husqvarna_svartpilen_801_2




Quattrocento od XTR Pepo

Co se stane, když svěříte jednoduchou francouzskou motorku do španělských rukou? Pokud ty ruce mají něco společného se známou customérskou značkou Ducati Radical, pak můžete čekat jenom ty nejlepší výsledky.

Kapitoly článku

Madridská dílna Radical Ducati sice už víc než rok neexistuje, ale že její styl nezůstával nic dlužen názvu firmy (alespoň pokud jde o radikálnost), vám potvrdí  každý fanda španělské custom scény. Jedna z hlavních postav, seňor Pepo Rosell, si dal od přestaveb nějaký čas pauzu, ale po roce už je zase zpátky v garáži. Tentokrát už ve vlastní, které říká Extreme Pepo nebo zkráceně XTR Pepo. Minulost hodil za hlavu, a  teď se chce zaměřit na lidovější motorky než prémiové Dukatky.
Prvním projektem pod novou značkou byla přestavba šestistovkového bandita, ale teď Pepo zašel ještě dál. Quattrocento XTR Pepo vychází z čínského retro modelu Five Hundred, vyrobeného pro francouzskou značku Mash Motors. Podobnost s původním vzhledem je ale prakticky nulová. Z originálu zůstal jenom vzduchem chlazený jednoválec o objemu 400 ccm (název Five Hundred je skutečně trochu matoucí) a pár kousků rámu. Protože je Pepo při práci zvyklý v hojné míře recyklovat komponenty z jiných motorek, najdeme tu například přední vidlice z Aprilie RS125, přední blatník z Yamahy TZR 80, boční stojan ze Suzuki GSX-R. Naopak třeba zadní kyvka, podsedlový rám nebo přední světlo vznikly dílně XTR.
Jak je vidět na dalších komponentech, zas taková lidovka to nakonec není. Když si k ruční prácy Pepeho připočítáme cenu radiální pumpy Brembo, brýlí Tommaselli, nádrže Ducati, výfuku Super Mario a dalších drobností, dostaneme se jistě daleko přes pořizovací cenu čínského základu, která se vejde do 4 000 EUR.

Informace o redaktorovi

Petr Poduška - (Odebírat články autora)
Press - (Odebírat články autora)

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (3x):
Motokatalog.cz



TOPlist