Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Za mně krásná mašina, která vrací vzhled ke kořenům. Chtěl bych jí mít, i když je jasný, že na cestování po světe to nebude. Určitě je celá řada praktičtějších strojů, ale BMW dávám jednoznačně .
A k těm kritikům tady, docela by mně zajímalo, co vymysleli a udělali oni.
BMW palec hore,velmi jednoduché,uhlazené,bez blbostí,prostě retro,jak má vypadat.Mohutný motor,výfuky rybiny skvělé,myslím,že se to velmi povedlo........
Jen můj názor - běžte už s tím retrem někam, vy staromilci. To si kupujete i auta, který vypadají jak z 2. světové války? Vždyť to vypadá hrozně a kde je nějaký pokrok. To nás opravdu posune hodně dopředu, když se budem babrat sto let zpátky.
A ten bober - super posez, ale mě stačí takto sedět jednou denně na záchodě. Když jsem na motorce, chci sedět opravdu jinak ?
Sorry ale to je děs, pro mě úplně slepá ulička ?
Pro zajimavost: puvodni R5 r. 1936 mela jako prvni seriovka MIG svareny ram, jako prvni stavitelne tlumeni vidlice a jako prvni nozni razeni. (zaroven si ponechala i rucni).
Na svoji dobu jedna z nejlepsich a nejrychlejsich motorek, odvozena od zavodni masiny.
BMW Amikum s novou R5 pekne zatapi!
Bude to uspech i tady na to se vsadim.
Nádherna motorka!!!!!!! úžasně syrový zcela odhaleny motor, vše tak jednoduché a uhlazene. V té bobr verzi nemá konkurenci!! Je to naprosto jedinečný stroj pro jedinečné osobnosti. Na to, jak jsem tu nedávno nadával nad těmi "tajemným" fotkami, tak mi od Baworaka doslova vzali vítr z plachet. Ty výfuky jsou sice zvláštní, ale opět jsme u problémů, kam narvat všechen balast pro splnění Eurobuzernorem Bez tak bude nakonec možná úprava na něco decentnejsiho... A posez??? Ten je naprosto správně!!!! Přesně tak sedavam na tátovi Zetce z roku 56, když si chci vychutnat ten jedinečný zvuk z rybin RRRRRRRR PAM PAM PAM RRRRR, naprostá krása. Tak se totiž na takové motorce sedí. Ne roztazenej jak stará kurva na gyndokresle. (raději se předem omlouvám těm, co jsem je nedejbože urazil).
Vzhled je pokaždé individuální záležitost. Kdyby se všem líbilo jen jedno nebo vše, tak brrrr. To byl průšvih. Osobně jsem rád, že je nabídka stále velká a každý, pokud nemá nějaké "zvláštní" požadavky, si najde stroj, který mu bude vyhovovat. Obecně vzato asi nenajdeme model, značku nebo cenu, která by stoprocentně splnila požadavky všech. Proto se dále různě upravují a doplňuje se jejich výbava a doplňky. A o tom to je, být svůj a individuální. Proto k tomuto stroji jen to, že vypadá dobře, technicky bude určitě dotažený a i cenově to není nic, co by všem zlomilo finanční vaz. Je tu možnost úprav, doplnění a pozměnění vzhledu a výbavy, což je fajn. BMW se dá považovat za značku, která na kvalita "zatím" dohlíží dobře. Další možnost si vybrat a za tu buďme rádi.
Co ještě na ty "čtyřmetrákový kraksny" namontují ?! Zpátečka, u takový těžký kraksny nutnost, nebo
zapojit mozek a neparkovat z kopečka, ale proti kopci !
A s i s t e n t rozjezdu do kopce ! Panebože, to už na motorkách budou jezdit b l b c i, kteří
se nerozjedou do kopce?
Osobně jsem znal "motorkářku", které když se muselo zastavit na křižovatce "do kopce" , dala to na nožku, manžel přišel, pořejel křížovatku, vrátil se pro motorku a pokračovalo se !
Je to krásný stroj vyladěný do posledního detailu, mě se na rozdíl od některých z vás líbí i ty výfuky. A posed na tom? Tak takhle nějak se sedávalo na motorkách někdy před sto lety, super!
Kdo ale bude chtít jezdit na netopejra (má ještě teďka někdo vůbec tyhle zvířátka rád?), bude muset zůstat u americké konkurence.
Tak ten šéf BMW Motorrad ČR mne "ztratil" hned v první větě. Prý motorka, u které nejsou důležité technické parametry. No totok! Design je určitě důležitý, ale je ta motorka jen na koukání nebo i na ježdění? Protože na to, jak motorka jede, mají vliv JENOM technické parametry (jak to zrychluje, jak to zatáčí, jak to brzdí, jak to tlumí, jak to řadí, jak se na tom sedí). To je marketingový newspeak par excellence.
jako jde to až na ty vejfuky a příšernej přední dekl motoru
a taky se těším na nové téma tady na foru - kardan mi dělá KLONG , nevíte čím by to mohlo být? (odkrytej kardan)
Povedený design, kromě výfuků a zadní partie blatníku. Nepochybuji, že si R18 své zákazníky najde, rozhodně se jako bike technicky a designem nemá za co stydět.
Jen se mi jedna věc nezdá... BMW nasadilo zvětšovací strategii jako třeba u automobilů Mini. Z mého pohledu to trošku přehnali.
Původní R5 byl univerzál na každý den, jezdili na něm i závody, klasická motorka, obsah 500, výkon 24koní a váha cca 160 kilo. Upalovalo to přes 140.
R18 je mastodontní chopper/cruiser/bobber s 345 kily, který se prostě k BMW nehodí. Těžké velké křižníky patří H-D, Indianu a podobným.
Chápu to jako prémiovku zaparkovanou vedle X5 a X6 ke kochacímu svezení v krásné slunné dny.
Idealna motorka pre mladych zacinajucich motorkarov. Alebo pre nase polovicky. Videl som ju v Milane na velkej prezentacii. Klasika, BMW marketing funguje. Vy neviete, ze to chcete, ale my vas o tom presvedcime, ze ano...
Krásný stroj jen ty laufy se mi nelíbí...Vše ostatní je nádherný a můj názor je ten, že se tohle opravdu povedlo. Zvláště v téhle době je to pastva pro oči. Gratuluji BMW
Pan manager Krajča to shrnul správně.Tohle je jen o emocích. Těžká, pomalá, nepohodlná drahá, naprosto k hovnu, ale emoce.
1 reakce
Za mně krásná mašina, která vrací vzhled ke kořenům. Chtěl bych jí mít, i když je jasný, že na cestování po světe to nebude. Určitě je celá řada praktičtějších strojů, ale BMW dávám jednoznačně .
A k těm kritikům tady, docela by mně zajímalo, co vymysleli a udělali oni.
pecka
konfigurátor už jede ..sice tam není ještě vše ale super změny stroje :))
Boží!!!
Nechci ho,ale rád se na tomhle stroji svezu.
Paráda, nepodělali to.
To je prostě pecka,nádhera To zpracování,ten kardan,paráda.
Sorry, ten motor patri do ketadla! V motorce vypada komicky. Jak pro nejakyho Flinstouna!
1 reakce
Ani nemám moc potřebu se na tom svézt. Jenom bych si k tomu sedl do křesla v showroomu s panákem whisky a pustil nahlas rock'n'roll
BMW palec hore,velmi jednoduché,uhlazené,bez blbostí,prostě retro,jak má vypadat.Mohutný motor,výfuky rybiny skvělé,myslím,že se to velmi povedlo........
Tak ještě nakopavacku a bude to krutodrsny
1 reakce
Naprosto dokonalé!!! Ani ty laufy tomu nemůžu vytknout.
1 reakce
Jen můj názor - běžte už s tím retrem někam, vy staromilci. To si kupujete i auta, který vypadají jak z 2. světové války? Vždyť to vypadá hrozně a kde je nějaký pokrok. To nás opravdu posune hodně dopředu, když se budem babrat sto let zpátky.
A ten bober - super posez, ale mě stačí takto sedět jednou denně na záchodě. Když jsem na motorce, chci sedět opravdu jinak ?
Sorry ale to je děs, pro mě úplně slepá ulička ?
8 reakcí
Pro zajimavost: puvodni R5 r. 1936 mela jako prvni seriovka MIG svareny ram, jako prvni stavitelne tlumeni vidlice a jako prvni nozni razeni. (zaroven si ponechala i rucni).
Na svoji dobu jedna z nejlepsich a nejrychlejsich motorek, odvozena od zavodni masiny.
BMW Amikum s novou R5 pekne zatapi!
Bude to uspech i tady na to se vsadim.
Nádherna motorka!!!!!!! úžasně syrový zcela odhaleny motor, vše tak jednoduché a uhlazene. V té bobr verzi nemá konkurenci!! Je to naprosto jedinečný stroj pro jedinečné osobnosti. Na to, jak jsem tu nedávno nadával nad těmi "tajemným" fotkami, tak mi od Baworaka doslova vzali vítr z plachet. Ty výfuky jsou sice zvláštní, ale opět jsme u problémů, kam narvat všechen balast pro splnění Eurobuzernorem Bez tak bude nakonec možná úprava na něco decentnejsiho... A posez??? Ten je naprosto správně!!!! Přesně tak sedavam na tátovi Zetce z roku 56, když si chci vychutnat ten jedinečný zvuk z rybin RRRRRRRR PAM PAM PAM RRRRR, naprostá krása. Tak se totiž na takové motorce sedí. Ne roztazenej jak stará kurva na gyndokresle. (raději se předem omlouvám těm, co jsem je nedejbože urazil).
2 reakce
Laufy se dají v konfigurátoru naklikat jiné, stejně tak spousta dalších věcí. Ale 18/2, která byla úžasná, tam z toho neudělám
Vzhled je pokaždé individuální záležitost. Kdyby se všem líbilo jen jedno nebo vše, tak brrrr. To byl průšvih. Osobně jsem rád, že je nabídka stále velká a každý, pokud nemá nějaké "zvláštní" požadavky, si najde stroj, který mu bude vyhovovat. Obecně vzato asi nenajdeme model, značku nebo cenu, která by stoprocentně splnila požadavky všech. Proto se dále různě upravují a doplňuje se jejich výbava a doplňky. A o tom to je, být svůj a individuální. Proto k tomuto stroji jen to, že vypadá dobře, technicky bude určitě dotažený a i cenově to není nic, co by všem zlomilo finanční vaz. Je tu možnost úprav, doplnění a pozměnění vzhledu a výbavy, což je fajn. BMW se dá považovat za značku, která na kvalita "zatím" dohlíží dobře. Další možnost si vybrat a za tu buďme rádi.
Co ještě na ty "čtyřmetrákový kraksny" namontují ?! Zpátečka, u takový těžký kraksny nutnost, nebo
zapojit mozek a neparkovat z kopečka, ale proti kopci !
A s i s t e n t rozjezdu do kopce ! Panebože, to už na motorkách budou jezdit b l b c i, kteří
se nerozjedou do kopce?
Osobně jsem znal "motorkářku", které když se muselo zastavit na křižovatce "do kopce" , dala to na nožku, manžel přišel, pořejel křížovatku, vrátil se pro motorku a pokračovalo se !
3 reakce
Je to krásný stroj vyladěný do posledního detailu, mě se na rozdíl od některých z vás líbí i ty výfuky. A posed na tom? Tak takhle nějak se sedávalo na motorkách někdy před sto lety, super!
Kdo ale bude chtít jezdit na netopejra (má ještě teďka někdo vůbec tyhle zvířátka rád?), bude muset zůstat u americké konkurence.
Tak ten šéf BMW Motorrad ČR mne "ztratil" hned v první větě. Prý motorka, u které nejsou důležité technické parametry. No totok! Design je určitě důležitý, ale je ta motorka jen na koukání nebo i na ježdění? Protože na to, jak motorka jede, mají vliv JENOM technické parametry (jak to zrychluje, jak to zatáčí, jak to brzdí, jak to tlumí, jak to řadí, jak se na tom sedí). To je marketingový newspeak par excellence.
1 reakce
jako jde to až na ty vejfuky a příšernej přední dekl motoru
a taky se těším na nové téma tady na foru - kardan mi dělá KLONG , nevíte čím by to mohlo být? (odkrytej kardan)
1 reakce
Krásny kardan, hoši, jenom bacha na třásně a střapce
3 reakce
Povedený design, kromě výfuků a zadní partie blatníku. Nepochybuji, že si R18 své zákazníky najde, rozhodně se jako bike technicky a designem nemá za co stydět.
Jen se mi jedna věc nezdá... BMW nasadilo zvětšovací strategii jako třeba u automobilů Mini. Z mého pohledu to trošku přehnali.
Původní R5 byl univerzál na každý den, jezdili na něm i závody, klasická motorka, obsah 500, výkon 24koní a váha cca 160 kilo. Upalovalo to přes 140.
R18 je mastodontní chopper/cruiser/bobber s 345 kily, který se prostě k BMW nehodí. Těžké velké křižníky patří H-D, Indianu a podobným.
Chápu to jako prémiovku zaparkovanou vedle X5 a X6 ke kochacímu svezení v krásné slunné dny.
1 reakce
Idealna motorka pre mladych zacinajucich motorkarov. Alebo pre nase polovicky. Videl som ju v Milane na velkej prezentacii. Klasika, BMW marketing funguje. Vy neviete, ze to chcete, ale my vas o tom presvedcime, ze ano...
Krásný stroj jen ty laufy se mi nelíbí...Vše ostatní je nádherný a můj názor je ten, že se tohle opravdu povedlo. Zvláště v téhle době je to pastva pro oči. Gratuluji BMW
1 reakce
Krása až jednou dorostu že takovej styl chci mít doma tak to bude jedna z těchto
Pěkný stroj, krásné detaily ale proboha kdo dělal ty laufy...
2 reakce
Ty válce tam ale móóc ošklivě překážejí !