Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
.Padre ..a na silnice těch 184k využiješ??? 90% lidí nedokáže 100% využít potenciál sportovní šestky...takže pokud to bereš z hlediska okruhového ježdění pak fajn, ale jinak škoda popsaných řádků.., kamrádův děda nám říkal.." slabý slabý, tak si kupte vrtulník když se vám to zdá furt slabý"
Vyjadřoval jsem se k diskutujícím.. Pro race užití vyžaduje ve srovnání s konkurencí navrch kýbl peněz stejně jako RC8 nebo Dukna. Život s ní pak majitele s běžným příjmem asi rychle omrzí, bohužel. V tom souhlas, ale pro hobíka je pro mne stále No. 1.
Pajinex> Člověče, já jsem na té motorce odjel 1,5 sezóny a s klidnou hlavou můžu říct, ta motorka nejede! Neříkám, že jsem nějaký extra střelec, nicméně úplně pomalu taky nejedu a mám možnost porovnání s jinými litry a prostě to nejede! A na tom si trvám. Ta motorka úžasně brzdí, krásně se přehazuje a vede, je krásná a zábavná, charismatická. Ale pokud honíš na okruhu každou vteřinku, tak to není správná cesta! Ano, jdou lidé, kteří na ní pojedou hodně rychle, ale pokud se bavíme na úrovni Stock, tak jakákoli jiná pojede rychleji.
Srovnání motorek se dělá na totální sérii a to je jediný důvod, proč RSV4 dopadá tak dobře, protože s originálním převodem je konkurence schopná. Jakmile však vyměníš kolečko a rozetu, je mimo hru.
Na cestu bohatě postačí a silná je až, až!
Je zajímavé, jak většina z vás řeší koně, které povětšinou ani neumí využít. Svezli jste se na ní? Přednosti téhle kočky jsou poněkud jinde. Krom Kawy jsem měl možnost jet na všech současných litrch a RSV u mě vede. Stejně jako u italských kolegů z italského Motociclisma v posledním SBK srovnáváku.
Nemůžu s tebou souhlasit ... dle mě je RSV4 jedna z nejkrásnějších motorek dnešní doby. A gor zadek téhle motorky nemá konkurenci (snad jen u Panigale)
I když sem na ní nejel, tak asi koněma na BMW nebo novou ZX10R stačit nebude.
tak ta rsv4 je bezkonkurenčně nejškaredější superbike. možná jí trošku konkuruje kawa, ale jsou to prostě šeredy. aprilko, vždyť umíš dělat jednoduché a pěkné motorky viz. RSV 99-03
krasna motorka.. ale nekde jsem v souvislosti s RSV4 zaslechnul" "ty proste potrebujes motorku, ktera nejede, vid?"
..jak je to s udrzenim hodnoty proti dnesni konkurenci BMW a Kawa..?
taky nevim co se na ní komu líbí.
navíc aprilia vyrábí některý strašný hovadiny
Interceptor> Přečti si poslední řádek mého příspěvku.
.Padre ..a na silnice těch 184k využiješ??? 90% lidí nedokáže 100% využít potenciál sportovní šestky...takže pokud to bereš z hlediska okruhového ježdění pak fajn, ale jinak škoda popsaných řádků.., kamrádův děda nám říkal.." slabý slabý, tak si kupte vrtulník když se vám to zdá furt slabý"
Vyjadřoval jsem se k diskutujícím.. Pro race užití vyžaduje ve srovnání s konkurencí navrch kýbl peněz stejně jako RC8 nebo Dukna. Život s ní pak majitele s běžným příjmem asi rychle omrzí, bohužel. V tom souhlas, ale pro hobíka je pro mne stále No. 1.
Pajinex> Člověče, já jsem na té motorce odjel 1,5 sezóny a s klidnou hlavou můžu říct, ta motorka nejede! Neříkám, že jsem nějaký extra střelec, nicméně úplně pomalu taky nejedu a mám možnost porovnání s jinými litry a prostě to nejede! A na tom si trvám. Ta motorka úžasně brzdí, krásně se přehazuje a vede, je krásná a zábavná, charismatická. Ale pokud honíš na okruhu každou vteřinku, tak to není správná cesta! Ano, jdou lidé, kteří na ní pojedou hodně rychle, ale pokud se bavíme na úrovni Stock, tak jakákoli jiná pojede rychleji.
Srovnání motorek se dělá na totální sérii a to je jediný důvod, proč RSV4 dopadá tak dobře, protože s originálním převodem je konkurence schopná. Jakmile však vyměníš kolečko a rozetu, je mimo hru.
Na cestu bohatě postačí a silná je až, až!
Je zajímavé, jak většina z vás řeší koně, které povětšinou ani neumí využít. Svezli jste se na ní? Přednosti téhle kočky jsou poněkud jinde. Krom Kawy jsem měl možnost jet na všech současných litrch a RSV u mě vede. Stejně jako u italských kolegů z italského Motociclisma v posledním SBK srovnáváku.
Nemůžu s tebou souhlasit ... dle mě je RSV4 jedna z nejkrásnějších motorek dnešní doby. A gor zadek téhle motorky nemá konkurenci (snad jen u Panigale)
I když sem na ní nejel, tak asi koněma na BMW nebo novou ZX10R stačit nebude.
tak ta rsv4 je bezkonkurenčně nejškaredější superbike. možná jí trošku konkuruje kawa, ale jsou to prostě šeredy. aprilko, vždyť umíš dělat jednoduché a pěkné motorky viz. RSV 99-03
krasna motorka.. ale nekde jsem v souvislosti s RSV4 zaslechnul" "ty proste potrebujes motorku, ktera nejede, vid?"
..jak je to s udrzenim hodnoty proti dnesni konkurenci BMW a Kawa..?