Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
No Horneta když si koupis,jako teď toho novýho tak v salonu obuješ kanady ukopneš tu guču nad tím světlem prodejce ti vrátí z ceny mašiny pět tisíc a jedeš pryč.Maj to jako bonus. <br />
Jinak GoldWing masáž.No až mi bude 50? Jinak pro me honda celkove nic a tím pádem moč (na to)
Myslim ze se s vetsinou schodnu ze ten novy Hornet vypada fakt slabe, ale doufam ze se s toho Honda pro pristi rok pouci a vymysli neco lepsiho-uz se tesim...
Ta GTR má patrně ten výfuk jako padací rám, ne? Jak může být něco tak velkýho a ještě navíc hnusnýho...<br />
<br />
Jestli se mi od BMW líbilo všechno, tak od Kawy teda fakt nic... <br />
<br />
Sorry všem, kterým jsem se navezl do lásky, ale nemůžu si pomoct... []
ted v tom lepším svetle vypada Hornet lip,ale furt je lepší ten stary.Předni svetlo trochen ujde,připada mi jak z Raptora,ale ta prístrojovka je fuck hruza-děs.Stejne Horneta delalo Horneta kulatej reflektor /u N-ka/ a vyfuk pod sedlem.Jinak nový Blade a CBR6 je echt gold
Hornet už je minulost.Tenhle mi přijde jako taková slepenina.Jak to tu někdo řekl přede mnou,vidím něco z er-6 a něco snad z nahatý fz6 /hlavně v té vínové/.Bohužel,doba jde tímto směrem a tak to už zůstane.Ale bral bych to....
zajimave<br />
<br />
u ankety bmw jsem nevedel, kteryho krasavce zvolit, bawori me stale necim prekvapujou<br />
<br />
a u hondy jsem taky nevedel, co zvolit... protoze nebylo co... skutr jsem nakonec zavrhl, tak to dostal malej varan, tomu fandim... jinak honda zacina byt az moc nudna. preruseny pokracovatel afriky nebude? co vyuzit potencialu noveho motoru z deauvilla? na transalpa? nebo cokoliv noveho, inovativniho, tohle je proste nuda...
Ten hornet je opravdu nevkusnej. Holt to chce cit udělat něco novýho a aby to zároveň nevypadalo hnusně - viz třeba kawa z750, nebo starší model z1000 - taky nemají kulatý světlo a nevypadají jako skůtr. <br />
A pokud tam nacpali duální brzdový systém tak to je konec. Na motorkách s CBS jsem jel, no ale fakt nesnáším když už si ani nemůžu určit kterým kolem budu brzdit. To tam rovnou můžou dávat jen jednu páčku. Za chvilku nacpou do mašin automatický převodovky, protiprokluz a systém proti zvednutí předního kola při rozjezdu... Kdyby to dali do cesťáku, tak dobře, je opravdu blbý se natáhnout se třema kuframa, ale do streeta a bez možnosti vypnutí??? Navíc to zbytečně zvedá cenu, mašina s ABS stojí většinou o zhruba 20 tisíc víc než bez. <br />
ABS navíc většinou znamená dost falešný pocit bezpečí, protože s ABS si každý víc troufá a spoléhá se na elektroniku že ho vytáhne z každé sr*čky, ale třeba v zatáčce, nebo v jiné nestandartní situaci se ABS může zachovat naprosto nepředvídatelně nebo třeba reagovat s velkým spožděním, nebo prostě jen jinak než pilot čeká...
To Henry: CBR125R zase tak nova neni, krom predni masky a vstrikovani, takze dostala myslim primerene prostoru. Testik z roku 2004 muzes nalezt zde: //www.motorkar...php?show=00000000193 a letos se jeste muzes tesit na test Repsol repliky tohodle nejmensiho Cebra.
Asi bych mel zacit tim, ze motorkari.cz je super servr jak na kupovani a prodavani vseho moznyho, tak na pocteni, radu... Stejne tak jako blezkovy novinky... ale. ALE. proc se treba nevenujete malinko vic CBR125R a pisete vic o tak NUDNYM varaderu, nebo skutr... PROC? podle me je 125ka vychytana motorka, mozna ne kazdymu se libi a je pravda mala, ale skuste se na ni svest. a elektronicky vstrikovani ji prida urcite hodne moc, ale vzhledem ktomu ze tomu moc nerozumim a nikdo tady o tom bohuzel nic nenapsal, tak muzu jenom hadat... jinak ta sestka a hornet sou super!
Tak novej Hornet teda nic moc.... ale malý Varadero se povedlo.... teď když v tom je stříkačka, tak bude jezdit ještě za míň a ty světla vypadaj jako z bejvalý CBR 125 a ty svítěj mnohem líp, než u původního Varana 125... Mě se líbí...
Jezdím spoustu let a ještě loni bych řekl, že ABS je na prd (i když určitě slušnějším způsobem než čuča). Vyzkouel jsem si ho na BMW 1150GS a připadly mi ty prodlevy prostě dlouhý. Ale loni jsem v noci najel po dlouhé jízdě na vodu z vypouštěného bazénu v celkem pomalé rychlosti cca 80km/hod. Hned za tím byla zatáčka nic moc, ale zatáčka. Při dobržďování oběma brzdama mi ujelo přední kolo a já s hrůzou zjistil, že jsem na vodě. Předek jsem jakžtakž udržel, ale zadkem jsem si udusil motor. V těch setinách prostě člověk nestíhá zmáčnout spojku a nastartovat. Dnes vím, že pokud bude možnost, další má motorka ABS mít bude a vůbec se za to nebudu stydět. Jiná situace je s duálem. Měl jsem Varadero a šlo pryč především kvůli tomu systému, asi už jsem starý, ale nemohu si zvyknout, že nemohu pomoci při otáčení trošku smykem zadního kola. A ležet na boku mě prostě nebaví. Ale pokud s tím někdo jezdí od mládí, určitě získá jinou zkušenost. K Hondám pouze to, že čas opravdu běží a holt se musíme smířit s novými tvářemi mašinek. Nový Hornet není zase tak ošklivý, myslím že si na něj zvykneme a bude opět hezký. Vzpomeňme na Hayu, tenkrát vzbudila hodně rozporuplné reakce, slova o kosmických korábech... A dnes je to jedna ze stálic, přestože její omlazovací kůry s vizáží moc nehly. Doufejme, že pro stárnoucí bikery (nezlobte se za ta slova), tedy pro nás budou na trhu stále noví krasavci starých tváří typu Kawasaki W650 či jiných retro. Vždyť i Honda se vrací do desingu osmdesátých let se svojí třináctistovkou. Nové motorky se budou vyrábět podle vkusu budoucích majitelů, my si holt koupíme buď tu svoji, nebo se přizpůsobíme. Já se přizpůsobuju a musím říct, že tak jak na mne působila FZ1, GSR600 či B-King hrozně, dnes odpovědně prohlásím, že jsou opravdu hezké. Přesto pochopím lidi, kterým se to líbit nebude a ani mne nenapadne jim spílat. Vždyť motorka je především synonymum individuality. Buďme tolerantní.
to marek: Bohuzel Honda mela snad nejhure osvetleny stanek ze vsech, takze fotky jsou slabe, doplnime ale dalsimi z press kitu.<br />
U dalsich znacek budeme v tomto mnozstvi take pokracovat.
Skoda, cekal sem F800GS, takze zatim favoritem zustava Versys od kawy, snad to nezmrsej moc malou nadrzi. Jinak ale hlavne z hlediska hravosti budou urcite "gecka" paradni uvidime v realu
No Horneta když si koupis,jako teď toho novýho tak v salonu obuješ kanady ukopneš tu guču nad tím světlem prodejce ti vrátí z ceny mašiny pět tisíc a jedeš pryč.Maj to jako bonus. <br />
Jinak GoldWing masáž.No až mi bude 50? Jinak pro me honda celkove nic a tím pádem moč (na to)
No ten výfuk vypadá fakt ohromně. Ale i přesto jsem pro ni hlasoval.
Myslim ze se s vetsinou schodnu ze ten novy Hornet vypada fakt slabe, ale doufam ze se s toho Honda pro pristi rok pouci a vymysli neco lepsiho-uz se tesim...
Ta GTR má patrně ten výfuk jako padací rám, ne? Jak může být něco tak velkýho a ještě navíc hnusnýho...<br />
<br />
Jestli se mi od BMW líbilo všechno, tak od Kawy teda fakt nic... <br />
<br />
Sorry všem, kterým jsem se navezl do lásky, ale nemůžu si pomoct... []
Tak z tohohle se mi líbí snad všechno....
GTR fakt řacha, Ninja 6tka, nynější předek se mi líbilasi víc ale jinak no a Z1000 jen neni moc nafocenej předek tak nevim.
Jarda: pise Malej Varan
Pěkné motky a Chellenger je dost dobrý, ale na druhou stranu souhlasím se Sqwérem určitě to nebudou prodávat do 200tis.
ted v tom lepším svetle vypada Hornet lip,ale furt je lepší ten stary.Předni svetlo trochen ujde,připada mi jak z Raptora,ale ta prístrojovka je fuck hruza-děs.Stejne Horneta delalo Horneta kulatej reflektor /u N-ka/ a vyfuk pod sedlem.Jinak nový Blade a CBR6 je echt gold
no ten design je hnus - zlatej gs dakar
Hornet už je minulost.Tenhle mi přijde jako taková slepenina.Jak to tu někdo řekl přede mnou,vidím něco z er-6 a něco snad z nahatý fz6 /hlavně v té vínové/.Bohužel,doba jde tímto směrem a tak to už zůstane.Ale bral bych to....
Honda Varadero 125!!!!! (y) (y)
no podle mě jo... třeba dvouhrnek Véčko.. ale to je otázka vkusu....
To Jarda: Tak to se omlouvam... To je vic nez sem si mohl prat. By me zajmalo co stim to strikovani udela...
To Jarda: fotky Fireblada z vystavy doplneny, vice take zde (dole):<br />
//www.motorkari...php?show=00000003692
zajimave<br />
<br />
u ankety bmw jsem nevedel, kteryho krasavce zvolit, bawori me stale necim prekvapujou<br />
<br />
a u hondy jsem taky nevedel, co zvolit... protoze nebylo co... skutr jsem nakonec zavrhl, tak to dostal malej varan, tomu fandim... jinak honda zacina byt az moc nudna. preruseny pokracovatel afriky nebude? co vyuzit potencialu noveho motoru z deauvilla? na transalpa? nebo cokoliv noveho, inovativniho, tohle je proste nuda...
Ten hornet je opravdu nevkusnej. Holt to chce cit udělat něco novýho a aby to zároveň nevypadalo hnusně - viz třeba kawa z750, nebo starší model z1000 - taky nemají kulatý světlo a nevypadají jako skůtr. <br />
A pokud tam nacpali duální brzdový systém tak to je konec. Na motorkách s CBS jsem jel, no ale fakt nesnáším když už si ani nemůžu určit kterým kolem budu brzdit. To tam rovnou můžou dávat jen jednu páčku. Za chvilku nacpou do mašin automatický převodovky, protiprokluz a systém proti zvednutí předního kola při rozjezdu... Kdyby to dali do cesťáku, tak dobře, je opravdu blbý se natáhnout se třema kuframa, ale do streeta a bez možnosti vypnutí??? Navíc to zbytečně zvedá cenu, mašina s ABS stojí většinou o zhruba 20 tisíc víc než bez. <br />
ABS navíc většinou znamená dost falešný pocit bezpečí, protože s ABS si každý víc troufá a spoléhá se na elektroniku že ho vytáhne z každé sr*čky, ale třeba v zatáčce, nebo v jiné nestandartní situaci se ABS může zachovat naprosto nepředvídatelně nebo třeba reagovat s velkým spožděním, nebo prostě jen jinak než pilot čeká...
To Henry: CBR125R zase tak nova neni, krom predni masky a vstrikovani, takze dostala myslim primerene prostoru. Testik z roku 2004 muzes nalezt zde: //www.motorkar...php?show=00000000193 a letos se jeste muzes tesit na test Repsol repliky tohodle nejmensiho Cebra.
Mě se nejvíc líbí Xmoto....
Asi bych mel zacit tim, ze motorkari.cz je super servr jak na kupovani a prodavani vseho moznyho, tak na pocteni, radu... Stejne tak jako blezkovy novinky... ale. ALE. proc se treba nevenujete malinko vic CBR125R a pisete vic o tak NUDNYM varaderu, nebo skutr... PROC? podle me je 125ka vychytana motorka, mozna ne kazdymu se libi a je pravda mala, ale skuste se na ni svest. a elektronicky vstrikovani ji prida urcite hodne moc, ale vzhledem ktomu ze tomu moc nerozumim a nikdo tady o tom bohuzel nic nenapsal, tak muzu jenom hadat... jinak ta sestka a hornet sou super!
Tak novej Hornet teda nic moc.... ale malý Varadero se povedlo.... teď když v tom je stříkačka, tak bude jezdit ještě za míň a ty světla vypadaj jako z bejvalý CBR 125 a ty svítěj mnohem líp, než u původního Varana 125... Mě se líbí...
Jo ty 1 hrnky moc pekný, hlavne ten x Country
To Ucitel: ja - zamestnani, dalsi z redakce castecne, plus grafik a programator.
ten hornet je opavdu nepěknej...
Jezdím spoustu let a ještě loni bych řekl, že ABS je na prd (i když určitě slušnějším způsobem než čuča). Vyzkouel jsem si ho na BMW 1150GS a připadly mi ty prodlevy prostě dlouhý. Ale loni jsem v noci najel po dlouhé jízdě na vodu z vypouštěného bazénu v celkem pomalé rychlosti cca 80km/hod. Hned za tím byla zatáčka nic moc, ale zatáčka. Při dobržďování oběma brzdama mi ujelo přední kolo a já s hrůzou zjistil, že jsem na vodě. Předek jsem jakžtakž udržel, ale zadkem jsem si udusil motor. V těch setinách prostě člověk nestíhá zmáčnout spojku a nastartovat. Dnes vím, že pokud bude možnost, další má motorka ABS mít bude a vůbec se za to nebudu stydět. Jiná situace je s duálem. Měl jsem Varadero a šlo pryč především kvůli tomu systému, asi už jsem starý, ale nemohu si zvyknout, že nemohu pomoci při otáčení trošku smykem zadního kola. A ležet na boku mě prostě nebaví. Ale pokud s tím někdo jezdí od mládí, určitě získá jinou zkušenost. K Hondám pouze to, že čas opravdu běží a holt se musíme smířit s novými tvářemi mašinek. Nový Hornet není zase tak ošklivý, myslím že si na něj zvykneme a bude opět hezký. Vzpomeňme na Hayu, tenkrát vzbudila hodně rozporuplné reakce, slova o kosmických korábech... A dnes je to jedna ze stálic, přestože její omlazovací kůry s vizáží moc nehly. Doufejme, že pro stárnoucí bikery (nezlobte se za ta slova), tedy pro nás budou na trhu stále noví krasavci starých tváří typu Kawasaki W650 či jiných retro. Vždyť i Honda se vrací do desingu osmdesátých let se svojí třináctistovkou. Nové motorky se budou vyrábět podle vkusu budoucích majitelů, my si holt koupíme buď tu svoji, nebo se přizpůsobíme. Já se přizpůsobuju a musím říct, že tak jak na mne působila FZ1, GSR600 či B-King hrozně, dnes odpovědně prohlásím, že jsou opravdu hezké. Přesto pochopím lidi, kterým se to líbit nebude a ani mne nenapadne jim spílat. Vždyť motorka je především synonymum individuality. Buďme tolerantní.
to marek: Bohuzel Honda mela snad nejhure osvetleny stanek ze vsech, takze fotky jsou slabe, doplnime ale dalsimi z press kitu.<br />
U dalsich znacek budeme v tomto mnozstvi take pokracovat.
Skoda, cekal sem F800GS, takze zatim favoritem zustava Versys od kawy, snad to nezmrsej moc malou nadrzi. Jinak ale hlavne z hlediska hravosti budou urcite "gecka" paradni uvidime v realu
To ganxter: jak chutnaj nehty? Za chvili to bude pripraveny...
baworský plečky
No tak to se kluci němečtí pochlapili. Konečně bude konec všem oranžovým pokusům o otřesení nesporné motocyklové nadvlády BMW nad celým světem...