globalmoto_duben_nolan




BMW R 18 odhalilo kardan i First Edition

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Borntobewild (5) napsal 11.04.2020 v 13:50+1

Pan manager Krajča to shrnul správně.Tohle je jen o emocích. Těžká, pomalá, nepohodlná drahá, naprosto k hovnu, ale emoce.

poletucha (11) napsal 07.04.2020 v 09:08

Za mně krásná mašina, která vrací vzhled ke kořenům. Chtěl bych jí mít, i když je jasný, že na cestování po světe to nebude. Určitě je celá řada praktičtějších strojů, ale BMW dávám jednoznačně .
A k těm kritikům tady, docela by mně zajímalo, co vymysleli a udělali oni.

JA-NE (767) napsal 05.04.2020 v 21:47

pecka

sklenda (42) napsal 05.04.2020 v 09:48



konfigurátor už jede ..sice tam není ještě vše ale super změny stroje :))

ViliamD (7) napsal 04.04.2020 v 21:27

Boží!!!

Fandy2 (23) napsal 04.04.2020 v 19:05

Nechci ho,ale rád se na tomhle stroji svezu.

Dablicek200Mph (298) napsal 04.04.2020 v 19:04

Paráda, nepodělali to.

Nerezik (3) napsal 04.04.2020 v 18:23

To je prostě pecka,nádhera To zpracování,ten kardan,paráda.

steve2 (103) napsal 04.04.2020 v 17:57-2+2

Sorry, ten motor patri do ketadla! V motorce vypada komicky. Jak pro nejakyho Flinstouna!

Duranga (133) napsal 04.04.2020 v 17:55+1

Ani nemám moc potřebu se na tom svézt. Jenom bych si k tomu sedl do křesla v showroomu s panákem whisky a pustil nahlas rock'n'roll

týpek (119) napsal 04.04.2020 v 17:02+3

BMW palec hore,velmi jednoduché,uhlazené,bez blbostí,prostě retro,jak má vypadat.Mohutný motor,výfuky rybiny skvělé,myslím,že se to velmi povedlo........

Zderi (1) napsal 04.04.2020 v 14:33

Tak ještě nakopavacku a bude to krutodrsny

Grenes (8) napsal 04.04.2020 v 13:31

Naprosto dokonalé!!! Ani ty laufy tomu nemůžu vytknout.

BeastKKK (-4) napsal 04.04.2020 v 13:20-5+3

Jen můj názor - běžte už s tím retrem někam, vy staromilci. To si kupujete i auta, který vypadají jak z 2. světové války? Vždyť to vypadá hrozně a kde je nějaký pokrok. To nás opravdu posune hodně dopředu, když se budem babrat sto let zpátky.
A ten bober - super posez, ale mě stačí takto sedět jednou denně na záchodě. Když jsem na motorce, chci sedět opravdu jinak ?
Sorry ale to je děs, pro mě úplně slepá ulička ?

Zedsdead (293) napsal 04.04.2020 v 13:12

Pro zajimavost: puvodni R5 r. 1936 mela jako prvni seriovka MIG svareny ram, jako prvni stavitelne tlumeni vidlice a jako prvni nozni razeni. (zaroven si ponechala i rucni).
Na svoji dobu jedna z nejlepsich a nejrychlejsich motorek, odvozena od zavodni masiny.

BMW Amikum s novou R5 pekne zatapi!
Bude to uspech i tady na to se vsadim.

PetrAT (74) napsal 04.04.2020 v 12:38

PEPEE01 (346) napsal 04.04.2020 v 12:27+2

Nádherna motorka!!!!!!! úžasně syrový zcela odhaleny motor, vše tak jednoduché a uhlazene. V té bobr verzi nemá konkurenci!! Je to naprosto jedinečný stroj pro jedinečné osobnosti. Na to, jak jsem tu nedávno nadával nad těmi "tajemným" fotkami, tak mi od Baworaka doslova vzali vítr z plachet. Ty výfuky jsou sice zvláštní, ale opět jsme u problémů, kam narvat všechen balast pro splnění Eurobuzernorem Bez tak bude nakonec možná úprava na něco decentnejsiho... A posez??? Ten je naprosto správně!!!! Přesně tak sedavam na tátovi Zetce z roku 56, když si chci vychutnat ten jedinečný zvuk z rybin RRRRRRRR PAM PAM PAM RRRRR, naprostá krása. Tak se totiž na takové motorce sedí. Ne roztazenej jak stará kurva na gyndokresle. (raději se předem omlouvám těm, co jsem je nedejbože urazil).

vojtechposmourny (305) napsal 04.04.2020 v 12:20

Laufy se dají v konfigurátoru naklikat jiné, stejně tak spousta dalších věcí. Ale 18/2, která byla úžasná, tam z toho neudělám

PBM2 (114) napsal 04.04.2020 v 12:19

Vzhled je pokaždé individuální záležitost. Kdyby se všem líbilo jen jedno nebo vše, tak brrrr. To byl průšvih. Osobně jsem rád, že je nabídka stále velká a každý, pokud nemá nějaké "zvláštní" požadavky, si najde stroj, který mu bude vyhovovat. Obecně vzato asi nenajdeme model, značku nebo cenu, která by stoprocentně splnila požadavky všech. Proto se dále různě upravují a doplňuje se jejich výbava a doplňky. A o tom to je, být svůj a individuální. Proto k tomuto stroji jen to, že vypadá dobře, technicky bude určitě dotažený a i cenově to není nic, co by všem zlomilo finanční vaz. Je tu možnost úprav, doplnění a pozměnění vzhledu a výbavy, což je fajn. BMW se dá považovat za značku, která na kvalita "zatím" dohlíží dobře. Další možnost si vybrat a za tu buďme rádi.

Hog (11) napsal 04.04.2020 v 12:17-2

Co ještě na ty "čtyřmetrákový kraksny" namontují ?! Zpátečka, u takový těžký kraksny nutnost, nebo
zapojit mozek a neparkovat z kopečka, ale proti kopci !
A s i s t e n t rozjezdu do kopce ! Panebože, to už na motorkách budou jezdit b l b c i, kteří
se nerozjedou do kopce?
Osobně jsem znal "motorkářku", které když se muselo zastavit na křižovatce "do kopce" , dala to na nožku, manžel přišel, pořejel křížovatku, vrátil se pro motorku a pokračovalo se !

maraton (180) napsal 04.04.2020 v 12:03+2

Je to krásný stroj vyladěný do posledního detailu, mě se na rozdíl od některých z vás líbí i ty výfuky. A posed na tom? Tak takhle nějak se sedávalo na motorkách někdy před sto lety, super!
Kdo ale bude chtít jezdit na netopejra (má ještě teďka někdo vůbec tyhle zvířátka rád?), bude muset zůstat u americké konkurence.

Mrberanek (44) napsal 04.04.2020 v 11:46+3

Tak ten šéf BMW Motorrad ČR mne "ztratil" hned v první větě. Prý motorka, u které nejsou důležité technické parametry. No totok! Design je určitě důležitý, ale je ta motorka jen na koukání nebo i na ježdění? Protože na to, jak motorka jede, mají vliv JENOM technické parametry (jak to zrychluje, jak to zatáčí, jak to brzdí, jak to tlumí, jak to řadí, jak se na tom sedí). To je marketingový newspeak par excellence.

zdenysrx6 (0) napsal 04.04.2020 v 11:45+1

jako jde to až na ty vejfuky a příšernej přední dekl motoru
a taky se těším na nové téma tady na foru - kardan mi dělá KLONG , nevíte čím by to mohlo být? (odkrytej kardan)

papiboy (1260) napsal 04.04.2020 v 11:18+1

Krásny kardan, hoši, jenom bacha na třásně a střapce

Obycejny_clovek (324) napsal 04.04.2020 v 10:56+1

Povedený design, kromě výfuků a zadní partie blatníku. Nepochybuji, že si R18 své zákazníky najde, rozhodně se jako bike technicky a designem nemá za co stydět.

Jen se mi jedna věc nezdá... BMW nasadilo zvětšovací strategii jako třeba u automobilů Mini. Z mého pohledu to trošku přehnali.
Původní R5 byl univerzál na každý den, jezdili na něm i závody, klasická motorka, obsah 500, výkon 24koní a váha cca 160 kilo. Upalovalo to přes 140.
R18 je mastodontní chopper/cruiser/bobber s 345 kily, který se prostě k BMW nehodí. Těžké velké křižníky patří H-D, Indianu a podobným.
Chápu to jako prémiovku zaparkovanou vedle X5 a X6 ke kochacímu svezení v krásné slunné dny.

Tdicko (32) napsal 04.04.2020 v 10:54

Idealna motorka pre mladych zacinajucich motorkarov. Alebo pre nase polovicky. Videl som ju v Milane na velkej prezentacii. Klasika, BMW marketing funguje. Vy neviete, ze to chcete, ale my vas o tom presvedcime, ze ano...

alterego (20) napsal 04.04.2020 v 09:41+1

Krásný stroj jen ty laufy se mi nelíbí...Vše ostatní je nádherný a můj názor je ten, že se tohle opravdu povedlo. Zvláště v téhle době je to pastva pro oči. Gratuluji BMW

libac22 (177) napsal 04.04.2020 v 09:39

Krása až jednou dorostu že takovej styl chci mít doma tak to bude jedna z těchto

Pupinskyj (29) napsal 04.04.2020 v 09:34+2

Pěkný stroj, krásné detaily ale proboha kdo dělal ty laufy...

steve2 (103) napsal 04.04.2020 v 09:07+5

Ty válce tam ale móóc ošklivě překážejí !

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist