Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
to masternet: ja mám asi 180 cm a ty když máš o 13 cm tak asi to musi bejt horsi se na cbr poskladat. Ale jak pise Ady jde o zvyk. Kdyz si na to sednes jednou na vystave,tak toho moc nepoznas. Mozna, ze kdyby ses projel, tak si rychle zvyknes a nebude ti to vubec vadit.Mozna.
Asi máš teda pravdu, ale jak říkám, nejel jsem na ní a zkoušel jsem jí na motocykl výstavě a prostě jsem se musel na to skládat, nohy dost vzadu a na fotce jsem to viděl a nějak to nesedělo nepoměr velikostí. Ale nikomu neberu, že je to dobrá motorka, což asi taky je, jen mi prostě vyhovuje něco jiného. To moje je taková pohodička.
2 V-MAX-DEATH: no tak vidis... ty jezdis 13 000 km za 50 000 kč a ja jezdim 15 000 km za 60 000 km (zhruba...). Pojisteni budu mit asi od kooperativy - zacina to na 11 0000. tak si prepocitej, klik to tak asi muze stat na sestikilo bez alarmu...
Je úzký=menší odpor vzduchu,honda ví proč to vyrábí takhle a to že se to někomu nelíbí s tim se musí počítat,ale pořád je hodně lidí,který na cbr nedaj dopustit.
...nahodou ta MZ 125RT, co ma Masternet vypada suprove a rekl bych, ze i mnohem dospeleji, nez CBR a YBR. Taky neni tolik ohledena. Podle me vybral dobre - urcite nejhezci 125 4T nahac (jaky to ma ale motor, nevim)...
a ještě něcodůležítý je pro mě i pohodlí a myslím, že bych se na prostě moc neposkládal, mam totiž asi 193 cm. ALe kdybych měl tak 180 tak bych o ní vážně uvažoval.
Z těchto dvou mne neoslovuje ani jedna, cbr je na mě mc malé a taky ten rozměr pneu se mi nelíbí , to spíš ta yamaha, ale ten design se mi zdá takový "starý", ale chvíli jsem o ní uvažoval. 2-taktu jsem se bál, asi špatné zkušeniostu známých za to mohly. Ale myslím, že jsem nakonec vybral dobře. i když hodně lidí řekne, že to mohlo být lepší, tak oproti cebru to má podle mě hezčí design a oproti ybr lepší motor
na me nemate já dal do masiny za rok zhruba 150 táců na to že je to 125 a nová stojí 80 tak celkem mazec no holt ženská za volant nepatří a ty co je branej tak až se jim budou valet na kapote tak změní názor
2 Henry: tvůj rozpočet se mi zdá opravdu poněkud nadstandartní a trochou rozmyslu by se dal asi o něco stáhnout. Rozhodně nechápu jakou pojistku za 15000- maš na mysli. jsi pojištěný na smrt nebo ..??? Pro ilustraci, letos jsem najel 13500km+- při těchto výdajích: jedna sada pneu 7500-(Roadatack)..na konci sezony teda slicky takže řekněme x2 =15000kč pneu, servis komplet cca 4000-, spreje na řetez, čističe řetězu atd. cca.1200-, povinný 2000-, přední desky 2500-, benzín cca 25000Kč nic víc..=50000Kč+-...kuwa no jo máš recht....ale vickrát to radši nebudu počitat . V každým případě přemýšlej nad volbou jiných pneu, takových které nabízejí lepší poměr cena/kvalita/km a náklady ti klesnou znatelně. Já tam měl Dragony měkky jak sračka držely fantasticky, ale o nic lépe jak Roadattack, jen na vodě.....ale 5mm vzorku za 3000km dolů při jejich cenně ....nikdy více!
2 PetrRSV: no jo, ale ja nechcu dve masiny, ja chcu jezdit... servisak si prijde max. na 10 000. vetsina ztoho je benzin a gumy - naprosta... <br />
<br />
2 Hawk: to si uzijes urcite, doufam! to se neboj! ja raci tu novou CBR600RR - nemam rad kdyz se nekdo zene za zvysovanim vykonu a otacek - ja raci zlepseni ovladatelnosti, stability a snizovani hmotnosti. Ikdyz potreba je vsechno, jde oto na co se kdo vic soustredi... a na to jakej ma zakaznik gusto - jeste ze sou ty motorky tak odlisny, co?
2 Henry> Jsně no, začínám, ale prostě první sen splněn... samo, že vysněná motka je R6tka, tak doufám, že se k ní za nejšakej čas dokopu...<br />
Ale na tu tEď tolik nemyslim, teď mam RSu a chci si ji pořřááádněěě užííííttT!!!
Henry: nerikam, ze prehanis, jen konstatuji, ze mas docela vysoke naklady. Jestli utratis za motorku 50-100 tisic rocne, tak si tvuj servisak prijde k pekne vyplate Ja jezdim sice min (tento rok jen 5000[] ), ale za usetrene penize si koupim druhou motorku
to Henry: tak to mas docela vysoke naklady. Me stoji RSV rocne za udrzbu asi v prumeru mezi 15-20000 Kč. Jen tento rok to bude asi o 10 tisic vic, protoze musim koupit retezovku, desky, filtr a predelam vyfuk do karbonu.
Diky vsem prispivajicim za hodnotne nazory. Pristi rok bychom myslim zase testnuli novou CBR - vypada nadherne<br /> //www.motorkari...1102/00000012846.jpg).<br /><br />
To speedr - zas tak jednoduchy to neni, klidne to zkus sam. S cinskou vyrobou - nikdy jsem nemluvil o nicem jinem nez o YBR..
jo kdyby nekdo chtel video stim sestikilem (kratoucky, jenom jeden prujezd, nic moc.... zacatecnicky... ) tak at napise na ICQ... Rad se podelim.... 202-868-761
tak uz mam katalog.... <br />
<br />
2 Pavouk: no ja nani jeste porat jezdim! (aji za tohodle pocasi. dokut nebude delsi dobou pod pet sutpnu, tak jezdim.... ) Akorat mam sestikilo v garazi. Teprv pristi tyden budu mit ridicak a technicak na 25kW... Planujes taky jednu koupit??? <br />
<br />
2 Hawk: to stim pavoukem - on me napsal na DB moto koment na kterej sem mu odpovedel tam a jeste tady (aby si toho vsiml...) a on sem, vpodstate ve stejnou dobu, taky hodil to co napsal na DB motu abych si toho vsiml (predpokladam.... ) Jinak stim stvym snem - RSko je pro tebe konecna? Tys vlastne tedka zacal, ze? tak to je logicky ze mozna jeste nemas dalsi "plany". Ja si taky s CBR splnil sen. Myslim tedka 125ku... Stou druhou samozrejme taky, ale to uz sou naklady cca 50 000 - 100 000 rocne. Fakt se to nezda, ale vem si, ze tuhle sezonu sem najezdil 12 000, a to sem mel tri mesice motorku mimo diky nehode (za kterou sem nemohl.... ) a tahanicim s pojistovnou.... dejme tomu, ze bych nalital na sestikilu pristi rok 15 000, to neni uplne nerealny - to by znamenalo, kdybych zustal u gum, ktery pouzivam (Diabla - nejsou to uplny okruhovky - musim aspon trochu setrit....) cca 25 000 rocne za gumy (a to bych musel kupovat jenom opravdu hodne levny sady!), potom mas servis - jedna vymena oleje cca 3000 - servisni interval 6000km takze cca 6000 Kč... No a potom samozrejme benzin. Rika se, ze pod osm litru se stim jezdi tezko, protoze je proste navykovy zato tahat, takze to je cca 30 000 benzin. Vem si pojistku 15 000 a sme na 66 000 Kč, a to sem ještě dost věcí opomenul! Je to šílený - pro pořádek - za celej minulej rok sem vydelal zhruba 20 000 - 30 000.... Jinak na osmince CBR se mi jezdilo (a jezdi) fakt dobre. Mas natom takovej "nahacovej" posaz - zadna vaha na rukach, vsechno pekne na zadku... Akorat ta motorka proste neni tak libiva jako jiny, ale zase si myslim, ze treba ve meste bude obratnejsi nez nektery velky masiny... Ale to asi nikdo nedokaze ocenit....
Tak teď tu v tom mam guláš....Henry odpovídal ještě předtim než pavouk položil otázku a taky si pavouku stihl prodat už ceBRo? jináč tomu asi nerozumim<br />
<br />
2 Henry> myslel jsem hlavně jak se ti na ní s tou vejškou jezdí.<br />
Jinak vystihl jsi to s tvou novou CeBRou(mimochodem fakt nádherná!). Já si s RSkem taky splnil sen, a musím tomu obětovat volnej čas v tejdnu na brigádu..ale prostě jsem ochotnej to pro to obětovat a o tom to je...láska k máše!
Pavouk: Zatim sem sni spokojenej!!! vubec zadnej problem nebyl, vlastne sem nani doslova sedl a odjel - a uz prvni jizda a hnedka pozadnim... je to skoro to sami - akorat je to luxus samozrejme z pohledu vykonu, ochrany pred vetrem (docela sem se tomu divil...), taky svetel - ty sou fak oproti 125ce super, brzdy - bomba a docela jiny vedeni motorky - to je jenom o zvyku. Ale fakticky ten prechod neni vubec, ale vubec tezkej - nikdy sem nedal ani kolinko na cbrku, sem porat jenom amater...
Pavouk: moc dik, taky se nani zatim nemuzu vynadivat, nalital sem natom sotva par set jeste bez papiru a ridicaku... tedka tam budu hazet padaky, daval sem tam novy naplne, brzdovy desticky a gumy diablo... tohle vsechno stalo 20 000. To uz je uplne neco jinyho.... kazdej by si mel hodne promyslet, nez koupi neco podobnyho, ale ja sem si splnil sen, takze sem ochotnej neco obetovat... <br />
<br />
Hawk: tedka nevim na co presne ses ptal - jestli myslis jak natom vypadam, tak samozrejme blbe. To me obcas trapilo - ta motorka je proste malinkata. Ale kdyz na ni jedes, tak je ti to jedno... Ale nikdy sem do jejiho PLUS nedaval moc vzhled. Ani ta nova neni uplne "nej". A jestli myslis pohodli - tak to je spicka. Na rsku sem nejel - bohuzel. Ale jezdim na te sestce a musim rict ze i na ni sem nasel pohodlnej posaz - tak pohodlnej, ze me proste nic neboli. Ale nejezdil sem dyl jak par hodin, zatim, takze nemuzu zas az tak soudit. Co sem cetl (tusim v CMN nebo Motoraj nebo neco takovyho - motohouse odbiram samozrejme pravidelne - jo a NIKDO NEZAPOMENTE ZE ZITRA VYCHAZI NOVEJ KATALOG!!!! ) tak prave rikali, ze je opravdu vyjmecne pohodlna i pro spolujezdce. A co ja ze svych zkusenosti vim, tak v zatackach drzi krasne, dobre reaguje na presuny vahy, ne ubrani nebo pridani i na brzdy. Nevim, dokonce i se sjetou gumou - tedka tam mam fakt uz jenom slicky... Ale je samozrejme mozny, a taky dost pravdepodobny, ze rsko ze znackovejma komponentama na tom bude odost lip, ikdyz zase vsichni vedi, ze japonci dokazou udelat podobny vecicky za mensi penize... ale myslim ze tady ma rsko navrch - ale za dvojnasobek. z myho pohledu proste za 85 000 je CBR super motka. Jinou 125ku sem nerajtoval, takze nevim nic vic, jenom teoretizuju!!!!
Metrixi prosimte VY na me nemáte ani 1 nj Ucitel na gymplu a auto nepatrej k sobe nj asi tam neucij prednosti:D mejte se
to masternet: ja mám asi 180 cm a ty když máš o 13 cm tak asi to musi bejt horsi se na cbr poskladat. Ale jak pise Ady jde o zvyk. Kdyz si na to sednes jednou na vystave,tak toho moc nepoznas. Mozna, ze kdyby ses projel, tak si rychle zvyknes a nebude ti to vubec vadit.Mozna.
Než začneš používat výraz "DEMENT", tak si nejdřív zjisti co to znamená
Asi máš teda pravdu, ale jak říkám, nejel jsem na ní a zkoušel jsem jí na motocykl výstavě a prostě jsem se musel na to skládat, nohy dost vzadu a na fotce jsem to viděl a nějak to nesedělo nepoměr velikostí. Ale nikomu neberu, že je to dobrá motorka, což asi taky je, jen mi prostě vyhovuje něco jiného. To moje je taková pohodička.
mam cbro a merim 190cm-poskladam se na nej v klidu, jde jenom o zvyk
2 V-MAX-DEATH: no tak vidis... ty jezdis 13 000 km za 50 000 kč a ja jezdim 15 000 km za 60 000 km (zhruba...). Pojisteni budu mit asi od kooperativy - zacina to na 11 0000. tak si prepocitej, klik to tak asi muze stat na sestikilo bez alarmu...
Je úzký=menší odpor vzduchu,honda ví proč to vyrábí takhle a to že se to někomu nelíbí s tim se musí počítat,ale pořád je hodně lidí,který na cbr nedaj dopustit.
...nahodou ta MZ 125RT, co ma Masternet vypada suprove a rekl bych, ze i mnohem dospeleji, nez CBR a YBR. Taky neni tolik ohledena. Podle me vybral dobre - urcite nejhezci 125 4T nahac (jaky to ma ale motor, nevim)...
a ještě něcodůležítý je pro mě i pohodlí a myslím, že bych se na prostě moc neposkládal, mam totiž asi 193 cm. ALe kdybych měl tak 180 tak bych o ní vážně uvažoval.
To je pravda. Ale nemůžu si pomoci, zdá se mi prostě děsně úzký, ve všem. ALe technicky je asi prvotřídní, ale já na tom nejel.
to masternet:já si myslím,že design oproti cbr fakt hezčí nemáš. Každýmu se líbí něco jinýho.
Z těchto dvou mne neoslovuje ani jedna, cbr je na mě mc malé a taky ten rozměr pneu se mi nelíbí , to spíš ta yamaha, ale ten design se mi zdá takový "starý", ale chvíli jsem o ní uvažoval. 2-taktu jsem se bál, asi špatné zkušeniostu známých za to mohly. Ale myslím, že jsem nakonec vybral dobře. i když hodně lidí řekne, že to mohlo být lepší, tak oproti cebru to má podle mě hezčí design a oproti ybr lepší motor
na me nemate já dal do masiny za rok zhruba 150 táců na to že je to 125 a nová stojí 80 tak celkem mazec no holt ženská za volant nepatří a ty co je branej tak až se jim budou valet na kapote tak změní názor
2 Henry: tvůj rozpočet se mi zdá opravdu poněkud nadstandartní a trochou rozmyslu by se dal asi o něco stáhnout. Rozhodně nechápu jakou pojistku za 15000- maš na mysli. jsi pojištěný na smrt nebo ..??? Pro ilustraci, letos jsem najel 13500km+- při těchto výdajích: jedna sada pneu 7500-(Roadatack)..na konci sezony teda slicky takže řekněme x2 =15000kč pneu, servis komplet cca 4000-, spreje na řetez, čističe řetězu atd. cca.1200-, povinný 2000-, přední desky 2500-, benzín cca 25000Kč nic víc..=50000Kč+-...kuwa no jo máš recht....ale vickrát to radši nebudu počitat . V každým případě přemýšlej nad volbou jiných pneu, takových které nabízejí lepší poměr cena/kvalita/km a náklady ti klesnou znatelně. Já tam měl Dragony měkky jak sračka držely fantasticky, ale o nic lépe jak Roadattack, jen na vodě.....ale 5mm vzorku za 3000km dolů při jejich cenně ....nikdy více!
2 SPEEDR> nějaký kontakt by nebyl na dovozce Kymca pro dohodnutí?<br />
Když tak piš(te) na maila v profilu.<br />
Děkuju moc!
2 PetrRSV: no jo, ale ja nechcu dve masiny, ja chcu jezdit... servisak si prijde max. na 10 000. vetsina ztoho je benzin a gumy - naprosta... <br />
<br />
2 Hawk: to si uzijes urcite, doufam! to se neboj! ja raci tu novou CBR600RR - nemam rad kdyz se nekdo zene za zvysovanim vykonu a otacek - ja raci zlepseni ovladatelnosti, stability a snizovani hmotnosti. Ikdyz potreba je vsechno, jde oto na co se kdo vic soustredi... a na to jakej ma zakaznik gusto - jeste ze sou ty motorky tak odlisny, co?
2 Henry> Jsně no, začínám, ale prostě první sen splněn... samo, že vysněná motka je R6tka, tak doufám, že se k ní za nejšakej čas dokopu...<br />
Ale na tu tEď tolik nemyslim, teď mam RSu a chci si ji pořřááádněěě užííííttT!!!
Henry: nerikam, ze prehanis, jen konstatuji, ze mas docela vysoke naklady. Jestli utratis za motorku 50-100 tisic rocne, tak si tvuj servisak prijde k pekne vyplate Ja jezdim sice min (tento rok jen 5000[] ), ale za usetrene penize si koupim druhou motorku
2 PetrRSV: nejezdis nahodou proste jednoduse trikrat min???
2 PetrRSV: a proc nereknes vcem konkretne sem vtom "podrobnym" vyctu udelal chybu??? Mozna nalitas min, mozna vynechavas servis, mozna jezdi na rafcich bez gum.... neee, nic vezlim - vcem myslis ze prehanim???
to Henry: tak to mas docela vysoke naklady. Me stoji RSV rocne za udrzbu asi v prumeru mezi 15-20000 Kč. Jen tento rok to bude asi o 10 tisic vic, protoze musim koupit retezovku, desky, filtr a predelam vyfuk do karbonu.
Diky vsem prispivajicim za hodnotne nazory. Pristi rok bychom myslim zase testnuli novou CBR - vypada nadherne<br />
//www.motorkari...1102/00000012846.jpg).<br /><br />
To speedr - zas tak jednoduchy to neni, klidne to zkus sam. S cinskou vyrobou - nikdy jsem nemluvil o nicem jinem nez o YBR..
jo kdyby nekdo chtel video stim sestikilem (kratoucky, jenom jeden prujezd, nic moc.... zacatecnicky... ) tak at napise na ICQ... Rad se podelim.... 202-868-761
tak uz mam katalog.... <br />
<br />
2 Pavouk: no ja nani jeste porat jezdim! (aji za tohodle pocasi. dokut nebude delsi dobou pod pet sutpnu, tak jezdim.... ) Akorat mam sestikilo v garazi. Teprv pristi tyden budu mit ridicak a technicak na 25kW... Planujes taky jednu koupit??? <br />
<br />
2 Hawk: to stim pavoukem - on me napsal na DB moto koment na kterej sem mu odpovedel tam a jeste tady (aby si toho vsiml...) a on sem, vpodstate ve stejnou dobu, taky hodil to co napsal na DB motu abych si toho vsiml (predpokladam.... ) Jinak stim stvym snem - RSko je pro tebe konecna? Tys vlastne tedka zacal, ze? tak to je logicky ze mozna jeste nemas dalsi "plany". Ja si taky s CBR splnil sen. Myslim tedka 125ku... Stou druhou samozrejme taky, ale to uz sou naklady cca 50 000 - 100 000 rocne. Fakt se to nezda, ale vem si, ze tuhle sezonu sem najezdil 12 000, a to sem mel tri mesice motorku mimo diky nehode (za kterou sem nemohl.... ) a tahanicim s pojistovnou.... dejme tomu, ze bych nalital na sestikilu pristi rok 15 000, to neni uplne nerealny - to by znamenalo, kdybych zustal u gum, ktery pouzivam (Diabla - nejsou to uplny okruhovky - musim aspon trochu setrit....) cca 25 000 rocne za gumy (a to bych musel kupovat jenom opravdu hodne levny sady!), potom mas servis - jedna vymena oleje cca 3000 - servisni interval 6000km takze cca 6000 Kč... No a potom samozrejme benzin. Rika se, ze pod osm litru se stim jezdi tezko, protoze je proste navykovy zato tahat, takze to je cca 30 000 benzin. Vem si pojistku 15 000 a sme na 66 000 Kč, a to sem ještě dost věcí opomenul! Je to šílený - pro pořádek - za celej minulej rok sem vydelal zhruba 20 000 - 30 000.... Jinak na osmince CBR se mi jezdilo (a jezdi) fakt dobre. Mas natom takovej "nahacovej" posaz - zadna vaha na rukach, vsechno pekne na zadku... Akorat ta motorka proste neni tak libiva jako jiny, ale zase si myslim, ze treba ve meste bude obratnejsi nez nektery velky masiny... Ale to asi nikdo nedokaze ocenit....
Tak teď tu v tom mam guláš....Henry odpovídal ještě předtim než pavouk položil otázku a taky si pavouku stihl prodat už ceBRo? jináč tomu asi nerozumim<br />
<br />
2 Henry> myslel jsem hlavně jak se ti na ní s tou vejškou jezdí.<br />
Jinak vystihl jsi to s tvou novou CeBRou(mimochodem fakt nádherná!). Já si s RSkem taky splnil sen, a musím tomu obětovat volnej čas v tejdnu na brigádu..ale prostě jsem ochotnej to pro to obětovat a o tom to je...láska k máše!
Pavouk: Zatim sem sni spokojenej!!! vubec zadnej problem nebyl, vlastne sem nani doslova sedl a odjel - a uz prvni jizda a hnedka pozadnim... je to skoro to sami - akorat je to luxus samozrejme z pohledu vykonu, ochrany pred vetrem (docela sem se tomu divil...), taky svetel - ty sou fak oproti 125ce super, brzdy - bomba a docela jiny vedeni motorky - to je jenom o zvyku. Ale fakticky ten prechod neni vubec, ale vubec tezkej - nikdy sem nedal ani kolinko na cbrku, sem porat jenom amater...
Pavouk: moc dik, taky se nani zatim nemuzu vynadivat, nalital sem natom sotva par set jeste bez papiru a ridicaku... tedka tam budu hazet padaky, daval sem tam novy naplne, brzdovy desticky a gumy diablo... tohle vsechno stalo 20 000. To uz je uplne neco jinyho.... kazdej by si mel hodne promyslet, nez koupi neco podobnyho, ale ja sem si splnil sen, takze sem ochotnej neco obetovat... <br />
<br />
Hawk: tedka nevim na co presne ses ptal - jestli myslis jak natom vypadam, tak samozrejme blbe. To me obcas trapilo - ta motorka je proste malinkata. Ale kdyz na ni jedes, tak je ti to jedno... Ale nikdy sem do jejiho PLUS nedaval moc vzhled. Ani ta nova neni uplne "nej". A jestli myslis pohodli - tak to je spicka. Na rsku sem nejel - bohuzel. Ale jezdim na te sestce a musim rict ze i na ni sem nasel pohodlnej posaz - tak pohodlnej, ze me proste nic neboli. Ale nejezdil sem dyl jak par hodin, zatim, takze nemuzu zas az tak soudit. Co sem cetl (tusim v CMN nebo Motoraj nebo neco takovyho - motohouse odbiram samozrejme pravidelne - jo a NIKDO NEZAPOMENTE ZE ZITRA VYCHAZI NOVEJ KATALOG!!!! ) tak prave rikali, ze je opravdu vyjmecne pohodlna i pro spolujezdce. A co ja ze svych zkusenosti vim, tak v zatackach drzi krasne, dobre reaguje na presuny vahy, ne ubrani nebo pridani i na brzdy. Nevim, dokonce i se sjetou gumou - tedka tam mam fakt uz jenom slicky... Ale je samozrejme mozny, a taky dost pravdepodobny, ze rsko ze znackovejma komponentama na tom bude odost lip, ikdyz zase vsichni vedi, ze japonci dokazou udelat podobny vecicky za mensi penize... ale myslim ze tady ma rsko navrch - ale za dvojnasobek. z myho pohledu proste za 85 000 je CBR super motka. Jinou 125ku sem nerajtoval, takze nevim nic vic, jenom teoretizuju!!!!
Ještě jsem zapoměl dodat "YamahaRidre co řídíš Cagivu"
Yamaridre...ty sem radši vůbec nelez nebo to tady zrušíš úplně...
To zase bude hadka hlupacku At zijou dvoutakty