsal 07.07.2012 v 07:28

Za mě . Změny designu nejsou veliké, ale i tak je jasně vidět rozdíl. To opuštění "baworáckých" ovládání blikačů mě trochu mrzí, mělo to svoje výhody i nevýhody, ale rozhodně to bylo cosi, co tyhle motorky trochu charakterizovalo... mimo spousty jiných věcí. Asimetrická světla jsou super! Vypadá to dobře, jezdí to dobře... a doufám, že už bez "much" současných modelů!

zmulin (371) napsal 04.07.2012 v 09:18

SirIndy:Nebuď hnidopich Každej přeci ví,že se dalo pár moudrých hlav dohromady a vymyslely ekonomickou fintu.Jenže nahrazení jednoválce odladěnym dvouválem tak úplně nevyšlo,tak se postupně vrátily k původnímu receptu

SirIndy (56) napsal 03.07.2012 v 21:35+1

zmulin: Az na to ze drive bylo F i u jednovalcu...

danielle (2) napsal 03.07.2012 v 18:29

Moc moc pěkné... líbí... vůbec bych se ani za jednu z nich nezlobila...

Joef13 (0) napsal 03.07.2012 v 17:53

Někde jsem přehlédl cenu... Z mého KLEčka bych rád přesedl... Za mě 1*.

zmulin (371) napsal 03.07.2012 v 17:04

řada F:paralelní dvouválec
G:jednoválec
R:boxer
K:řadovej 4-vál
Co je na tom těžkýho k orientaci proboha???A že F650 (uškrcený osmikilo) přepsali na F700 je docela logický vzhledem k nutnosti odlišit inovovanou řadu s vyššim výkonem.
To samý používaj i u aut.330,335,340 maj všechny stejnej motor jenom jinak přeplňovanej

xirik (0) napsal 03.07.2012 v 15:51

zase se jim to povedlo
a komu se to nelibi, tak at si to nekupuje

yuri13 (3) napsal 03.07.2012 v 14:21

Osobně, čekám kdy BMW vyrobí enduro, co se mi nebude líbit.. Zatím se těžce nedaří.. Jen to značení mi přijde jako nesmysl, to je škoda.. "Hele, šestsetpadesátka.." "Ne, to je utažený osmikilo.." "Jo, jasně.."

MLorenzo (1) napsal 03.07.2012 v 14:08

je to krásný ... nic víc nemůžu říct - moc rád bych se svezl

ALF-GS (0) napsal 03.07.2012 v 12:45

Zlatý starý 1150GS a 1100GS. Tyhle nový pseudo "endura" mi nic neříkají.Ale každej má jinej vkus.

Mig_35 (345) napsal 03.07.2012 v 12:21

Ta hnědé osmikilo je nádherné! Líbí se mi i ty asymetrické světla, koneckonců líbily se mi vždycky. Ta by se mi líbila ve stáji. Jenom počkat s čím přijde nové velké géeso

Johnny23 (2) napsal 03.07.2012 v 11:32

no ty světla jsou fakt hnus hezčí je GS 650, a 1200

Good_Riddance (3) napsal 03.07.2012 v 11:19

Design je otázka vkusu tvuj štítek na Shiveru je taky celkem hnusnej ten hezký předek uplně zabíjí. Ta osmistovka je super,akorát obsah využitelné v terénu i na silnici

aron01 (6) napsal 03.07.2012 v 10:00

Pro Boha svatýho...kdy už BMW udělá něco s tím čumákem s těma naprosto fnusnýma světlama.

KubaLC8 (29) napsal 03.07.2012 v 09:51

tvari se to dobre, ale realita bude jinde. Jsem zvedavej jestli uz zapracovali na podvozku nebo tam nechali tu hruzu co tam byla do ted?

ZZR1200 (127) napsal 03.07.2012 v 09:44

Za čas asi budou jezdit dvanástistovky s označením 350...

woody (1) napsal 03.07.2012 v 08:36

...a že by konečně BMW opustilo to pitomé přepínání blinkrů na každé straně řídítek?

rrss (0) napsal 03.07.2012 v 08:17

Podle článku dokonalé jako vždy, v případě BMW bych tomu věřil, ovšem poté, co čas prověří kvality motoru a elektroinstalace. Aby se neopakovaly předchozí průšvihy.
Parametry na papíře parádní, všechny novinky jsou volitelné nebo vypínatelné - každý si vybere.

ksara (0) napsal 03.07.2012 v 08:05

Ty označení mají fakt na kokot jako ... nicméně pořád pro prcky na prd:o)))

bukic (8) napsal 03.07.2012 v 08:04

Su paradne, trefa do cierneho

Hogon (75) napsal 03.07.2012 v 07:25

No konečně něco od BMW pro nás menší-F700GS

fenri (0) napsal 03.07.2012 v 07:14

yuri13> 800ccm mela uz lonska 650-ka, jenom byla priskrcena.

Barney (39) napsal 03.07.2012 v 07:09

Z toho značení jsem taky blbej. Proč to neodlišili jinak?

ufafil (12) napsal 03.07.2012 v 07:05

osmistovka je nadherne stroj. akorat je skoda, ze se to dela jenom pro prcky. hodne sem nad ni premyslel, ale kdyz sem na to sedl, tak sem se citil jako na odrazedle :(

yuri13 (3) napsal 03.07.2012 v 06:27-1

Jsem zmaten.. Proč by měla mít motorka označená "700" motor o objemu 798ccm? Od kdy mělo tenhle motor F650GS? A proč je na konci článku označení nového modelu "750", když na začátku je "700"? Motorky jsou ale pěkné, o tom žádná.. (P.S.: Nemá v sobě spíš nový model F700GS upravený dvouválec z posledního F650GS - v tradičním stylu BMW tedy mezigeneračně zvětšený o těch cca 50ccm a tím pádem i s o něco vyšším výkonem? )




TOPlist