Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Líbí se mi jak ty vizualizace, tak ty kočky okolo. Drag-Race lokomotiva č.53 u mne jasně vede. Má to punc síly, elegance a něco málo linek z vesmírného programu CCCP 60-70 let. Ve filmu jako je Liga vyjímečných by se to rozhodne neztratilo. Bugatti a ostatní taky pěkné.
Je dobře že existují lidé kteří se takovýmito věcmi baví.
Krásne návrhy. A myslím, že použitý systém riadenia predného kolesa ako u napr." Que Viva Corrida #47 "som ešte nikde nevidel. Gulový čap namiesto osy predného kolesa .
Minimalistický dizajn "White Bone #69 soft-tail" by som si aj skúsil. Celkom dosť strmý uhol riadenia, trocha iné riadidlá a vyzerá skoro ako závodné Harley zo Speedway z 20tych rokov. Ale Viktor mohol dokresliť všetky bovdeny, hadice, káble - bolo by to realistickejšie.
K167, príjemne ma prekvapila tvoja reakcia.
Čakal som, že vyfasujem.
Inak za prvým príspevkom, ktorý som sem pridal, stojím.
Vychádzam z toho, že napr. Bimotu Tesi často kritizovali za malý rejd - a keď tu vidím niektoré výtvory s pravdepodobne ešte menším a k tomu ten obrovský rázvor, tak okamžite mi napadne, že s týmto sa otočím len s využitím celého parkoviska LIDLa...
Bol by som zvedaví na semafóre ostro doprava...
Ale toto sú len dojmy, keď pán autor-dizajnér dá aj pôdorys tých strojov, ďalšia debata len vtedy bude mať význam...
Ja som inak stavbár. Ak navrhnem schody so stupňami meter vysokými a meter širokými, nemôžem nadávať babičke, že po tých mojich schodoch nevie chodiť.
Pritom budú také pekné. Až grandiózne...
papiboy: dýchám , i když mi to po koroně ještě nejde na 100 %.
Souhlasím s Tebou v tom, že "sem na Motorkaře chodia ľudia, ktorí majú radi motocykly a techniku obecne", ale bohužel nejen oni, také sem chodí věční kritici zatížení vlastními předsudky, kterým nic "nevoní".
Tebe osobně řadím k těm prvním.
Také s Tebou naprosto souhlasím v tom, že "Každý príspevok charakterizuje prispievateľa a nie ostatné členstvo..." a dávám Ti souhlas k Tvému příspěvku.
Ale to, co píšu, je jenom můj názor, nic víc.
K167 , dýchaj!
Mám za to, že sem na Motorkaře chodia ľudia, ktorí majú radi motocykly a techniku obecne.
Len dokážu stráviť aj iný názor, ako je ich, bez toho, aby kvalifikovali a škatulkovali oponentov.
Každý príspevok charakterizuje prispievateľa a nie ostatné členstvo...
Věřím, že, kdyby k tomuto Bugatti opravdu přistoupili, tak by to bylo něco víc vkusnýho :) Bugatti 55 je asi z nich všechn nejmenší zlo, ale stejně to je šílenost.
Některé zdejší diskutující fakt nechápu. Když někdo postaví moderní mašinu (KTM 790, 1290 Adventure, Kawasaki Z900, Yamahy MT, ...) využívající nejnovější současné technologie pro dosažení co nejlepší funkčnosti, ovladatelnosti, aerodynamiky, poměru výkon/hmotnost, ergonomie (no jo, jasně že za použití plastů, plochých displejů a elektroniky - vždyť je jednadvaváté století), tak na to plivete.
A když někdo udělá nádherné studie - v podstatě umělecká díla, tak se Vám to nelíbí taky.
A já jsem si myslel, že sem na Motorkaře chodí lidi, kteří mají rádi motocykly a techniku obecně.
Dizajnové návrhy fajn, ale ostal som pri prvom. Ako pribúdali modely a obrázky zrazu to prechádzalo z pekného dizajnu na nejakú plastovú stavebnicu Lego /pri tých posledných/.
Zajímavé, nicméně většinou nepoužitelné. Teda pokud vynecháme možnost použít to jako sochu. Jediné, na čem bych se svezl je #53 s kapotáží na obr. 23, 25-27 a to asi jen na solné pláni.
papiboy
Zatáčet? Tak to bys chtěl moc. Leda snad možná jako příplatkovou výbavu.
Až to pak budeš jednou - asi tak za týden po doplacení faktury - prodávat na motorkářském bazošu, budeš si moci kromě obligátního - jezdí, svítí, brzdí, troubí - dopsat i - ZATÁČÍ!!!
Líbí se mi jak ty vizualizace, tak ty kočky okolo. Drag-Race lokomotiva č.53 u mne jasně vede. Má to punc síly, elegance a něco málo linek z vesmírného programu CCCP 60-70 let. Ve filmu jako je Liga vyjímečných by se to rozhodne neztratilo. Bugatti a ostatní taky pěkné.
Je dobře že existují lidé kteří se takovýmito věcmi baví.
je to priserne skaredy, fuj
Krásne návrhy. A myslím, že použitý systém riadenia predného kolesa ako u napr." Que Viva Corrida #47 "som ešte nikde nevidel. Gulový čap namiesto osy predného kolesa .
Minimalistický dizajn "White Bone #69 soft-tail" by som si aj skúsil. Celkom dosť strmý uhol riadenia, trocha iné riadidlá a vyzerá skoro ako závodné Harley zo Speedway z 20tych rokov. Ale Viktor mohol dokresliť všetky bovdeny, hadice, káble - bolo by to realistickejšie.
Ty slepice co tam stojí,tak to je opravdu hrůza,jinak zajímavé stroje za nejspíš šílené ceny, podobně jako veyron nebo chiron
K167, príjemne ma prekvapila tvoja reakcia.
Čakal som, že vyfasujem.
Inak za prvým príspevkom, ktorý som sem pridal, stojím.
Vychádzam z toho, že napr. Bimotu Tesi často kritizovali za malý rejd - a keď tu vidím niektoré výtvory s pravdepodobne ešte menším a k tomu ten obrovský rázvor, tak okamžite mi napadne, že s týmto sa otočím len s využitím celého parkoviska LIDLa...
Bol by som zvedaví na semafóre ostro doprava...
Ale toto sú len dojmy, keď pán autor-dizajnér dá aj pôdorys tých strojov, ďalšia debata len vtedy bude mať význam...
Ja som inak stavbár. Ak navrhnem schody so stupňami meter vysokými a meter širokými, nemôžem nadávať babičke, že po tých mojich schodoch nevie chodiť.
Pritom budú také pekné. Až grandiózne...
3 reakce
papiboy: dýchám , i když mi to po koroně ještě nejde na 100 %.
Souhlasím s Tebou v tom, že "sem na Motorkaře chodia ľudia, ktorí majú radi motocykly a techniku obecne", ale bohužel nejen oni, také sem chodí věční kritici zatížení vlastními předsudky, kterým nic "nevoní".
Tebe osobně řadím k těm prvním.
Také s Tebou naprosto souhlasím v tom, že "Každý príspevok charakterizuje prispievateľa a nie ostatné členstvo..." a dávám Ti souhlas k Tvému příspěvku.
Ale to, co píšu, je jenom můj názor, nic víc.
K167 , dýchaj!
Mám za to, že sem na Motorkaře chodia ľudia, ktorí majú radi motocykly a techniku obecne.
Len dokážu stráviť aj iný názor, ako je ich, bez toho, aby kvalifikovali a škatulkovali oponentov.
Každý príspevok charakterizuje prispievateľa a nie ostatné členstvo...
Ble!
To jsou výtvory v duchu - čím víc pruhů - tím víc Adidas.
V jednoduchosti je krása.
V anketě mi chybí možnost "žádný"
Věřím, že, kdyby k tomuto Bugatti opravdu přistoupili, tak by to bylo něco víc vkusnýho :) Bugatti 55 je asi z nich všechn nejmenší zlo, ale stejně to je šílenost.
Jeden úlet větší než druhý. A kombinace brzdového kotouče s rozetou je asi nevětší
Některé zdejší diskutující fakt nechápu. Když někdo postaví moderní mašinu (KTM 790, 1290 Adventure, Kawasaki Z900, Yamahy MT, ...) využívající nejnovější současné technologie pro dosažení co nejlepší funkčnosti, ovladatelnosti, aerodynamiky, poměru výkon/hmotnost, ergonomie (no jo, jasně že za použití plastů, plochých displejů a elektroniky - vždyť je jednadvaváté století), tak na to plivete.
A když někdo udělá nádherné studie - v podstatě umělecká díla, tak se Vám to nelíbí taky.
A já jsem si myslel, že sem na Motorkaře chodí lidi, kteří mají rádi motocykly a techniku obecně.
3 reakce
Dizajnové návrhy fajn, ale ostal som pri prvom. Ako pribúdali modely a obrázky zrazu to prechádzalo z pekného dizajnu na nejakú plastovú stavebnicu Lego /pri tých posledných/.
Retro Futurism #53 vypadá perfektně. Postavte to prosím!!! A dejte na to ještě flašku s N2O
Čistě designové cvičení. Hlavně že má Bugatti systém Start-Stop a čtečku otisků prstů
Zajímavé, nicméně většinou nepoužitelné. Teda pokud vynecháme možnost použít to jako sochu. Jediné, na čem bych se svezl je #53 s kapotáží na obr. 23, 25-27 a to asi jen na solné pláni.
Dost těch modelů asi moc jako mašina použitelných nebude. Kapota až na zem? Výfuk směřující na nohu, nebo mezi nohy?
Bože můj
Bugatti vypadá dobře. Zatáčet to bude.
Každopádně bych na tom nechtěl měnit ani brzdové desky, které jsou uvnitř kol.
papiboy
Zatáčet? Tak to bys chtěl moc. Leda snad možná jako příplatkovou výbavu.
Až to pak budeš jednou - asi tak za týden po doplacení faktury - prodávat na motorkářském bazošu, budeš si moci kromě obligátního - jezdí, svítí, brzdí, troubí - dopsat i - ZATÁČÍ!!!
Niekto by mohol pána nemotorkára upozorniť, že taký motocykel musí aj zatáčať...