Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Nezmíněné změny vyplývající z foto: jinde umístěná nádobka brzdovky a zároveň přemístěný regulátor dobíjení a možná další mini změny... třeba i ty přední vidle... kdo ví? Jo a vypadá to líp než předtím .
Za mě . Změny designu nejsou veliké, ale i tak je jasně vidět rozdíl. To opuštění "baworáckých" ovládání blikačů mě trochu mrzí, mělo to svoje výhody i nevýhody, ale rozhodně to bylo cosi, co tyhle motorky trochu charakterizovalo... mimo spousty jiných věcí. Asimetrická světla jsou super! Vypadá to dobře, jezdí to dobře... a doufám, že už bez "much" současných modelů!
SirIndy:Nebuď hnidopich Každej přeci ví,že se dalo pár moudrých hlav dohromady a vymyslely ekonomickou fintu.Jenže nahrazení jednoválce odladěnym dvouválem tak úplně nevyšlo,tak se postupně vrátily k původnímu receptu
řada F:paralelní dvouválec
G:jednoválec
R:boxer
K:řadovej 4-vál
Co je na tom těžkýho k orientaci proboha???A že F650 (uškrcený osmikilo) přepsali na F700 je docela logický vzhledem k nutnosti odlišit inovovanou řadu s vyššim výkonem.
To samý používaj i u aut.330,335,340 maj všechny stejnej motor jenom jinak přeplňovanej
Osobně, čekám kdy BMW vyrobí enduro, co se mi nebude líbit.. Zatím se těžce nedaří.. Jen to značení mi přijde jako nesmysl, to je škoda.. "Hele, šestsetpadesátka.." "Ne, to je utažený osmikilo.." "Jo, jasně.."
Ta hnědé osmikilo je nádherné! Líbí se mi i ty asymetrické světla, koneckonců líbily se mi vždycky. Ta by se mi líbila ve stáji. Jenom počkat s čím přijde nové velké géeso
Design je otázka vkusu tvuj štítek na Shiveru je taky celkem hnusnej ten hezký předek uplně zabíjí. Ta osmistovka je super,akorát obsah využitelné v terénu i na silnici
Podle článku dokonalé jako vždy, v případě BMW bych tomu věřil, ovšem poté, co čas prověří kvality motoru a elektroinstalace. Aby se neopakovaly předchozí průšvihy.
Parametry na papíře parádní, všechny novinky jsou volitelné nebo vypínatelné - každý si vybere.
osmistovka je nadherne stroj. akorat je skoda, ze se to dela jenom pro prcky. hodne sem nad ni premyslel, ale kdyz sem na to sedl, tak sem se citil jako na odrazedle :(
Jsem zmaten.. Proč by měla mít motorka označená "700" motor o objemu 798ccm? Od kdy mělo tenhle motor F650GS? A proč je na konci článku označení nového modelu "750", když na začátku je "700"? Motorky jsou ale pěkné, o tom žádná.. (P.S.: Nemá v sobě spíš nový model F700GS upravený dvouválec z posledního F650GS - v tradičním stylu BMW tedy mezigeneračně zvětšený o těch cca 50ccm a tím pádem i s o něco vyšším výkonem? )
Nezmíněné změny vyplývající z foto: jinde umístěná nádobka brzdovky a zároveň přemístěný regulátor dobíjení a možná další mini změny... třeba i ty přední vidle... kdo ví? Jo a vypadá to líp než předtím .
Za mě . Změny designu nejsou veliké, ale i tak je jasně vidět rozdíl. To opuštění "baworáckých" ovládání blikačů mě trochu mrzí, mělo to svoje výhody i nevýhody, ale rozhodně to bylo cosi, co tyhle motorky trochu charakterizovalo... mimo spousty jiných věcí. Asimetrická světla jsou super! Vypadá to dobře, jezdí to dobře... a doufám, že už bez "much" současných modelů!
SirIndy:Nebuď hnidopich Každej přeci ví,že se dalo pár moudrých hlav dohromady a vymyslely ekonomickou fintu.Jenže nahrazení jednoválce odladěnym dvouválem tak úplně nevyšlo,tak se postupně vrátily k původnímu receptu
zmulin: Az na to ze drive bylo F i u jednovalcu...
Moc moc pěkné... líbí... vůbec bych se ani za jednu z nich nezlobila...
Někde jsem přehlédl cenu... Z mého KLEčka bych rád přesedl... Za mě 1*.
řada F:paralelní dvouválec
G:jednoválec
R:boxer
K:řadovej 4-vál
Co je na tom těžkýho k orientaci proboha???A že F650 (uškrcený osmikilo) přepsali na F700 je docela logický vzhledem k nutnosti odlišit inovovanou řadu s vyššim výkonem.
To samý používaj i u aut.330,335,340 maj všechny stejnej motor jenom jinak přeplňovanej
zase se jim to povedlo
a komu se to nelibi, tak at si to nekupuje
Osobně, čekám kdy BMW vyrobí enduro, co se mi nebude líbit.. Zatím se těžce nedaří.. Jen to značení mi přijde jako nesmysl, to je škoda.. "Hele, šestsetpadesátka.." "Ne, to je utažený osmikilo.." "Jo, jasně.."
je to krásný ... nic víc nemůžu říct - moc rád bych se svezl
Zlatý starý 1150GS a 1100GS. Tyhle nový pseudo "endura" mi nic neříkají.Ale každej má jinej vkus.
Ta hnědé osmikilo je nádherné! Líbí se mi i ty asymetrické světla, koneckonců líbily se mi vždycky. Ta by se mi líbila ve stáji. Jenom počkat s čím přijde nové velké géeso
no ty světla jsou fakt hnus hezčí je GS 650, a 1200
Design je otázka vkusu tvuj štítek na Shiveru je taky celkem hnusnej ten hezký předek uplně zabíjí. Ta osmistovka je super,akorát obsah využitelné v terénu i na silnici
Pro Boha svatýho...kdy už BMW udělá něco s tím čumákem s těma naprosto fnusnýma světlama.
tvari se to dobre, ale realita bude jinde. Jsem zvedavej jestli uz zapracovali na podvozku nebo tam nechali tu hruzu co tam byla do ted?
Za čas asi budou jezdit dvanástistovky s označením 350...
...a že by konečně BMW opustilo to pitomé přepínání blinkrů na každé straně řídítek?
Podle článku dokonalé jako vždy, v případě BMW bych tomu věřil, ovšem poté, co čas prověří kvality motoru a elektroinstalace. Aby se neopakovaly předchozí průšvihy.
Parametry na papíře parádní, všechny novinky jsou volitelné nebo vypínatelné - každý si vybere.
Ty označení mají fakt na kokot jako ... nicméně pořád pro prcky na prd:o)))
Su paradne, trefa do cierneho
No konečně něco od BMW pro nás menší-F700GS
yuri13> 800ccm mela uz lonska 650-ka, jenom byla priskrcena.
Z toho značení jsem taky blbej. Proč to neodlišili jinak?
osmistovka je nadherne stroj. akorat je skoda, ze se to dela jenom pro prcky. hodne sem nad ni premyslel, ale kdyz sem na to sedl, tak sem se citil jako na odrazedle :(
Jsem zmaten.. Proč by měla mít motorka označená "700" motor o objemu 798ccm? Od kdy mělo tenhle motor F650GS? A proč je na konci článku označení nového modelu "750", když na začátku je "700"? Motorky jsou ale pěkné, o tom žádná.. (P.S.: Nemá v sobě spíš nový model F700GS upravený dvouválec z posledního F650GS - v tradičním stylu BMW tedy mezigeneračně zvětšený o těch cca 50ccm a tím pádem i s o něco vyšším výkonem? )