Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Je to uplně super,dřív jsem taky upravoval Jawy a Čízy,ale tohle by mě nenapadlo.Je to tak super,že bych si ji klidně přidělal doma na zeď / mám malý byt / a čuměl bych na ni místo televize
Hned první příspěvek od Daryth mě napadl také - nehezké lanko zadní brzdy. Je jasný že jde jen o design ne výkon tý brzdy - stačilo použít půlbuben z péráka a táhlo. Jak tu kdosi poznamenal výfuky fungovat nemohou ale o to tu nejde. IvanDvoutakťák - ta oválná cedulka se startovním číslem je dobrý nápad. za sebe a ještě jednou jo a že to nesestrojil čehůn mě neuráží
Krasna Jawa akorat to takle zprznit a jeste Skopcaky.. Ze jsme si na to vunbec nechali sahnout ??!!
No jo Cesi ti rozprodaji vsechno, I vlastni matku kdyby mohli...
Ten výfuk je špatně = bude to hlučet, ale "nepojede" to! (výkon).
Ale zase je ve článku řečeno, že stavitel nemá zájem vyhrát, ale být viděn a slyšen .
Jinak do reality uvedené nápady vypadají po zhmotnění velmi dobře.
Design kejvačkového motoru byl v době svého vzniku oceněn jako jeden z nejhezčích motorů na tehdejším motocyklovém trhu. No a tahle stavbička ukazuje proč, je prostě nádhernej.
K úplné dokonalosti dragster - design extrému chybí symbolický "větrný" štítek
nad oválnou tabulkou startovního čísla á-la okruhovky začátku 50.let minulýho
století ...
tak to je paráda je to potřeba brát, tak jak chtěli, neni to na normální ježdění, jako některý šílený stavby co tu jsou v článcích. Jediný co, tak mi příjde divný dávat větší karburátor a vyhodin výfuk, který u 2T dělá velkou část výkonu, takhle to má nejspíš menší výkon, než origo kejva. Klidně by se mi tam líbil výfuk vedený podél spodní trubky zadního zavěšení, druhá věc, trošku si pohrád s rozetou, ale to je věc vkusu každého. Je to ale krásný a do obýváku jak dělaný
geniální, umělecké dílo, které přibližuje funkcionalismus masám...
Ještě kdyby to jelo na páru...
paráda !!! absolutně
Je to uplně super,dřív jsem taky upravoval Jawy a Čízy,ale tohle by mě nenapadlo.Je to tak super,že bych si ji klidně přidělal doma na zeď / mám malý byt / a čuměl bych na ni místo televize
Totalne k nicemu, totalne KRAAAASNYYYY !
Hned první příspěvek od Daryth mě napadl také - nehezké lanko zadní brzdy. Je jasný že jde jen o design ne výkon tý brzdy - stačilo použít půlbuben z péráka a táhlo. Jak tu kdosi poznamenal výfuky fungovat nemohou ale o to tu nejde. IvanDvoutakťák - ta oválná cedulka se startovním číslem je dobrý nápad. za sebe a ještě jednou jo a že to nesestrojil čehůn mě neuráží
Krasna Jawa akorat to takle zprznit a jeste Skopcaky.. Ze jsme si na to vunbec nechali sahnout ??!!
No jo Cesi ti rozprodaji vsechno, I vlastni matku kdyby mohli...
No jo, Švábi byli vždy mistři na vymýšlení a výrobu mučících nástrojů. A Čech je hrdý, že se nechal zprznit těmito "mistry"
Totální hardcore! Jak si na tyhlety šílenosti moc nepotrpím, tak tohle je tak moc za hranou čehokoliv, že je to prostě nádherný. Milion bodů
Tak to je skvělý
Moc pěkné kósek
Je to nádhera. Úplná.
P.S. S takovým výfukem na ČZ jsem se jednou za mlada projel v Brně po Slovaňáku. Nezapomenu na toho dědka jak na mě hrozil hůlkou.:)
Tak to je mazec ... Nádherný stroj, skvělá práce
Fantastická stavbička Ty výfuky jsem tak na sve 350 taky kdysi testoval a zvuk stoji za to
Zlaté německé ručičky...
Ooooohhhh, tak to je bomba Proč na to ale museli přijít němci??
To je úlet.
Ten výfuk je špatně = bude to hlučet, ale "nepojede" to! (výkon).
Ale zase je ve článku řečeno, že stavitel nemá zájem vyhrát, ale být viděn a slyšen .
Jinak do reality uvedené nápady vypadají po zhmotnění velmi dobře.
Wow, tak to se mi teda hodně moc líbí. Dizajnová pecka, nádherné detaily. Chtěl bych to vidět a hlavně i slyšet při jízdě!
Design kejvačkového motoru byl v době svého vzniku oceněn jako jeden z nejhezčích motorů na tehdejším motocyklovém trhu. No a tahle stavbička ukazuje proč, je prostě nádhernej.
K úplné dokonalosti dragster - design extrému chybí symbolický "větrný" štítek
nad oválnou tabulkou startovního čísla á-la okruhovky začátku 50.let minulýho
století ...
Do showroomu pěkný. Ale nad tou jízdní pozicí mě zabolelo... ... u srdce...
ten motor je vlastne kraasny ked je takto...
YOSH_BOYi, kam si dal svy bajky z profilu? Rad sem k tobe chodil obcas onanovat nad telátkama
moc pěkný, to zpracování je krása
moc pekny
tak to je paráda je to potřeba brát, tak jak chtěli, neni to na normální ježdění, jako některý šílený stavby co tu jsou v článcích. Jediný co, tak mi příjde divný dávat větší karburátor a vyhodin výfuk, který u 2T dělá velkou část výkonu, takhle to má nejspíš menší výkon, než origo kejva. Klidně by se mi tam líbil výfuk vedený podél spodní trubky zadního zavěšení, druhá věc, trošku si pohrád s rozetou, ale to je věc vkusu každého. Je to ale krásný a do obýváku jak dělaný
Pěkný stroj, docela si s tím chlapci vyhráli.
vostrý!
Mě se to líbí a to že je to Jawka, tak to je taková třešnička na dortu.