yamaha_demo_tour




Aprilia RSV4 Xtrenta: Okruhová raketa s aerodynamikou z MotoGP

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
nahllowSKY (315) napsal 08.09.2022 v 05:17

To je voňafka jak nejvíc.Otázkou je kdo z delikatesy za 50k ojró udělá kružítko.

milonovo (48) napsal 07.09.2022 v 13:08

Aprilia jede a já jí držím palce, udělali jak velkej pokrok v GP, tak spoustu krásnejch a skvělejch civilních motorek.

hluska (156) napsal 07.09.2022 v 10:03

Dělo ?

Dablicek200Mph (298) napsal 06.09.2022 v 16:59

Tak těm bych adresu klidně dal.

PolarBearOne (18) napsal 06.09.2022 v 14:45

Naprosto špičkové.

ferenc300 (49) napsal 06.09.2022 v 12:33

Raketa až hanba Proč ale kuwa neudělají motor s litrovým obsahem ať můžeš počítat body do agenturního ježdění a nejen tam. Pravda je, že moc jich erjednici nepojezdí ani s větším vrtáním Jinak voňavá o tom žádná!

gresini (4459) napsal 06.09.2022 v 06:46

Krásná motorka - jen ty ceny se šplhají do astronomických výšek Kdo si ale umí vydělat,tak si dnes může koupit cokoli!

Pedl (178) napsal 05.09.2022 v 19:18+1

S barvičkami si umí pohrát

valentinow123 (34) napsal 05.09.2022 v 11:39+2

Me fascinuje jedna vec, nejen tady, ale i na webu Aprilie, kde dostanete plnou stranku popisu veskerych featur a udelatek KROME charakteristiky noveho motoru s tema 230 kobylama.
Nedozvite se ani jeho objem (je to opet 1100 ccm ??) ani jeho maximalni otacky, ani kroutak, ani top speed, ani v cem se lisi od predchozich limitovanych modelu (jenom elektronika, vyfuk a vyssi komprese?), proste vubec nic, jako by tyhle informace byly vlastne fuj a ani nikoho nezajimaly. Zvlastni.
Jakoby to pripadni kupci vlastne ani nechteli vedet.




TOPlist