yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
ondraaa (0) napsal 07.12.2006 v 20:51

Mám CBR a jsem s ním dost spokojenej. Je to skvělá motorka na klidný ježdění po okreskách.A to že RS nebo Mito je úlně jiný kafe to je jasný každýmu. CBR má 10 kW a otevřená RS má 22 kW,takže to opradu jezdí jinak. Ale když si vezmu cenu CBR,jeho servisu,popřípadně náhradních dílů, tak se to zase nedá srovnat s RS nebo Mitem. Každýmu vyhovuje něco jinýho. Ale myslím si, že pro ten začátek je CBR jako stvořený a jeho design se mi líbí,akorát ty gumy mohli bejt širší,ale jinak z boku a zepředu podle mě vypadá dost hezky.

Hawk (7) napsal 07.12.2006 v 20:50

2 Pavouk&gt; no hele....Yuki všeobecně nejsou moc kvalitní, ale je tu jedna vyjímka... VšechnyYukiny jsou z koncernu QuinQi, ale Twinsport, ten co jsme testovali je jinýho tažení a upřímě to je fat držák! teď v říjnu jsem na něm opět(na to samim) strávil den, a v perfektním stavu a to má od našeho testu nalítání kolik tisíc KM...ale je to možná jedinej model ze kterýho nepadaj šroubky...<br />
<br />
2 Henry&gt; ale máme o čem bavit...víkendovej jezdec jsem myslel....no nebudu to dlouho vysvětlovat, prostě mam motku měsíc a něco a zatim jsem jezdil jen víkendy a i totak plánuju + každá chvilička volna, prázky atd.<br />
A v tom je ten rozdíl toho kdo co...mě se zas tolik neprodraží když na ní za sezónu nalítám 5-6 tisíc narozdíl od tebe kdo by na ni měl dvojnásobek....to bych potom taky šel do 4T, protože bych na to neměl. Proto ty motky skoro nejdou srovnávat...2T je opravdu sportovní a CBr je spíš takovej luxusní skorosport zaměřenej na něco jinýho. Jako servis za 1500 Kč je fakt bezkonkurenční a myslim, že k tomu honda ten vývoj vedla. Ale označení &quot;supersport&quot; v malorážkoví sérioví kategorii připadá opravdu jiný skupině bajků.<br />
Jediný cos tebou nesouhlasim...Jízdní vlastnosti, v motohusu tenkrát psali, že je to jak na kole. a když jsem na tom jel, tak nemůžu než souhlasit a to mam 171 cm! Nedovedu si představit, jak sis na tom musel připadat?<br />
Nejel si na nějakym RSku? docela by mě zajímalo srovnání z tvýho pohledu... Testrider tohohle článku na tom taky vypadal docela zajímavě při svý vejšcě...

riderhenry (2) napsal 07.12.2006 v 20:34

to Ratlik AF-1: chlape chlape, porat bys tady srovnaval motorky jiny cenovy kategorie. Jak sem rikal - RSko je podle me do zacatku drahy!!!! stejne tak mito.... a servisni sit, nahradni dily, spotreba - proste je to neprakticky a drahy. Vsichni si to asi priznaji, ze chcou adrenalin, ale nevim kdo kdy rekl, ze RSko ma oproti CBRku lepsi jizdni vlastnosti, to nikde psany neni. Je akorat rychlejsi v primce. <br />
<br />
to Hawk: mozna bys za novou CBR koupil dva jety dvoutakty. Stejne tak bys ale za RSko novy koupil dve CBRka, ale taky novy! a nebo sestikilo jety, rok vyroby napr. 2003. A chces mi tady namluvit, ze kdybys mel 160 000, tak bys raci blby mito nebo rsku nez sestikilco??? A jestli motku pouzivas na prilezitostny jezdeni, tak to se neni potom o cem bavit, ale nema smysl hanit jinou motorku. Pro tebe bude asi lepsi taloska, ale kdybys jezdil kazdej den, mozna zmenis nazor... Me vydrzela CBR pres 10 000 bez JEDINE ZAVADY - dal sem 1500 Kč za servis. Nic vic. Spotreba naaaadherna a gumy se teprv menit chystam... <br />
<br />
<br />
<br />
Jinak samozrejme vsechno v dobrym, chlapci. Jenom slusna vymena nazoru. Kazdej se rad neco dozvi a priuci, ne? ja teda urcite!!!!

Hawk (7) napsal 07.12.2006 v 19:48

Proč Pavouku?<br />
Mě ty fakta a obhajoby jednotlivejch majitelů přijdou docela zajímavý... Každopádně to nesmí překročit určitý meze což jak řikáš je v DB na denním pořádku. Pak už to ztrácí význam, je to trapárna a spíš honění ega...<br />
<br />
Takže s tebou vlastně souhlasim....víš jak to myslim...

Interceptor (108) napsal 07.12.2006 v 19:25

2 Skain- dost omezené hodnocení..asi jako autor, alspoň nějaký důvod uvest...

Hawk (7) napsal 07.12.2006 v 19:06

Doufám, že co nejdříve....to bych možná i koupil novej motor...<br />
<br />
Prostě každý má něco do sebe a neni to o tom co je lepší, ale co je pro koho praktičtější... Někdo jezdí víkendově(jako já) a chce si to užít, někdo jezdí každej den a nepotřebuje mít tváře na zadku. no a tomu odpovídaj náklady, pořizovací cena, výkon, krouťák, hmotnost, kola a vůbec vše....takže se vlastně neni o čem hádat i když 4Tvs.2T je nekonečný a zajímavý téma

Interceptor (108) napsal 07.12.2006 v 18:47

Já si myslím, že YBR je za ty prachy super a pro mě by byla kdysi asi dobrá volba , občas po polňačce k rybníku atd. běžné užití asi lepší než CBR, na vyblbnutí a svižné svezení věřím, že s CBR nemuže držet krok. A k 2T. Na 125 2T jsem nikdy nejel, ale z křižovatky se rozjede rychleji i fechtl. Měl jsem možnost okusit TZR250 a taky mě vůbec nenadchla, do 7t. naprosto nic až pak cosi, moje VT 250 (4T) s ní dokázala držet krok díky téměř stejnému výkonu a pocit z jízdy na V2 4T jednoznačně lepší, v pružnosti, všestranosti....Tím, ale nehaním 2T, z jedné jízdy na NS400 V3 jsem se skoro pos...byl to nářez neskutečnšj ač už jsem v te době sedlal 120k. <br />
Když to shrnu,4T je určitě praktičtější, levnější, lepší na udržbu,...2T divočina, výkonost, nákladnost,dnes už výjimečnost..doufám, že ač mě 2T nebere, nezmizí!!.......škoda, že Bimota nedotáhla do konce V-Due []

šimic (46) napsal 07.12.2006 v 18:13

no fůůůůůj zas ta malá mr**dka <br />
ybr má spolužák a je to takový..jak bych to nazval..pracant

bledemes (0) napsal 07.12.2006 v 17:40

Divné, že tady dost lidí a dokonce i redaktor mluví o dobrém stroji pro 18leté. A já myslel blázen myslel, že se s tim dá jezdit před školu už od 16ti .<br />
Já se těšim spíš na Yamahu YBR 250 (představena v reportáži z výstav). Takový srovnávací test YBR 250,CBF 250 a k tomu &quot;nové&quot; jawy 250 to by bylo super.

Holy-Okruharicz (3) napsal 07.12.2006 v 17:26

hawk: co blbnes...

Hawk (7) napsal 07.12.2006 v 17:10

Ladies and gentlemans!<br />
War of 2Tx4T KINGS at the moment START´S!!!

Holy-Okruharicz (3) napsal 07.12.2006 v 17:06

Pavouk: Srovnavat CBR a RS v jizdnich vlastnostech ej do nebe volajici nesmysl. Na RS si jel pokud vim jen jednou a to sem te predjizdel na tvoji CEBRE . A mas pravdu neni to jen o maximalce, je to i akceleraci, pruznosti atd...<br />
To co me vadi na 4T dvacach je krk zpet prave v podovzku a brzdach. <br />
O 2T bych se zas tak nebal. Kdyz se Aprilia rozhodla zustat v 2T i pro tento rok.

Hawk (7) napsal 07.12.2006 v 16:05

2 Ratlik&gt; Není co dodat... <br />
<br />
snad jen Henrymu, že já mluvil samozřejmě o ojetym 2T...svym způsobem je to zase jiná třída, ale 2T v dobrym stavu se dá sehnat o skoro polovinu levněji než nový CBr, tak i kdyby jsi je měl koupit dvě a jednu na náhradní díly, tak to možná vyjde líp.<br />
<br />
CBR je dobrá motorka, ale bojim se, že kdyby s tebou ti plechovkáři v zatáčkách závodili, tak si tě taky potáhnou...občas s tím mám problémy i když se snažím nějakým závodům s dementy vyhýbat, ale je to asi daný tím, že ještě nesjem s motkou úplně srostlej.<br />
<br />
Aneb, CBR mi přijde od japonců jako reklama na velký CeBRa. Ale je to o lidech, kdybych s etenkrát nesvezl na om RSku, tak bych si možná tEď pískal s CeBRou

smazany8881 (0) napsal 07.12.2006 v 15:45

Dvoutakty tu budou ještě asi dlouhou dobu ke zklamání některých přítomných lidí. Díky držící se Aprili s výrobou RS to tu bude ještě furt fungovat a to samé poslední ročníky mita tu budoe nehorazne dlouho, to same DT, TDR. Podle me neni nic lepsiho jak nabyt tech nejlepsich zacatku nez ostra 2t dvaca, timto nehanim CBR a YBR ale jsou to spise motorky na takove drkoceni po okoli. Srovnejte si r.v. RS vs Mito vs CBR vs YBR kdyz uz se tu delaj takove testy a posledni dve vyjmenovane by sli ihned po trapu. Vetsina mladych, idkyz si to nechcouaz tak vsichni priznat chcou rychlost, adrenalin, skvele jizdni vlastnosti a brzdy... a toto plne nabizi 2T...

riderhenry (2) napsal 07.12.2006 v 15:40

Ještě ktomu názoru že si CBrko na něco hraje... To je hroznej kec... Každej pozná ten objem na první pohled. A to, že se výrobci drží prostě určitejch designovejch prvků je normální. Stejný je to ají u Aprilie RS a RSV... Nebo u aut... <br />
<br />
2 REDAKCE: Asi neplánujete nějakej test novýho CBRka? Vím že jediná změna je tuším jenom to vstřikování, ale fakt su zvědavej, jakej to může mít vliv!

riderhenry (2) napsal 07.12.2006 v 15:36

Samozřejmě, pohodlí je subjektivní... <br />
<br />
Ke dvoutaktům: nejde vždycky jenom o výkon. Jasný, všichni ste (sme) mladí a chceme jezdit rychle... Fajn, ale řekni mi, že nestačí výkon CBRka??? Já osobně ujedu v zatáčkách každý plechovce a to mám ještě dost velkou rezervu. Myslím samozřejmě opravdu jenom zatáčky... A za ty peníze... Srovnáváte Hondu za 80 000 s italskejma motorkama přes 150 000. Zato si muzete např. do cbrka koupit kit na zvětšení objemu a laďák Leo Vince i se svodama. Krom toho přecejenom dvoutakty žerou, což pro lidi, co si to sami platí (jako jsem byl i já) není dobrá zpráva, za opravy dáte taky hodně.... Určitě je to rychlejší, ale to je jediný plus. Záleží natomm, kdo co zvolí. Mám šestikilo za cenu RSka. To by prostě koupil jenom vůl. Můj názor. Do začátků je RSko zbytečně drahý. Šel bych do něj max. kdybych už nikdy nechtěl silnější mašinu, ale takovejch moc není. CBRko prostě většina znás bere jako začátek, né jako ideální mašinu. A to by silniční osminky bejt měly, ne? Krom toho u dvoutaktů zaplatíte za benál stejný peníze jako na té šestce...

Hawk (7) napsal 07.12.2006 v 14:38

Já měl kvůli rozhodování 4T nebo 2T ještě nedávno bezesný noci... Nakonec jsem se rozhodl pro rozbíjející se dvoutakt a to po tom, co mě kámoš provezl na novym RSku....prostě úplně změníte názor a třeba CeBRo vám potom přijde jako jen napodobenina supersportu, ale dělá to taky dost ten výkon no.<br />
Nedávno mi kamarádka půjčila úplně nový CeBRo(schodou okolností taky v Respol barvách) a je to takový... prostě jiný a myslim, že nejlíp to vystihli v prázdninovim testu v MotoHousu.<br />
Za řídítkama se cítíte, jako by před váma nic nebylo a seděli jste na kole. Motor má sice hezkej lineární zátah a zvouček je taky libovej, ale když kolem vás prolítne vytočenej dvoutakt, tak už to nezachrání ani ten zvuk a vy se vrátíte do reality. Dvoutakt i zavřenej(mluvím pořád o 125cítkách samozřejmě)reaguje na plyn a a rafička otáčkoměru letí nahoru jednotkou Au). Když vemu v potas cebro, tak je to slabší brácha a spíš přestupní stanice k dvoutaktu.<br />
<br />
Každopádně už můžu bejt zaujatej tím kouzlem dvoutaktu, ale myslím, že i majitele CeBeR budou souhlasit.<br />
Pokud se nepotřebujete zrovna zabít a jízdu si užívat, není co řešit a lepší 4-takt než malý CebRo nenajdete. Pokud se, ale občas rádi bojíte a máte pod nohama sběrnou vanu na adrenalin, kterej z vás pryští, tak do začátku s moderníma motkama asi nic lepšího než 15ti koňovej dvoutakt nehledejte, nehleďdě na to, že si jej v 18ti můžete nechat otevřít a máte to jak novou motku s dvojnásobnym výkonem.<br />
<br />
Jinak trochu zvláštní test....možná jste se se přitom mohli už i víc zaměřit na to CeBRo.<br />
více malorážkových testů hlásá lid...<br />
<br />
A potencionálním majitelům přeji jednodušší rozhodování než jsem měl já.

Nagash (382) napsal 07.12.2006 v 13:57

Henry: Vymizet 2 takty ? Tak to jako nevím proč ?? Uveď mi pár rozumných důvodů !!!

MedaSV (56) napsal 07.12.2006 v 13:30

Kdo se svez nekdy na 2-taktu tak by tu nemoh kecat voloviny o tom ze se maj zrusit.Nechci vam to vase nabrouseny a skvelym zvukem se pysnici CBR125 pomlouvat,ale to uz i moje stara Dandy50 vypadala snad lip Tohle je fakt komicky.Kluci bezte do DT125R-nejlepsi volba mezi 125 aspon podle me

Jarda (281) napsal 07.12.2006 v 13:01

GT: Tak se na ni nekoukej, mas tam dalsich 20. Kazdy den neni holt posviceni...<br />

FilipT (16) napsal 07.12.2006 v 11:17

Diky za vsechny odezvy, tady jen par reakci:<br />
<br />
&gt;Rudýn: &quot;díky horším jízdním vlastnostem bych nabral víc zkušenností&quot; - tim si nejsem moc jistej. Každej, kdo přesedal z Jawky třeba na GS500, ti řekne, že to je velkej rozdíl, a většinu lidí (vzdáleně si to ještě sám pamatuju) překvapí úplně jiný chování a ovládání motorky. Ten větší výkon člověk tak nějak očekává... Obávám se že mezi YBR a pěti-šestistovkou by to na nabrání zkušeností ještě něco chtělo.<br />
<br />
&gt;speedr: proč asi? Ale když mi přistavíš Kymco, rád napíšu. K dispozici byla jen CBR, tak jsem ji přibral - ale jen jako čistokrevnej japonskej metr pro &quot;změření pocitů z čínský výroby&quot;, jinak je to fakt jen test YBR. <br />
<br />
&gt;Henry: Pohodlí je prostě subjektivní, těžko to nějak popsat, jde o srovnání s dalšími možnostmi na trhu. Ja mam 195 a to uz je na testovany kousky fakt moc, tech 180 jsem tedy odhadoval. Jinak prevodovka je fakt trochu &quot;rozhrkana&quot; i u novejch modelů.<br />
<br />
&gt;Vespa: to chce vyzkouset, u Yamahy se jim obvykle aspon jedna prezentacni YBR povaluje.<br />
<br />
ke dvoutaktum: co se pozitku z jizdy, na dvoutakty nic nema. Pamatuju jak krasny svezeni bylo treba na //www.motorkar...hp?show=00000003445. i kdyz to byla padesatka a jelo to max 90.

Kuzin (10) napsal 07.12.2006 v 11:03

to Henry: vymizet můžou přitroublý politici, nekonečný seriály, kamióny z dálnic, datový operátor s kyslíkem v logu,který nabízí bublinový prd v komunikaci, ale dvoutakty??? To nemůžeš myslet vážně

smazany8884 (0) napsal 07.12.2006 v 10:58

No YBR docela pěkný, ale dost mě vyděsila ta simsoňácká ergonomie, kdybych ji měl tak první co udělám že posunu stupačky o 15 cm dozadu

riderhenry (2) napsal 07.12.2006 v 10:49

Musím malinko nesouhlasit, sám mám přes 185cm, možná sem vypadal na CBR125R komicky, ale pohodlí mi nabídla až až (stejně tak i spolujezdci...) a zápěstí mě bolely jen jednou - při několikakilometrové vyjížďce mimo silnici se spolujezdcem... Nalítal sem na ní přes 10 000 a musím říct, že je to super motorka. Možná vypadá hůř než taloši, ale taky míň stojí, míň žere a je ve všech ohledech praktičtější a spolehlivější. Dvoutakty už by měli podle mě vymizet. Jediná vada na &quot;kráse&quot; týhle motorky je fakt asi převodovka - malinko rozhrkaná, ale není to tak hrozný - spíš za studena občas vyskočí dvojka... Ale to je možná individuální problém... Takže můžu jenom doporučit - jako motorku do začátků nebo na vyblbnutí, ají jako alternativu ke skůtrům - ve všech případech obstojí víc než doře!!!

Nagash (382) napsal 07.12.2006 v 10:29

Je fakt že NSR je s výkonem někde jinde,ale taky mnohem víc krmíte než u 4taktu CBR. Kdybych si mněl vybrat z těchto dvou motorek tak CBR.Kluci je maj, jel jsem na ní. A jako začáteční motorka nabídne dost srandy.

Petr-RSV (38) napsal 07.12.2006 v 09:32

A ja bych si za ty prachy koupil ojetou TE 410 a naucil se na ni poradne jezdit a taky padat , protoze tyto dve motorky mi prijdou jako nepovedene napodobeniny minibiku pana Blaty

Bondra (0) napsal 07.12.2006 v 08:01

Souhlasim s Martasem! Nevim proc tomu dali nazev CBR kdyz to neni ani sportovni motorka Je to nahac s kapotama a jeste k tomu s pekne hnusnejma...uz jenom ten vzprimenej posaz a zrcatka na riditkach fuj .... zlaty NSR, to byla motorka a jeste ke vsemu hezka.

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist