Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
CS holka: já jsem stavbař, stavim furt něco, ale taky nechápu, proč někdo třeba upravuje motor převrtáním na větší.? Viděl jsem GSX převrtané z 1100 na 1300, a můj názor byl, že jednak už to na to není stavěné, a jednak že vydaná práce má radost jenom pro majitele, jiní lidi neuviděj nic.
Přehřívalo se to ve městě- já tedy co se týče moderních motorů zejména japonských nesdílím optimismus většiny lidí,spíš myslim, že ty motory už moc rezervu nemají, vždyť továrna na tom pořád něco mění a zlepšuje, ta jejich vydaná práce je daleko větší než může zmáknout běžný čtyřnožec -civilista- v garáži, a ten marketing ty motory vyhnal dle mého názoru k hranicím kdy to ještě jede a kdy se to už rozsype na šrouby.
No ale zas nebudu tady štěkat, je dobře že někdo tvoří stavbařskou a úpravovou subkulturu, jejíž jsem díky bohu součástí.
Já taky nejsem výkonový typ, mě kdovíproč na výkonu u motorky téměř vůbec nezáleží, zato musím mít lakování, leštění (právě tvořím technologii) , a netradiční věci. V krámě si koupím jenom olej a filtr
CSholka> To co jsi řekla k Venca00 jsi řekla moc krásně , tak to mám také! Jinak pokud jde o mě, tak mě by určitě stačil Monster 900 i v originále - narozdíl třeba od M600... Ale určitě chápu smysl tak výkonného naháče , chápu i těch 155 koníků u Ducati Streetfightera, i 100 koníků u Buella, i těch 77 u M900, u silného stroje plný výkon využít můžeš, u slabého musíš... Ale máš trošku pravdu, zrovna u Monstera, krále utažených zatáček, by to mohlo být i na škodu...
Monstrej je krásněj,Bimotka ještě krásnější.
CSholka>Stráťa má pravdu,srovnání auta s motorku není od věci.,Oboje bylo ''strvořeno'' pro stejný účel.akorát s tou logikou to mám já trochu jinak.
RomanSS> Jo, to je jinej Monster , byl to jen příklad , někdo se tu ptal jestli to má smysl, cpát na vzducháče Turbo , tak jsem to sem dal jen pro představu, aby bylo vidět, jakej to s tím má pak asi výkon, a 60% navíc mluví za všechno ne? Jinak tenhle může mít výkon zase úplně jinej, ale když ho tam nenapsali, tak alespoň něco... A vzducháčů s Turbem / Kompresorem jsem viděl už taky dost, nejlepší bylo SSko v pětikilu s kompresorem místo horního válce, a výkonem přes 110 koníků - můžeš si doma postavit 80ti koňovou 310ku... Jinak já bych si to na mašinu nedal, mě stačí když to jede...
DMC> To je sice jinej monster, ale nevadí. A duc vzducháčů s turbem jsem viděl už "nemálo" Taky to chápu jako stavebnici pro radost, mně by to taky bavilo.
Tak jsem se těsně netrefil , ten Monster má mít 112 koníků, pokusím se vložit odkaz, tak když se to nepovede, tak to někdo smažte , nějaké to info najdete [url=//thekneeslider.com/archives/2008/04/10/ducati-monster-turbo/]zde[/url] a ještě pár fotek [url=//www.twowheelsblog.com/post/129/ducati-monster-turbo-street-fighter-at-112-hp]je zde[/url]...
CSholka> Turbo v Monsteru taky nechápu?! Kompresor by mu slušel určitě víc... Jinak hádam že bude mít tak 110 - 115 koníků , někde jsem četl článek o tom, jak si nějakej Amík nacpal Turbo do M900, a mělo to asi těch 115 koníků , na ten vzducháč s jeho "neklidným" chodem to bude určitě slušnej nářez!!! Vypadalo to jako Cromo verze, možná to tu někdo zná...
to je jednoduchý, někdo si rád hraje, tak místo Lega narval turbo do Monstra a aspoň měl potom dobrý pocit, co zmáknul udělat přece A ještě to musí jet jak kráva Ale vzhledem k tomu, že to je vzducháč, tak to turbo tam nebude zrovna ideální Možná tak na S4Rs by to mělo lepší uplatnění...
Není to mimo, pro motorku prostě logický důvody nejsou a jezdím na ni protože chci.
Pro turbo u vzduhovýho monstera taky logický důvody nejsou ale majitel ho tam chtěl tak ho tam dal.
Stráťa> Srovnávání auta s motorkou je naprosto mimo. Ten účel je u obou naprosto odlišný.
Taktéž nechápu srovnávání toho, že mám "podivnou" motorku, s tím, že někdo cpe do krásné a normálně výkonné motorky turbo.
CSholka: Proč si někdo koupí takovou podivnou motorku jako máš ty? Prostě se to někomu líbilo tak si to postavil/koupil.
Když sme u toho tak proč jezdit na motorce když auto je praktičtější, pohodlnější...
Přece protože chci.
souhls. cena se radikálně mnění poslední minutu aukce, někdy i v noci vstávám abych chytnul konec aukce v USA. jedna věc je to koupit a další věc to sem dovézt a přihlásit.
CS holka: já jsem stavbař, stavim furt něco, ale taky nechápu, proč někdo třeba upravuje motor převrtáním na větší.? Viděl jsem GSX převrtané z 1100 na 1300, a můj názor byl, že jednak už to na to není stavěné, a jednak že vydaná práce má radost jenom pro majitele, jiní lidi neuviděj nic.
Přehřívalo se to ve městě- já tedy co se týče moderních motorů zejména japonských nesdílím optimismus většiny lidí,spíš myslim, že ty motory už moc rezervu nemají, vždyť továrna na tom pořád něco mění a zlepšuje, ta jejich vydaná práce je daleko větší než může zmáknout běžný čtyřnožec -civilista- v garáži, a ten marketing ty motory vyhnal dle mého názoru k hranicím kdy to ještě jede a kdy se to už rozsype na šrouby.
No ale zas nebudu tady štěkat, je dobře že někdo tvoří stavbařskou a úpravovou subkulturu, jejíž jsem díky bohu součástí.
Já taky nejsem výkonový typ, mě kdovíproč na výkonu u motorky téměř vůbec nezáleží, zato musím mít lakování, leštění (právě tvořím technologii) , a netradiční věci. V krámě si koupím jenom olej a filtr
CSholka> To co jsi řekla k Venca00 jsi řekla moc krásně , tak to mám také! Jinak pokud jde o mě, tak mě by určitě stačil Monster 900 i v originále - narozdíl třeba od M600... Ale určitě chápu smysl tak výkonného naháče , chápu i těch 155 koníků u Ducati Streetfightera, i 100 koníků u Buella, i těch 77 u M900, u silného stroje plný výkon využít můžeš, u slabého musíš... Ale máš trošku pravdu, zrovna u Monstera, krále utažených zatáček, by to mohlo být i na škodu...
Pardon : *potom
CSholka> Výkonný naháč? Co je ptom u tebe FZ1 nebo Z1000 nebo Brutale?
Venca00> Monster je ale krásnej sám o sobě. Motorka je pro mě požitek z jízdy, auto je pro mě způsob přepravy. A přijde mi to dost logické.
Monstrej je krásněj,Bimotka ještě krásnější.
CSholka>Stráťa má pravdu,srovnání auta s motorku není od věci.,Oboje bylo ''strvořeno'' pro stejný účel.akorát s tou logikou to mám já trochu jinak.
DMC.motobiker> Ok. Sice stále nechápu smysl takhle výkonného naháče, ale nebudu dál rýpat.
RomanSS> Jo, to je jinej Monster , byl to jen příklad , někdo se tu ptal jestli to má smysl, cpát na vzducháče Turbo , tak jsem to sem dal jen pro představu, aby bylo vidět, jakej to s tím má pak asi výkon, a 60% navíc mluví za všechno ne? Jinak tenhle může mít výkon zase úplně jinej, ale když ho tam nenapsali, tak alespoň něco... A vzducháčů s Turbem / Kompresorem jsem viděl už taky dost, nejlepší bylo SSko v pětikilu s kompresorem místo horního válce, a výkonem přes 110 koníků - můžeš si doma postavit 80ti koňovou 310ku... Jinak já bych si to na mašinu nedal, mě stačí když to jede...
DMC> To je sice jinej monster, ale nevadí. A duc vzducháčů s turbem jsem viděl už "nemálo" Taky to chápu jako stavebnici pro radost, mně by to taky bavilo.
Tak jsem se těsně netrefil , ten Monster má mít 112 koníků, pokusím se vložit odkaz, tak když se to nepovede, tak to někdo smažte , nějaké to info najdete [url=//thekneeslider.com/archives/2008/04/10/ducati-monster-turbo/]zde[/url] a ještě pár fotek [url=//www.twowheelsblog.com/post/129/ducati-monster-turbo-street-fighter-at-112-hp]je zde[/url]...
CSholka> Turbo v Monsteru taky nechápu?! Kompresor by mu slušel určitě víc... Jinak hádam že bude mít tak 110 - 115 koníků , někde jsem četl článek o tom, jak si nějakej Amík nacpal Turbo do M900, a mělo to asi těch 115 koníků , na ten vzducháč s jeho "neklidným" chodem to bude určitě slušnej nářez!!! Vypadalo to jako Cromo verze, možná to tu někdo zná...
Ritchy> No ale u S4Rs to zase nemá smysl...
by me zajimal spool u ty ducny
to je jednoduchý, někdo si rád hraje, tak místo Lega narval turbo do Monstra a aspoň měl potom dobrý pocit, co zmáknul udělat přece A ještě to musí jet jak kráva Ale vzhledem k tomu, že to je vzducháč, tak to turbo tam nebude zrovna ideální Možná tak na S4Rs by to mělo lepší uplatnění...
RomanSS> Dobře. Mě zajímalo jaký, ale nemám/neměla jsem v úmyslu se hádat.
CSholka> No že ho v tom nevidíš ty neznamená, že ho v tom nevidí někdo jiný.
Stráťa> Ty nemáš pro ježdění na motorce logický důvod? To tedy lituji tvůj stroj. Končím toto nesmyslné OT.
K tématu, na ebayi se dají najít fajn věci (já mám odtamtud taky vydraženou motorku), ale tohle nebyl zrovna nejšťastnější výběr.
Není to mimo, pro motorku prostě logický důvody nejsou a jezdím na ni protože chci.
Pro turbo u vzduhovýho monstera taky logický důvody nejsou ale majitel ho tam chtěl tak ho tam dal.
Stráťa> Srovnávání auta s motorkou je naprosto mimo. Ten účel je u obou naprosto odlišný.
Taktéž nechápu srovnávání toho, že mám "podivnou" motorku, s tím, že někdo cpe do krásné a normálně výkonné motorky turbo.
CSholka: Proč si někdo koupí takovou podivnou motorku jako máš ty? Prostě se to někomu líbilo tak si to postavil/koupil.
Když sme u toho tak proč jezdit na motorce když auto je praktičtější, pohodlnější...
Přece protože chci.
Tady zase nekdo objevil ameriku...
RomanSS> Tak mi řekni proč tohle musel někdo dělat? Nevidím v tom ani smysl, ani žádný převratný nápad. Ztráta času.
souhls. cena se radikálně mnění poslední minutu aukce, někdy i v noci vstávám abych chytnul konec aukce v USA. jedna věc je to koupit a další věc to sem dovézt a přihlásit.
cena roste vetsinou az par minut pred skoncenim, takze bych se temi vyvolacimi cenami moc neopijel... na eBay jsem aktivni pres 5let
CSholka>Co ti na tom monsteru příjde paskvilního? Design zůstaů víceméně původní. A první Ducati vzducháč s turbem to rozhodně taky není.
Nechápu, kdo má potřebu dělat z některých strojů takové paskvily, viz ten Bandit, CBX a Monster.
jo jo, dá se tam občas něco pokoupit. Já sám jsem přes ebay.de koupil 2 stroje