yamaha_demo_tour




Procházka po eBay

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
nuclear (1) napsal 27.02.2010 v 01:00

CS holka: já jsem stavbař, stavim furt něco, ale taky nechápu, proč někdo třeba upravuje motor převrtáním na větší.? Viděl jsem GSX převrtané z 1100 na 1300, a můj názor byl, že jednak už to na to není stavěné, a jednak že vydaná práce má radost jenom pro majitele, jiní lidi neuviděj nic.
Přehřívalo se to ve městě- já tedy co se týče moderních motorů zejména japonských nesdílím optimismus většiny lidí,spíš myslim, že ty motory už moc rezervu nemají, vždyť továrna na tom pořád něco mění a zlepšuje, ta jejich vydaná práce je daleko větší než může zmáknout běžný čtyřnožec -civilista- v garáži, a ten marketing ty motory vyhnal dle mého názoru k hranicím kdy to ještě jede a kdy se to už rozsype na šrouby.
No ale zas nebudu tady štěkat, je dobře že někdo tvoří stavbařskou a úpravovou subkulturu, jejíž jsem díky bohu součástí.
Já taky nejsem výkonový typ, mě kdovíproč na výkonu u motorky téměř vůbec nezáleží, zato musím mít lakování, leštění (právě tvořím technologii) , a netradiční věci. V krámě si koupím jenom olej a filtr

DMC.motobiker (-23) napsal 26.02.2010 v 22:13

CSholka> To co jsi řekla k Venca00 jsi řekla moc krásně , tak to mám také! Jinak pokud jde o mě, tak mě by určitě stačil Monster 900 i v originále - narozdíl třeba od M600... Ale určitě chápu smysl tak výkonného naháče , chápu i těch 155 koníků u Ducati Streetfightera, i 100 koníků u Buella, i těch 77 u M900, u silného stroje plný výkon využít můžeš, u slabého musíš... Ale máš trošku pravdu, zrovna u Monstera, krále utažených zatáček, by to mohlo být i na škodu...

lordKakacek (6) napsal 26.02.2010 v 21:58

Pardon : *potom

lordKakacek (6) napsal 26.02.2010 v 21:57

CSholka> Výkonný naháč? Co je ptom u tebe FZ1 nebo Z1000 nebo Brutale?

CSholka (-1) napsal 26.02.2010 v 21:57

Venca00> Monster je ale krásnej sám o sobě. Motorka je pro mě požitek z jízdy, auto je pro mě způsob přepravy. A přijde mi to dost logické.

Flašek.Lee (0) napsal 26.02.2010 v 21:50

Monstrej je krásněj,Bimotka ještě krásnější.
CSholka>Stráťa má pravdu,srovnání auta s motorku není od věci.,Oboje bylo ''strvořeno'' pro stejný účel.akorát s tou logikou to mám já trochu jinak.

CSholka (-1) napsal 26.02.2010 v 21:48

DMC.motobiker> Ok. Sice stále nechápu smysl takhle výkonného naháče, ale nebudu dál rýpat.

DMC.motobiker (-23) napsal 26.02.2010 v 20:42

RomanSS> Jo, to je jinej Monster , byl to jen příklad , někdo se tu ptal jestli to má smysl, cpát na vzducháče Turbo , tak jsem to sem dal jen pro představu, aby bylo vidět, jakej to s tím má pak asi výkon, a 60% navíc mluví za všechno ne? Jinak tenhle může mít výkon zase úplně jinej, ale když ho tam nenapsali, tak alespoň něco... A vzducháčů s Turbem / Kompresorem jsem viděl už taky dost, nejlepší bylo SSko v pětikilu s kompresorem místo horního válce, a výkonem přes 110 koníků - můžeš si doma postavit 80ti koňovou 310ku... Jinak já bych si to na mašinu nedal, mě stačí když to jede...

RomanSS (512) napsal 26.02.2010 v 19:42

DMC> To je sice jinej monster, ale nevadí. A duc vzducháčů s turbem jsem viděl už "nemálo" Taky to chápu jako stavebnici pro radost, mně by to taky bavilo.

DMC.motobiker (-23) napsal 26.02.2010 v 19:27

Tak jsem se těsně netrefil , ten Monster má mít 112 koníků, pokusím se vložit odkaz, tak když se to nepovede, tak to někdo smažte , nějaké to info najdete [url=//thekneeslider.com/archives/2008/04/10/ducati-monster-turbo/]zde[/url] a ještě pár fotek [url=//www.twowheelsblog.com/post/129/ducati-monster-turbo-street-fighter-at-112-hp]je zde[/url]...

DMC.motobiker (-23) napsal 26.02.2010 v 19:18

CSholka> Turbo v Monsteru taky nechápu?! Kompresor by mu slušel určitě víc... Jinak hádam že bude mít tak 110 - 115 koníků , někde jsem četl článek o tom, jak si nějakej Amík nacpal Turbo do M900, a mělo to asi těch 115 koníků , na ten vzducháč s jeho "neklidným" chodem to bude určitě slušnej nářez!!! Vypadalo to jako Cromo verze, možná to tu někdo zná...

Ritchy> No ale u S4Rs to zase nemá smysl...

Lobo (0) napsal 26.02.2010 v 18:26

by me zajimal spool u ty ducny

Ritchy (30) napsal 26.02.2010 v 18:00

to je jednoduchý, někdo si rád hraje, tak místo Lega narval turbo do Monstra a aspoň měl potom dobrý pocit, co zmáknul udělat přece A ještě to musí jet jak kráva Ale vzhledem k tomu, že to je vzducháč, tak to turbo tam nebude zrovna ideální Možná tak na S4Rs by to mělo lepší uplatnění...

CSholka (-1) napsal 26.02.2010 v 17:17

RomanSS> Dobře. Mě zajímalo jaký, ale nemám/neměla jsem v úmyslu se hádat.

RomanSS (512) napsal 26.02.2010 v 17:10

CSholka> No že ho v tom nevidíš ty neznamená, že ho v tom nevidí někdo jiný.

CSholka (-1) napsal 26.02.2010 v 17:09

Stráťa> Ty nemáš pro ježdění na motorce logický důvod? To tedy lituji tvůj stroj. Končím toto nesmyslné OT.

K tématu, na ebayi se dají najít fajn věci (já mám odtamtud taky vydraženou motorku), ale tohle nebyl zrovna nejšťastnější výběr.

stráťa (104) napsal 26.02.2010 v 16:48

Není to mimo, pro motorku prostě logický důvody nejsou a jezdím na ni protože chci.
Pro turbo u vzduhovýho monstera taky logický důvody nejsou ale majitel ho tam chtěl tak ho tam dal.

CSholka (-1) napsal 26.02.2010 v 16:38

Stráťa> Srovnávání auta s motorkou je naprosto mimo. Ten účel je u obou naprosto odlišný.
Taktéž nechápu srovnávání toho, že mám "podivnou" motorku, s tím, že někdo cpe do krásné a normálně výkonné motorky turbo.

stráťa (104) napsal 26.02.2010 v 16:34

CSholka: Proč si někdo koupí takovou podivnou motorku jako máš ty? Prostě se to někomu líbilo tak si to postavil/koupil.
Když sme u toho tak proč jezdit na motorce když auto je praktičtější, pohodlnější...
Přece protože chci.

acALIEN (-4) napsal 26.02.2010 v 16:29

Tady zase nekdo objevil ameriku...

CSholka (-1) napsal 26.02.2010 v 16:01

RomanSS> Tak mi řekni proč tohle musel někdo dělat? Nevidím v tom ani smysl, ani žádný převratný nápad. Ztráta času.

Diamonds.dog (0) napsal 26.02.2010 v 15:55

souhls. cena se radikálně mnění poslední minutu aukce, někdy i v noci vstávám abych chytnul konec aukce v USA. jedna věc je to koupit a další věc to sem dovézt a přihlásit.

RADE/GARAGE (0) napsal 26.02.2010 v 15:51

cena roste vetsinou az par minut pred skoncenim, takze bych se temi vyvolacimi cenami moc neopijel... na eBay jsem aktivni pres 5let

RomanSS (512) napsal 26.02.2010 v 15:34

CSholka>Co ti na tom monsteru příjde paskvilního? Design zůstaů víceméně původní. A první Ducati vzducháč s turbem to rozhodně taky není.

CSholka (-1) napsal 26.02.2010 v 14:46

Nechápu, kdo má potřebu dělat z některých strojů takové paskvily, viz ten Bandit, CBX a Monster.

Paulo (2615) napsal 26.02.2010 v 07:33

jo jo, dá se tam občas něco pokoupit. Já sám jsem přes ebay.de koupil 2 stroje

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist