yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
HiddenSnake (27) napsal 06.03.2020 v 06:51

Hmmm tak sem vzal obrazek a pouzil brzdne kotouce jako reference 320 mm .. vyska sedla je nanestesti 785 :( a ten rozvor taky vypada na prcka. Obecne to bude mensi nez muj Shiver a asi mensi nez cbr650r :( pokud Aprilia nekde nepovrtala fotky tak je to blby.

SuperSic58 (1308) napsal 09.11.2019 v 14:01

kecy v kleci, že je to málo koní. 100 kobyl v takovym pidimotůrku a lehounký motorce bude bomba. Jen bych měl obavy, aby to nebylo všechno vyhnaný do otáček a nemělo to šťavnatej spodek jako MT-07..

Jacob82 (142) napsal 07.11.2019 v 08:46+1

Hidden Snake: přesně! Moje 250 Ninja má o deset kilo míň, ale jen třetinový výkon a je to supr zábava (trošičku víc výkonu by teda potřebovala).. Tohle bude bomba!

HiddenSnake (27) napsal 06.11.2019 v 18:09+2

Nevim proc nekdo zehra nad vykonem. Videli ste kolik to vazi? Taky teda doufam, ze tomu nedaji 12 litrovou nadrz.

Kostelník (58) napsal 06.11.2019 v 13:49

Kupte mi toho velkýho Tuňáka Prosím, prosím! Vyhlásím veřejnou sbírku a otevřu "transparentní" účet... Nebo nějaká účelová dotace, kdyby byla! Hernajs dotuje se každá hovadina, ale koupě nový skvělý mašiny je ten pravej účel!

MotoBuldocek (7) napsal 06.11.2019 v 13:45

Už dlouho dopředu bylo jasný že to bude dvouval. Takže nikdo nemohl čekat konkurenta sestkovych sportu. Jinak za mě designove super. Až na ty barvy občas. Nebylo by od věci mít motorku v jedné barvě aby vynikly víc tvary. Jinak k RSV4... Už by po víc než deseti letech mohli udělat nejakej facelift alespoň těch předních světel po vzorů RS 660.

JA-NE (767) napsal 06.11.2019 v 12:00+1

Tunak 660 vs. MT07 uz sa tesim

Jacob82 (142) napsal 06.11.2019 v 09:11+1

Nádhera a ty kecy o tom že to nemá víc koní tady v diskuzi? Bláboly... Za mě supr! Buďte rádi, že v tom neni baterka...

neznamyScooterD (1088) napsal 06.11.2019 v 08:51

supersporty 6ky jako kategorie vymírají, přežívají jen na okruhu a nic lepšího než R6 by stejně neudělali, nicméně i ta kategorie jakože supersportů prodejní statistiky neovládá. Nechápu proč neudělali prvně tuleně, to je to co by se možná trochu prodávalo, naked 700ky teď jedou..... stejně jako ten schovanej touareg by na tom byl prodejně líp než rs6600.... technicky to taky není žádnej unikát asi takže proč to?

Mraki (55) napsal 06.11.2019 v 08:22

TAk trošku jsem doufal, že Aprilka udělá novou štiku v rybníce šestistovek a on je to vlastně superbike pro teenagery. Neskutečně úžasnej, to bez pochyby. Ale jak říkám. TAk trošku jsem doufal, že to bude mít tak 130 koní a uvidíme je s tím závodit ve WSS.

HiddenSnake (27) napsal 06.11.2019 v 06:36

Nom nom ... Po malym tunakovi sem touzil a tohle vypada jako mazel az se mi jednou osoupe muj shiver ...jeste uvidime aby to nebylo pro prcky

indi750 (191) napsal 06.11.2019 v 01:15

A aby toho nebylo dvakrát málo, tak do "jakože" džungle schovali "koncept" Tuarega (se stejným motorem)

https://youtu.be/0GhA8ZpVK2E

Dablicek200Mph (298) napsal 06.11.2019 v 00:53+1

Teda takhle to sprasit. Proč to má každý kolo v jiný barvě bože!!!!

Přitom na bejby tuonu to zmákli.

JollyJoker (1004) napsal 05.11.2019 v 20:58

Mně se to líbí, musím se na nich svézt. Pokazit to může jen cena.

vonRammstein (67) napsal 05.11.2019 v 20:52+1

Tuono je krásný v týhle barevný kombinaci

Destroyer (237) napsal 05.11.2019 v 20:36+1

RS 660 definitivne potrebujem viac motoriek!
...alebo casu?
...neda sa kupit s motorkou aj cas? additional 8 hours per day ??
nemecky acht Uhr per Tag? jednotka UpT ?? kupim!

Luke848 (1) napsal 05.11.2019 v 20:04

Za mě RS660 designově naprostá pecka a to Tuono vlastně taky . Alespoň vyplněj tu díru mezi 125 a 1100 Uvidíme naživo, jaké bude dílenské zpracování a detaily. Jinak výkon na to, že jde o EURO5 řadový dvouvál 660, tak to není vůbec zlé. Teď to jen nezabít cenou.

brzdimíň (157) napsal 05.11.2019 v 19:42-1

Velice pěkné a vypadá to že i kvalitně postavené motorky, žádné rozpočtovky.

Matheo_ (27) napsal 05.11.2019 v 18:12

Jak jsem se tesil na male rsv, tak me do kolen dostal ten maly tunak. To je fakt nahac jak ma byt premyslim o druhe masine na denni pouziti a R6 mit uz jen na dromy.... Tohle je ale horky adept, tak jsem zvedavy, az ho poskacu na motosalonu a hlavne, jakou Aprilia nastavi cenovou politiku

Jindřej (472) napsal 05.11.2019 v 18:10+1

Aha. Takže okruhová šestka z toho nebude. Skoda

Frankie (731) napsal 05.11.2019 v 18:09

Krásný motorky
Mohlo by to být zajímavý svezení...

opic26 (457) napsal 05.11.2019 v 16:38

Tuňák 660 nevypadá zle. Už se těším až si na nich na obou Street Triple RS smlsne. Paralerní twin 660 není 749R, víme?! Dukna měla stejně použít Superquadro i v malém formátu kde tu. Jsem zvědavý jak to celé v té dnes proklamované střední třídě dopadne.

zmulin (371) napsal 05.11.2019 v 16:31+1

No...ten "malej" Tuňák bude fajn tipuju.+- stejný parametry,jako současná devítka v Shiveru a o slušnejch pár kilo níž

JohnnyS08 (219) napsal 05.11.2019 v 16:12+1

No, apriliácký motoráři se tentokrát zrovna 2x nevycajchnovali.
Navíc předpokládám, že ta váha budu v duchu nejlepších italskejch tradic zcela suchá, tj. i bez brzdový kapaliny a tlumčovýho oleje, tak ani ten poměr váha/výkon nebude nic extrovního.

Gaseeer (6) napsal 05.11.2019 v 15:58

kolik že to má koní? Není tam chyba? Nemá to být 100kW?




TOPlist