motopoint_unor_shad




V Ústecké dílně za baggery světového formátu

Ve světě motorek se často řeší velikost předního kola. Však to znáte – sedmnáctka je na silnici, osmnáctka je mezikus, který se používá spíše na retro motorky, a devatenáctka či jednadvacítka patří na adventure a enduro motorky podle toho, jak vážně to myslí s terénem. Jenže co když je přední kolo hlavní doménou stroje? Co když je to díl, kterého si všimnete jako první, a od kterého se odvíjí prakticky celá stavba?

Obsah článku je přístupný pro předplatitele
PREMIUM
Objednejte si vybraný článek nebo předplatné.

Získáte přístup k prémiovému obsahu, ale také spoustu dalších výhod portálu Motorkáři.cz

Časové období     Cena předplatného Orientační cena za měsíc
6 měsíců 299 Kč 50 Kč
12 měsíců 499 Kč 42 Kč
24 měsíců 899 Kč 37 Kč
Koupit Premium účet
Počet článků k objednání 1 až 25 kusů
Cena za článek 29 Kč
Doba platnosti do vyčerpání článků 2 roky

Více informací o prémiových účtech a o výhodách které přináší, se dozvíte zde: Prémiové účty na Motorkáři.cz

Informace o redaktorovi

Dominik Valášek - (Odebírat články autora)




cfmoto_duben
Objednat reklamu
TOPlist