Test BMW R1250 GS Adventure HP: Cestování první třídou
Text: František Hadt | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček , Honza Fuka | Zveřejněno: 12.8.2020 | Zobrazeno: 28 255x
Text: František Hadt | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček , Honza Fuka | Zveřejněno: 12.8.2020 | Zobrazeno: 28 255x
Jak to může mít každý, když to stojí 0,5 mega a více....naučené kecy , které se melou pořad dokola. A přitom je to lež jak věž.
7 reakcí
Z první ruky (přímo od pár majitelů, co si to koupili od nova za nemalé peníze) mám pár vysloveně negativních příběhů, kdy došlo na zánovním Géesu k závadě na el.sytému zrovna, když na tom byl člověk někde daleko od domova. Vzhledem k tomu, že si na tom člověk většinou nic neopraví a zastoupení BMW se k tomu stavělo negativně, zůstaly vzpomínky akorát na zkaženou dovolenou a přesvědčení, že u BMW už nic nekoupím.
Proti značce BMW nic nemám a netvrdím že je to pravidlo a že jinde se to nestává, ale u motorky za cenu přes půl mega bych alespoň čekal lepší přístup ze strany prodejce nemluvě o záruce. Nejvíc naštve, že kolikrát to může být i celkem banalita, s kterou si ale člověk v řadě případů, bohužel ke složitosti dnešních motorek, někde na cestě neporadí...
5 reakcí
Pěkná motorka,ale má to skoro každý jako škodovku oktávku.
"Obyčejné" R 1250 GS je moc hezký stroj a i ten motor je super. Ale GSA je obtloustlý mastodont s hnusnou velkou nádrží a šíleným lešením padacího rámu. A i když je to zřejmě k dokonalosti vycizelovaný cestovní stroj, tak samotné GSA bych doma nechtěl. Cena je pro mě taky jak z vesmíru. Ale to neřeším, bo jsem to měl, díky jiným životním preferencím, u každé generace stejně...
6 reakcí
.
2 reakce
Blbuvzdorný motocykl, takže nic pro motorkáře
2 reakce
Musím říci že plexi pro osoby větší jak 185 cm nic moc. Stejně jako tuhost jeho upevnění. Nicméně oboje je strašně jednoduše řešitelné. Jinak za mě na cestování cestou necestou, motrka par excelán. Motorka do nepohody, která dělá radost. Mašina na kterou se vždy těšíte.
2 reakce
Asi už jsem odepsaný (63) , zdá se mi, že doba přeje ptákovinám a ne motorkářům.
Motorky začínají připomínat spíše něco z Hvězdných válek než jednoduché poctivé stroje s dlouhou výdrží , snadnou obsluhou i servisem a koneckonců i dostupností pro obyčejného člověka.
4 reakce
Jet na motorce za 600+ kKc, tak mi strach nedovoli to nekde polozit.
3 reakce
Plexi funguje, záleží zjevně na výšce pilota.
Nevím, jestli je za tím slabá koruna nebo cokoliv jiného, ale tohle je pro mě prostě částka, kterou nejsem ochoten zaplatit. Když takové peníze stálo K1600GT před mnoha lety, říkal jsem si, že je to šestiválec, tak budiž, ale za GSA dát 630-650 tisíc... děkuji ne. Navíc salámová metoda, tady trochu ubereme (brzdy už nejsou Bremba), taky trochu zdražíme...
3 reakce
Jaá když vidim motorku za víc než 500 tak si řikam jak k tý ceně došli ? Kdyby to byla nějaká maloseriovka tak neřeknu,ale fabrika to nestačí vyrábět,prodávaj to jak housky na krámě a pak si řeknou o peníze za který si člověk koupí auto na kterym je ovšem nesrovnatelně víc dílů a materiálu.O nějaký exklusivitě vlastnictví motorky jako takový už v týhle době nemůže být řeč.
5 reakcí
Jo,jo asi je to tak.Doufám,že se k tomu jednou dohrabu
Automat by byl dobrou volbou. Je to jako u auta. Kdo zkusí kvalitní automat už se k řazení nevrátí ;)
4 reakce
Ahoj,
další testy velkého GS jsou v Motokatalogu:
R 1250 GS: https://www.motorka...w/bmw-r-1250-gs.html
R 1250 GS Adventure: https://www.motorka...50-gs-adventure.html
Video: