Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Tá R100 je nádherná a i keď Káčko sa mi až tak nepáči, klobúk dole pred prácou chlapcov z Humble bikes. Možno by si niektorí jedinci mali prestavbu najprv skúsiť a potom by určite svoje názory poopravili. Samotný dizajn prestavby je veľmi subjektívna záležitosť, je dôležité vyhovieť majiteľovi motorky, ako všetkým ostatným.
Tá STK je bohužiaľ problém i keď doteraz nechápem, či je lepší "črep" v originále, alebo do šróbika rozobraná, vynovená, opravená s novými dieľmi, ale upravená motorka? Hlavne teda z hľadiska bezpečnosti cestnej premávky...
Naprosto souhlasím s Libor70. Praktické využití je jaké, že se někde něco uřízne, zkrátí, pak se něco navaří, nově nastříká, předělá elektrika, osadí menší kola. A aby to stálo v garáži, nebo se to někde na chvilku vystavilo? Těch přestaveb zde bylo prezentováno celá řada, některé více, či méně zdařilé. Ale když to někoho baví a má na to prachy, proč ne. Mě osobně se ty café racery, či scamblery, nebo jinak uříznuté motorky, nelíbí a jejich praktické využití je omezené.
Vím, že se občas stane chybka při překomponování myšlenky, zhutňování textu, nebo při rutinních úpravách.
A dovolil bych si tipnout, že v rámci boje za zachování kladné nuly v hospodářském výsledku neexistuje nic takového, jako byl kdysi korektor a šéfredaktor a sazeč a metér, atd., atd., atd.
Ti všichni četli a opravovali. A nechci nikomu sahat do svědomí a vědomostí, anebo někomu něco vytýkat, ale když sleduju nároky kladené na své potomky ve vzdělávacích zařízeních (schválně nepoužívám slovo "škola"), divím se, že nynější absolventi umějí vůbec poznávat písmenka.
za špatně opsaný nick se samozřejmě omlouvám, oči mám v pořádku, akorát se mi časem nějak zkrátily ruce, takže občas neuhlídám překlep!
Nehledě na text článku (přechodník je slovo "nehledě" ) si dovolím uvést obvyklejší tvar zájména - "JEHOŽ předkovi". Zájméno se vztahuje k větě hlavní, která onomu "předkovi, předcházela. Vyjadřuje přivlastnění předmětu. Proto se jmenuje zájméno vztažné, jestli to moc nepletu.
Slovo "jemuž" by bylo možno použít např. ve slovním spojení
"člověk, JEMUŽ jsem chtěl nakopat zadek za prznění češtiny..."
Targus: Jsi mě tak dokonale zblbnul, že nevím, jestli s tím zájmenem nemáš náhodou pravdu
Ale nic to nemění na tom, že ten v textu použitej patvar je příšernej.
ty jezdíš už dva roky? Tak to jsi teda machr.
Já letos oslavím kulatiny, jestli se dožiju, 40 let od data, co jsem dostal první noty. A bez celkem častého projíždění přes kanály STK bych se neuživil, takže bych si troufnul tipnout, že o tom něco málo vím.
Po zavedení fotografování jsem dopadl tak, že musím izolepou zaslepovat světla, která nejsou tak úplně v OuKeji a za která jsem technikovi předtím strčil dvě tři kila a nebyl problém. Dnes už brblá i na tu izolepu a zkouší to na mě s demontáží kabeláže.
Takže kecy o tom, že uděláš nějaké kompromisy a profičíš jak nůž máslem, vykládej tak akorát hadům v lese. Pokud trefíš na rapla, nechá tě natřikrát vycukat a ještě si uděláš na motce generálku.
Mně se ta černá motka líbí, ale o to nejde. Tentokrát bych chtěl apelovat na autora článku: Když neumíte používat přechodníky, tak je proboha nepoužívejte. "jemuž předkovi" mi jako milovníkovi češtiny málem vypálilo voči.
Obě motorky se mi moc líbí, Káčko možná o trochu víc právě kvůli velkému motoru. Ale taky by mě zajímalo jestli jsou přestavby dotažené z hlediska legislativy. Neberte to jako kritiku, jen jsem zvědavý. V zahraničí to problém není, ale tady to nejde zrovna snadno.
Mne sa chce už z týchto scrambler bikes, caferace bikes normálne grcať...Každý sedlák už dnes reže trubky a robí toto...To nie je na urážku týchto pánov...Tá čierna je podarená...
Ale myslím,že je toho už fakt veľa...Tá modrá je úplný nesúľad obsah a forma...štýl a design...
Ja oceňujem prácu každého, kto sa podujme toto robiť..."prácu"..Ale nie každý kto to robí, to aj vie robiť...A kedže konkurencia je fakt veľká, tak už s polotovarmi chodte do tej vesnice kde býva Vondráčková...
Na české poměry neskutečná paráda. Nikdy se taková stavba nemůže zalíbit všem a to je na tom to krásné! Žádná stavba není stejná. STK je problém, ale když chcete a uděláte nějaké kompromisy, tak motorka může projít technickou. Já jezdím dva roky a ještě jsem problém neměl. Ale také má motorka není údělaná tak, jak bych chtěl a kvůli STK je taková nudnější. Remcalové, ano vy co jste ještě nic pořádnýho sami neudělali a neuděláte, protože budete jen kecat, zkuste se zamyslet kolik taková motorka musela dát práce a nákladů, pak byste možná přisli na to, že tu raději žádné hejty psát nebudete.
Hele, remcálku, takovou motku sejme na TK každý začínající technik na první dobrou. Úplně postačí, když zkontroluje míry podle TP a hluboce se zamyslí nad polohou RZ. A vůbec nemusí pokračovat hodnocením takových "drobností", jako jsou zásahy do konstrukce ořezáním zadní části rámu.
To ale není problém. Problém je, když potkáš na cestě přemoudřelého poliše, který se naučil na čtyřleté škole dva řádky z jedné ojronormy a na místě tě sejme zabavením osvědčení o registraci.
Mít motku za půl mega v obýváku, prosím. Každého volba. Já radši motku za desetinu v provozuschopném stavu bez obavy z udělení flastru v hodnotě polovice takového přesunovadla a měsíční pakárny při obnově zabavených papírů.
Crowak:
snad bys nechtěl po pražácích, aby přeplítali ráfky za levno?
Není mi jasný, proč ty bloky brynýrovali, když je pak natřeli na matnou černou? A jak to udělali na těch hliníkovejch deklech, když brynýr je chemický ošetření ocele? A co je prosím nákladného na přeplýtání ráfků? Vždyť to někdy dělal každej jawista... I když pro pražáky na machrování...
Mašiny jsem viděl osobně v Brně na okruhu a byla to naprostá nádhera I tady na fotkách vypadají úžasně Akorát mě zaskočila ta cenovka ... ale pokud to má nějak vypadat a fungovat, asi to tak musí byt ... a co se týče remcálků o STK - co se Vám na tom nelíbí ? vždyť jsou tam světla, blinkry, zrcátka, zadní stupačky, havai za sebe taky posadí (na chvilku) takže jen nalepit na nezbytnou dobu odrazku a hurá na STK super práce
to su zase kecy..vam uz z tej vasej trapnej stk pekne hrabe
Moto vypadaju fajn, vychytane detaily (napr.zad.svetlo na tom K) .
A to jak niekto riesi stk alebo nie, nie je vasa vec, mozno ma niekde znameho, mozno ma tie moto len na reklamu
Je to nádherné, obě dvě. Až budu velký tak si taky něco takového koupím.
Targus: Jezdim dva roky prestavbu, jednou na ni technicka a s cetnikama zadny problem. Nebudu se se s tebou hadat, staci videt F-M a je mi vse jasne.
Tá R100 je nádherná a i keď Káčko sa mi až tak nepáči, klobúk dole pred prácou chlapcov z Humble bikes. Možno by si niektorí jedinci mali prestavbu najprv skúsiť a potom by určite svoje názory poopravili. Samotný dizajn prestavby je veľmi subjektívna záležitosť, je dôležité vyhovieť majiteľovi motorky, ako všetkým ostatným.
Tá STK je bohužiaľ problém i keď doteraz nechápem, či je lepší "črep" v originále, alebo do šróbika rozobraná, vynovená, opravená s novými dieľmi, ale upravená motorka? Hlavne teda z hľadiska bezpečnosti cestnej premávky...
Naprosto souhlasím s Libor70. Praktické využití je jaké, že se někde něco uřízne, zkrátí, pak se něco navaří, nově nastříká, předělá elektrika, osadí menší kola. A aby to stálo v garáži, nebo se to někde na chvilku vystavilo? Těch přestaveb zde bylo prezentováno celá řada, některé více, či méně zdařilé. Ale když to někoho baví a má na to prachy, proč ne. Mě osobně se ty café racery, či scamblery, nebo jinak uříznuté motorky, nelíbí a jejich praktické využití je omezené.
Moc nechápu k čemu taková motorka je?? Kam se jako na tom pak dá jezdit? Škoda investovaných peněz a práce, ale když to někoho baví ...
Targus: Ano, tak jsem to myslel Někdy ze sebe holt udělám vola dobrovolně
z.a.j.o.c.h: Díky, moje oči se hned cítí mnohem líp
z.a.j.o.c.h.
Vím, že se občas stane chybka při překomponování myšlenky, zhutňování textu, nebo při rutinních úpravách.
A dovolil bych si tipnout, že v rámci boje za zachování kladné nuly v hospodářském výsledku neexistuje nic takového, jako byl kdysi korektor a šéfredaktor a sazeč a metér, atd., atd., atd.
Ti všichni četli a opravovali. A nechci nikomu sahat do svědomí a vědomostí, anebo někomu něco vytýkat, ale když sleduju nároky kladené na své potomky ve vzdělávacích zařízeních (schválně nepoužívám slovo "škola"), divím se, že nynější absolventi umějí vůbec poznávat písmenka.
Díky chlapci za detailní rozbor, chybami se člověk učí Už je to opraveno
vonRammstein
za špatně opsaný nick se samozřejmě omlouvám, oči mám v pořádku, akorát se mi časem nějak zkrátily ruce, takže občas neuhlídám překlep!
Nehledě na text článku (přechodník je slovo "nehledě" ) si dovolím uvést obvyklejší tvar zájména - "JEHOŽ předkovi". Zájméno se vztahuje k větě hlavní, která onomu "předkovi, předcházela. Vyjadřuje přivlastnění předmětu. Proto se jmenuje zájméno vztažné, jestli to moc nepletu.
Slovo "jemuž" by bylo možno použít např. ve slovním spojení
"člověk, JEMUŽ jsem chtěl nakopat zadek za prznění češtiny..."
Targus: Jsi mě tak dokonale zblbnul, že nevím, jestli s tím zájmenem nemáš náhodou pravdu
Ale nic to nemění na tom, že ten v textu použitej patvar je příšernej.
Targus: Je to přechodník, zpátky do školy. Ty nedokážeš správně opsat ani nick.
Babicka33 : O ono se to nějak vylučuje?
Milovník češtiny s nickem vonRammstein
vonRammastein:
"jemuž" sice není přechodník , nýbrž se má zřejmě jednat o zájméno (nechce se mi to hledat v textu), ale jinak dobrý!
mostar:
ty jezdíš už dva roky? Tak to jsi teda machr.
Já letos oslavím kulatiny, jestli se dožiju, 40 let od data, co jsem dostal první noty. A bez celkem častého projíždění přes kanály STK bych se neuživil, takže bych si troufnul tipnout, že o tom něco málo vím.
Po zavedení fotografování jsem dopadl tak, že musím izolepou zaslepovat světla, která nejsou tak úplně v OuKeji a za která jsem technikovi předtím strčil dvě tři kila a nebyl problém. Dnes už brblá i na tu izolepu a zkouší to na mě s demontáží kabeláže.
Takže kecy o tom, že uděláš nějaké kompromisy a profičíš jak nůž máslem, vykládej tak akorát hadům v lese. Pokud trefíš na rapla, nechá tě natřikrát vycukat a ještě si uděláš na motce generálku.
Mně se ta černá motka líbí, ale o to nejde. Tentokrát bych chtěl apelovat na autora článku: Když neumíte používat přechodníky, tak je proboha nepoužívejte. "jemuž předkovi" mi jako milovníkovi češtiny málem vypálilo voči.
Fakt se mi to nelíbí...ty motorky jsou "ne zrovna moc pěkné" v origo stavu...škoda slov...
Obě motorky se mi moc líbí, Káčko možná o trochu víc právě kvůli velkému motoru. Ale taky by mě zajímalo jestli jsou přestavby dotažené z hlediska legislativy. Neberte to jako kritiku, jen jsem zvědavý. V zahraničí to problém není, ale tady to nejde zrovna snadno.
Mne sa chce už z týchto scrambler bikes, caferace bikes normálne grcať...Každý sedlák už dnes reže trubky a robí toto...To nie je na urážku týchto pánov...Tá čierna je podarená...
Ale myslím,že je toho už fakt veľa...Tá modrá je úplný nesúľad obsah a forma...štýl a design...
Ja oceňujem prácu každého, kto sa podujme toto robiť..."prácu"..Ale nie každý kto to robí, to aj vie robiť...A kedže konkurencia je fakt veľká, tak už s polotovarmi chodte do tej vesnice kde býva Vondráčková...
Za mě pecka
Jsou to pěkný stroje, hlavně u toho Káčka je dost překvapivý, co se z toho dá udělat za parádu
Každopádně jak už tu padlo, věděl bych o stovce lepších způsobů, jak se zbavit půl mega (tak aby to na tom stroji bylo i vidět ). Jo, jsem pozér
Všechno vypadá dobře,až ..na tu naprosto hnusnou zadní partii u toho Káčka.Jak když se odplechuje pincek
Ten scrambler bych z fleku bral.
Hosi toz za mne klobouk dolu, mooc krasna prace...
Na české poměry neskutečná paráda. Nikdy se taková stavba nemůže zalíbit všem a to je na tom to krásné! Žádná stavba není stejná. STK je problém, ale když chcete a uděláte nějaké kompromisy, tak motorka může projít technickou. Já jezdím dva roky a ještě jsem problém neměl. Ale také má motorka není údělaná tak, jak bych chtěl a kvůli STK je taková nudnější. Remcalové, ano vy co jste ještě nic pořádnýho sami neudělali a neuděláte, protože budete jen kecat, zkuste se zamyslet kolik taková motorka musela dát práce a nákladů, pak byste možná přisli na to, že tu raději žádné hejty psát nebudete.
Hříbek:
Hele, remcálku, takovou motku sejme na TK každý začínající technik na první dobrou. Úplně postačí, když zkontroluje míry podle TP a hluboce se zamyslí nad polohou RZ. A vůbec nemusí pokračovat hodnocením takových "drobností", jako jsou zásahy do konstrukce ořezáním zadní části rámu.
To ale není problém. Problém je, když potkáš na cestě přemoudřelého poliše, který se naučil na čtyřleté škole dva řádky z jedné ojronormy a na místě tě sejme zabavením osvědčení o registraci.
Mít motku za půl mega v obýváku, prosím. Každého volba. Já radši motku za desetinu v provozuschopném stavu bez obavy z udělení flastru v hodnotě polovice takového přesunovadla a měsíční pakárny při obnově zabavených papírů.
Crowak:
snad bys nechtěl po pražácích, aby přeplítali ráfky za levno?
Perfektní, obě
Cocroach je absolutní bomba.
Není mi jasný, proč ty bloky brynýrovali, když je pak natřeli na matnou černou? A jak to udělali na těch hliníkovejch deklech, když brynýr je chemický ošetření ocele? A co je prosím nákladného na přeplýtání ráfků? Vždyť to někdy dělal každej jawista... I když pro pražáky na machrování...
Mašiny jsem viděl osobně v Brně na okruhu a byla to naprostá nádhera I tady na fotkách vypadají úžasně Akorát mě zaskočila ta cenovka ... ale pokud to má nějak vypadat a fungovat, asi to tak musí byt ... a co se týče remcálků o STK - co se Vám na tom nelíbí ? vždyť jsou tam světla, blinkry, zrcátka, zadní stupačky, havai za sebe taky posadí (na chvilku) takže jen nalepit na nezbytnou dobu odrazku a hurá na STK super práce
to su zase kecy..vam uz z tej vasej trapnej stk pekne hrabe
Moto vypadaju fajn, vychytane detaily (napr.zad.svetlo na tom K) .
A to jak niekto riesi stk alebo nie, nie je vasa vec, mozno ma niekde znameho, mozno ma tie moto len na reklamu