Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
tohle není přestavba, ale zmrvení motorky. umístění filtru nerozumím . Sedadlo je kapitola sama o sobě -to jak za nádrží mu teď čouhá nekryté místo sloužící pravděpodobně ke zničení vlastního nádobíčka je fakt pecka . A k vedení výfuku kolem chladiče gratuluju...už dlouho jsem tu neviděl přestavbu ,ale jen prasení motorek. Dnes už asi stačí motorku jen otrhat a hle je tu přestavba...
Po tom všem, co tam napleskali asi od deseti různých firem, se sotva dá mluvit o sériovým Street Twinu. Z toho zůstal víceméně jenom motor. Nic proti flat-trackům, i když mi osobně nic neříkají. Ale nějak je mi líto toho původního Triumpha.
Z dnešních kokotin se všemi "bruselskými vychytávkami" vznikne po jakékoliv přestavbě zase jen kokotina Čím dál víc mě těší, že naši rodinu před pár lety osvítil Duch svatý a koupili jsme si jedny z posledních krásných vzduchem chlazených Triumphů scramblerů s karburátory, bez ABS, lambda sond a jiných zločinných ... /fakt nevím jak se řekne slušně p.č.vin/ ... Nikdy je neprodáme ... ani po smrti !!!
Trochu mi to připomíná tu pohádku "Jak pejsek s kočičkou vařili dort". Jinými slovy něco, kam vrazili, co našli. A pak je z toho toto. Ale vkus je různý, takže i tento "výtvor" si najde své příznivce. Celkově to jde, ale ten filtr na straně opravdu není vhodně umístěný. Buď jezdec bude mít nohu před ním nebo za, pokud by měl sedět tak, že by nohu položil na něj, tak po krátkém úseku bude filtr v háji a jezdcovo stehno taky . Někdy to chce být malinko méně originální a spíše mít krapet selského rozumu.
Tak na takové kraviny jako je tahle přestavba máte místo . Jenom lidi naserete , místo , aby jste
sehnali "páky" na umravnění STK a jim podobných, tak tady ukazujete něco, co by u nás neprošlo !
A taková a k c e jako byly letošní Poděbrady u Vás prošla jako by nic !
tohle není přestavba, ale zmrvení motorky. umístění filtru nerozumím . Sedadlo je kapitola sama o sobě -to jak za nádrží mu teď čouhá nekryté místo sloužící pravděpodobně ke zničení vlastního nádobíčka je fakt pecka . A k vedení výfuku kolem chladiče gratuluju...už dlouho jsem tu neviděl přestavbu ,ale jen prasení motorek. Dnes už asi stačí motorku jen otrhat a hle je tu přestavba...
Po tom všem, co tam napleskali asi od deseti různých firem, se sotva dá mluvit o sériovým Street Twinu. Z toho zůstal víceméně jenom motor. Nic proti flat-trackům, i když mi osobně nic neříkají. Ale nějak je mi líto toho původního Triumpha.
Z dnešních kokotin se všemi "bruselskými vychytávkami" vznikne po jakékoliv přestavbě zase jen kokotina Čím dál víc mě těší, že naši rodinu před pár lety osvítil Duch svatý a koupili jsme si jedny z posledních krásných vzduchem chlazených Triumphů scramblerů s karburátory, bez ABS, lambda sond a jiných zločinných ... /fakt nevím jak se řekne slušně p.č.vin/ ... Nikdy je neprodáme ... ani po smrti !!!
Trochu mi to připomíná tu pohádku "Jak pejsek s kočičkou vařili dort". Jinými slovy něco, kam vrazili, co našli. A pak je z toho toto. Ale vkus je různý, takže i tento "výtvor" si najde své příznivce. Celkově to jde, ale ten filtr na straně opravdu není vhodně umístěný. Buď jezdec bude mít nohu před ním nebo za, pokud by měl sedět tak, že by nohu položil na něj, tak po krátkém úseku bude filtr v háji a jezdcovo stehno taky . Někdy to chce být malinko méně originální a spíše mít krapet selského rozumu.
Divná móda - na predný blatník prachy nezostali.
Tak na takové kraviny jako je tahle přestavba máte místo . Jenom lidi naserete , místo , aby jste
sehnali "páky" na umravnění STK a jim podobných, tak tady ukazujete něco, co by u nás neprošlo !
A taková a k c e jako byly letošní Poděbrady u Vás prošla jako by nic !
Ale jako jo, až na ten vzducháč - ten je totálně k zblití, ale tak chápu, že to má být závodní načiní, tak se estetika až tak moc neřeší...
Proč nepoužili jako základ scrambler??
Ten vzducháč se mi tam nelíbí, je moc zbastlený, jinak by to šlo.