Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Co dodat, G650GS je téměř stejná motorka jako předchůdce,s drobnými inovacemi a s litými koly. XT660Z Ténéré je o moc hezčí, se stejným výkonem, ale má podstatně nižší cenu Samozřejmě je na drátěných kolech, jak se na enduro sluší a patří
Ja uz o tom psal do fora, myslel jsem, ze tohle bude jen pro USA, kde se "stare efko" porad prodavalo...
Kdyby vzali XChallenge, dali na nej vetsi nadrz a jiny (normalni) zadni tlumic, tak by udelali lepe... To bych si i koupil. Ale nevim, proc bych si mel porizovat motorku, ktera je konstrukcne 10 let stara. I ta predni Showa vidle koukam zustala...
Hmmm ... K čemu to s tim G650GS? Hlavně ta kola. Oni chtěj zachovat osvědčený malý cest. enduro a hoděj na něj liťáky. Proč proboha? Ten design je věc vkusu, mě se to moc nelíbí. Následovníka "starý" dobrý F650 GS (+ Dakar) bych si teda představoval krapet jinak.
Autor ma v GSkach bordel, F u rady 650 rozhodne neznamena dvouvalec, F 650 vzdycky byly jednovalce a az nedavno v tom BMW udelala zmatek, tim ze pod nazvem F 650 zacala prodavat moto s dvouvalcovym 800ccm motorem :D
Dovolím si soudit, že F 650 GS je jedna z nejpovedenějších 650tek, nejen tím jak vypadá Ale tahle nová G 650 GS, stejně jako nová řada F 650 GS, mi prostě nebrnknula do oka Ten tvar, kola ad...hodnotím, pouze jak to vypadá Jsem rád, že řada R/GS rostla léty, nejen do krásy a zatím se u modelu R 1200 GS/A neuskutečnilo, něco tvarově šíleného U modelu r 1200 R/C, je to myslím si, naprosto krásně provedeno
Tak teda koukám (na toho naháče), že někdo vymyslí jednostrannou kyvku a pak na DRUHOU stranu švihne lauf jak rouru od kamen. Naštěstí! To kolo totiž vůbec nevypadá pěkně. Smysl celé věci mi zůstává utajen. Nad tímhle se nikdo ukájet nebude.
Hm, původní jednoválcová F650GS byla celkem povedená a jednoduchá mašina. Tudíž předpokládám, že na některých trzích bude o tuhle reinkarnaci celkem zájem, ne každý potřebuje na motorce CANbus a podobně... Nechápu ale ty litý kola a ještě k tomu zbytečně široké gumy..
retro styl dělat něco patnáct let skoro stejně a pak tomu dát drátěný kola, fakt neznamená udělat retro bike, jako ducati / guzzi.. to trumf to dělá stejně aspoň čtyřicet let
G650GS: návod jak zrecyklovat 10 let starou motorku. Necháme ocelový rám, starý motor, dáme horší kola, ověsíme to novými plasty a řekneme si za to neskutečnou ránu
Co dodat, G650GS je téměř stejná motorka jako předchůdce,s drobnými inovacemi a s litými koly. XT660Z Ténéré je o moc hezčí, se stejným výkonem, ale má podstatně nižší cenu Samozřejmě je na drátěných kolech, jak se na enduro sluší a patří
Mě se moc líbí ta G650-ka, na moje ježdění by to byl ideální stroj Jen se nechám překvapit, jak se vytáhnou s cenou...
Zame parada no 1200 super az na ten plast pod sedlem
klasika vzduchac kulate svetlo ne jak ty kosmicke pijoviny
Nuda v Brně
Ja uz o tom psal do fora, myslel jsem, ze tohle bude jen pro USA, kde se "stare efko" porad prodavalo...
Kdyby vzali XChallenge, dali na nej vetsi nadrz a jiny (normalni) zadni tlumic, tak by udelali lepe... To bych si i koupil. Ale nevim, proc bych si mel porizovat motorku, ktera je konstrukcne 10 let stara. I ta predni Showa vidle koukam zustala...
Hmmm ... K čemu to s tim G650GS? Hlavně ta kola. Oni chtěj zachovat osvědčený malý cest. enduro a hoděj na něj liťáky. Proč proboha? Ten design je věc vkusu, mě se to moc nelíbí. Následovníka "starý" dobrý F650 GS (+ Dakar) bych si teda představoval krapet jinak.
uf uf... dokonale to prasej
Autor ma v GSkach bordel, F u rady 650 rozhodne neznamena dvouvalec, F 650 vzdycky byly jednovalce a az nedavno v tom BMW udelala zmatek, tim ze pod nazvem F 650 zacala prodavat moto s dvouvalcovym 800ccm motorem :D
Dovolím si soudit, že F 650 GS je jedna z nejpovedenějších 650tek, nejen tím jak vypadá Ale tahle nová G 650 GS, stejně jako nová řada F 650 GS, mi prostě nebrnknula do oka Ten tvar, kola ad...hodnotím, pouze jak to vypadá Jsem rád, že řada R/GS rostla léty, nejen do krásy a zatím se u modelu R 1200 GS/A neuskutečnilo, něco tvarově šíleného U modelu r 1200 R/C, je to myslím si, naprosto krásně provedeno
Tak teda koukám (na toho naháče), že někdo vymyslí jednostrannou kyvku a pak na DRUHOU stranu švihne lauf jak rouru od kamen. Naštěstí! To kolo totiž vůbec nevypadá pěkně. Smysl celé věci mi zůstává utajen. Nad tímhle se nikdo ukájet nebude.
Hm, původní jednoválcová F650GS byla celkem povedená a jednoduchá mašina. Tudíž předpokládám, že na některých trzích bude o tuhle reinkarnaci celkem zájem, ne každý potřebuje na motorce CANbus a podobně... Nechápu ale ty litý kola a ještě k tomu zbytečně široké gumy..
retro styl dělat něco patnáct let skoro stejně a pak tomu dát drátěný kola, fakt neznamená udělat retro bike, jako ducati / guzzi.. to trumf to dělá stejně aspoň čtyřicet let
Celkem pěkný ale s těmi koly to pokazili. No třeba bude příští rok i nová verze Dakar
Třeba jim z tím GS ještě dojde, že udělali sice správný krok, ale špatným směrem
G650GS: návod jak zrecyklovat 10 let starou motorku. Necháme ocelový rám, starý motor, dáme horší kola, ověsíme to novými plasty a řekneme si za to neskutečnou ránu
ta r1200r vypadá skvěle takhle má vypadat naháč.žádný zbytečný plasty okolo motoru atd...
Jo Jo. enduro na litejch kolech a 192kg. Už se asi zbláznili i v tom Německu