Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Souhlasím Ale při dnešních možnostech a se vším co mají v JAWĚ v archívu se divím že se do toho nepustily. Hned bych ji koupil. Ale jde o peníze,vývoj je drahej a je asi lecinější koupit motor od Rotaxe. Snad se dočkáme...
Evo> To máš asi pravdu , pětistovka OHC měla hodně "mušek" , ale vem si, že to byl po válce první moderní 4T stroj od Jawy... A na první "velkej" model si myslím, že to byl hodně povedenej stroj! I když Nortonům tenkrát Jawa ještě svou spolehlivostí konkurovat nemohla - taky Norton měl v té době už desítky let zkušeností! Kdyby jim to tenkrát soudruzi nezatrhli, mohla už možná Jawa dneska být na světové úrovni , škoda škoda...
Moc povedená stavba , jen ten základ si mohl vybrat určitě i lepší... Ale tak jo no , královská hřídel se v dnešní době už jen tak nevidí a je to hodně stylová záležitost... Jenom je škoda, že i Triumph se k tomu ještě stále nerozhoupal , když to šlo i před sto léty... Kouká se na to pěkně!
Pěkné, pěkné... Ale nadšenec co si něco podobného postaví vlastníma rukama ze stroje co vyhrabal někde ze stodoly a vloží do toho zlomek finančních prostředků, má z výsledku mnohém větší radost. Jak už se tu zmiňovalo... Přestavby typu tady máte love, tady máte moto, za měsic se proto stavím neberu. Ale kluci australští jsou šikovní
jako.. hezký, ale příjde mi to jako nuda. W650 má podle mýho naprosto větší potenciál. Al zase je to na normální ježdění pro nějakou děučicu, tak proč ne
krasavice nic na víc odlehčená super.Tohle je motorka kola motor nádrž řídítka,ne jak ty dnešní elektronický hajtry,který už snad za chvíli budou řídit i jezdce a ne jezdec motorku.
Pěkná. Škoda že se naše JAWA nezamyslí a neudělají retro moto třeba s legendárním motorem 500 OHC. To by byla paráda. Možná by šla víc na prodej než ty dnešní hybridy.
mnam. jak uz nekdo psal, k dokonalosti tomu chybi predni buben, pripadne nejaka vychytavka, aby ten kotouc byl schovany v prednim bubnu a bylo by to uplne
Krása! Ještě kdyby to mělo motor z HD, tak bych učurával...
paráda
tuze tuze se mi to líbí...vysoký gumy, oldtime look...to bych hodně nutně potřeboval jako druhej motocykl...tak na pojezdy s mojí přítulkyní...
Ale byla krasna. Hlavne ten prototyp-kyvacka.
Souhlasím Ale při dnešních možnostech a se vším co mají v JAWĚ v archívu se divím že se do toho nepustily. Hned bych ji koupil. Ale jde o peníze,vývoj je drahej a je asi lecinější koupit motor od Rotaxe. Snad se dočkáme...
Evo> To máš asi pravdu , pětistovka OHC měla hodně "mušek" , ale vem si, že to byl po válce první moderní 4T stroj od Jawy... A na první "velkej" model si myslím, že to byl hodně povedenej stroj! I když Nortonům tenkrát Jawa ještě svou spolehlivostí konkurovat nemohla - taky Norton měl v té době už desítky let zkušeností! Kdyby jim to tenkrát soudruzi nezatrhli, mohla už možná Jawa dneska být na světové úrovni , škoda škoda...
Koala662: cetl jsem, ze Jawa 500 OHC byl dost nepovedeny stroj.
...že by se Randy nechal inspirovat: //www.bratstyle.com/custom/w650%20fukuda/w650%20fukuda.htm
Mne by sa vpredu páčilo 19´´ koleso, ale úzke ako na peráku. Inak je to paráda
Moc pekny ale to sveto mi tam moc nepasuje dal bych jiny...
Moc povedená stavba , jen ten základ si mohl vybrat určitě i lepší... Ale tak jo no , královská hřídel se v dnešní době už jen tak nevidí a je to hodně stylová záležitost... Jenom je škoda, že i Triumph se k tomu ještě stále nerozhoupal , když to šlo i před sto léty... Kouká se na to pěkně!
Pěkná! Škoda,že mu už nezbyly peníze na výfuky,byla by hezčí!
pěkné
Scrambler? Připomíná mi to nějaké ty dunovky. K nahánění ovcí zbytečně velký motor... nu popravdě musím říct, že do garáže by se mi vešel...
Pěkné, pěkné... Ale nadšenec co si něco podobného postaví vlastníma rukama ze stroje co vyhrabal někde ze stodoly a vloží do toho zlomek finančních prostředků, má z výsledku mnohém větší radost. Jak už se tu zmiňovalo... Přestavby typu tady máte love, tady máte moto, za měsic se proto stavím neberu. Ale kluci australští jsou šikovní
jako.. hezký, ale příjde mi to jako nuda. W650 má podle mýho naprosto větší potenciál. Al zase je to na normální ježdění pro nějakou děučicu, tak proč ne
krasavice nic na víc odlehčená super.Tohle je motorka kola motor nádrž řídítka,ne jak ty dnešní elektronický hajtry,který už snad za chvíli budou řídit i jezdce a ne jezdec motorku.
Pěkná. Škoda že se naše JAWA nezamyslí a neudělají retro moto třeba s legendárním motorem 500 OHC. To by byla paráda. Možná by šla víc na prodej než ty dnešní hybridy.
mnam. jak uz nekdo psal, k dokonalosti tomu chybi predni buben, pripadne nejaka vychytavka, aby ten kotouc byl schovany v prednim bubnu a bylo by to uplne
ale jo proč by ne mě se líbí :)
bude to mít hutnej zvouček
hecht, taková hrubka ...samozřejmě, že mně se líbí
Pěkný flatrack, mě se líbí
Ale je to pěěěěknýýý.
hm
moto dobrý...a propo foto přítelkyně by nebylo?
parádní stroj
Moc pěkný , jen ta kombinace přední kotouč, zadní buben mi moc nevoní. Kdyby i vepředu byl buben, to by byla krása.
krásná stavba bohužel nejen zeměpisná šířka, ale i zdejší úřad, by znemožnil se na tom u nás prohánět