europ_asistance_2024



VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Kov (23) napsal 31.05.2010 v 14:58

Já na základě zmiňované debaty PDL zkusil. Jezdím na něm přes rok-asi 15tisíc km. Musím potvrdit, že mazání po 800km je marketing. Při optimálních podmínkách 600km. V dešti častěji dle podmínek. Zpět do klasického mazadla nejdu ani omylem. Motorka je čistá, řetěz je čistý-nelepí se na něj binec. Údržba je brnkačka, protože odpadá umývání a odmaštování. Řetěz má 22 tisíc a vypadá, že ještě najezdí.
Článek je o ničem, protože napsat článek o tom, že začínám s nějakým testováním a výsledek bude snad za rok je nesmysl. Přínos může být maximálně v tom, že o PDL(či jiné věci) začne někdo uvažovat. Je to jako bych napsal, že jsem koupil cestovní motorku místo cestopisu nebo jejího testu.

Meli (195) napsal 31.05.2010 v 07:15

Mno teda nic ve zlym, ale jestli nevíš, že jde rozeta z kola tahem vyndat (má to snad každá motorka) tak bych ti za ty šroubky napařil aspoň litr
Tuhle práci jsem dělal a byla to otázka chvilky.

Co se týče řetězu a jeho spojování - když máte dobrého prodejce tak vám půjčí nýtovačku se kterou je to hračka. (Druhá varianta kterou jsem také zkusil byla dokoupit rychlospojku a tu nasadit doma na dílně a snýtovat si to nechat za kilo od nejbližšího servisu...

-LOTR- (2) napsal 31.05.2010 v 00:43

Nevím zda jsem to četl zcela správně...

Ale při výměně zadní rozety se nemotají žádné dráty výpletu kola pokud dotyčný vyndá rozetu i s jejím nábojem z náboje kola.

acALIEN (-4) napsal 30.05.2010 v 20:18

At zije kardan.

PetrAT (74) napsal 30.05.2010 v 18:05

PDL používám 2 sezony.
Moje zkušenost: 500km na sucho, 300km v dešti
Těch 800 a 400 km považuji za silně optimistický marketing
Výhody jsou skutečně v tom, že motorka a okolí řetězu je bez známek nečistot od maziva
Nevýhoda asi jen jedna, řetěz někde malinko začně oxidovat. Nic co by člověka znepokojilo, a nebo zhoršilo jakkoliv jeho funkci. Jen to nevypadá pěkně.
Kromě PDL mám zkušenost i se suchým mazáním od Procycle. Je levnější, ale také vydrží méně.
Kromě těchto dvou jsem ještě narazil na další výrobek. Neprodává se v motoshopech a asi i proto je o dost levnější 250,-. Výdrž asi jako Procycle. Výhoda/nevýhoda - po nástřiku zanechává jemný bílý film, takže člověk vidí kde už má namazáno.

nuclear (1) napsal 29.05.2010 v 06:46

engeKá neboli svíčky méně úspěšného a málo známého závodníka F1 Thomase Engeho který předjel jenom jedno auto a to když mu zdechnul na okruhu motor ---------ale nechme toho --- ---tak tedy tyhle svíčky jsou vhodné pouze do zánovních perfektně fungujících motorek. Provozovatelé starších (jakož tedy i já) je nemůžou používat pro jejich fatální ztrátu funkce při například nechycení motoru okamžitě a střelhbitě.
Jakmile se jednou ulejou, je s nimi šmydra vydra.
Naproti tomu Brisky stačí osušit hadrem a hned zas jdou.
Staré motorky mají také výhodu dostupnosti.Na srazu mi kluci záviděli, když jsem vyndal krajní svíčky ze Suzuki GS jenom multikleštěmi, zatímco vyndat svíce z YZF které s námi tam bylo znamenalo rozebrat i chladič

devastator (-4) napsal 28.05.2010 v 21:40

hoši čz řetez bych nedal ani do sklepa na vrata...měl jsem jho jak na AT tak na XR větší sračku sem neviděl...mám tedka EK zažil saharu...no problem ...čz se mi vytáhl jak žvejkačka...na obou motorkách ...EK DID jedině...mazaní motorex do pouště suché

acALIEN (-4) napsal 28.05.2010 v 16:34

Avon - super znacka pro 2 stopy, ale motorky maj jako bokovku..ono je to vlastne do urcite miry uplne jedno, ale top s tim nedosahnes...zase maj priznive ceny. Vsak ono je to jedno, jezdime na moto predevsim po silnicich a tam na limit jdou jen debiIove. Nicmene tento test je jako celek prinosny...pro me teda ne, (ja jsem hovno motorkar a nejradsi bych byl, kdyby se motorka naklanela sama, mela nakej protiskluzovej a protipadovej elektronickej system (Neco jako CanAm spyder) a jezdila n baterky...), ale pro vetsinu lidi tady urcite jo. Takze

kojot (22) napsal 28.05.2010 v 14:54

acAlien no tak kluci na sportech mají Avony dost často AV50 jsem měl i na svém hornetu 600 a držela poctivě celých 9 tis a krom velkého množství vody na silnici kolem Cortiny na ni nemohu říci špatné slovo.

acALIEN (-4) napsal 28.05.2010 v 14:30

By me zajimalo, kdo z lidi, kteri od gumy neco ocekavaji, by si koupil Avonku..na okruhove jezdeni v cestakach a superCartu OK, ale na moto ?

ultima.thule (0) napsal 28.05.2010 v 12:32

Jenom k tomu vyvažování - je naprosto v pořádku vyvážit motocyklové kolo jenom staticky, kor když je to takhle "tenký" kotouč (tj. enduro kola), pro ten se dá řící statické vyv.=dynamické vyv. A u supersportů to taky nemá cenu dramatizovat a vyvažovat to dynamicky. Úplně stačí staticky, však to taky tak dělaj hoši od Pirelli ve WSBK. A navíc ty přípravky pro dynamické vyvažování jsou vždy takový vachrlatý a nedivil bych se, kdyby to vyvážily 30gr mimo...

Rimmerak (-8) napsal 28.05.2010 v 10:33

To Durex - já právě čet, že ČZ řetězy nevydrží tak dlouho jako DID. 525ka O-kroužek od DID je prý srovnatelný s 525SDK X-kroužek od ČZ,který je ale dražší. ČZ se prý taky nerovnoměrně vytahují. Brácha má na malým Varaderu 520ku O-kroužek od ČZ tak uvidím jak dlouho vydrží.
Jo a ke svíčkám Brisk, takový střep mi do motorky nesmí. Koupil jsem si je jednou do auta, jedna nešla hned, další nešla při zátěži do kopce, a další dvě chcípli po 10000km.
Svíčky do motorky jedině NGK, případně Denso.

kojot (22) napsal 28.05.2010 v 09:02

Romane dal jsem i 36 tis na své motorce za sezonu. Ale ty časy jsou pryč. Najíždím tak 10 tis na své a 20-25 tis na testovačkách. Ale každopádně počítám, že to budu monitorovat třeba dva roky nebo i tři...každopádně po prvním roce bude zhodnocení a pak se bude pokračovat dál.

RomanJakub (1) napsal 28.05.2010 v 08:48

Jenom dotaz na autora? Kolik toho najedeš za sezónu? Aby ten test měl nějakou vypovídající hodnotu. Pokud nedáš aspoň 20 tisíc km ročně, tak to bude opravdu dlouhodobý test.

Durex (31) napsal 28.05.2010 v 08:10

To že je ČZ srovnatelná s DID je známo už dlouho. Bezproblémů drží i na Buse A navít podpořit českou ekonomiku je fajn. To se pak jede i s lepším pocitem. Stejný jak se svíčkama Brisk

over (2) napsal 28.05.2010 v 08:04

to Tom Riddle: Co by to mělo být za pneuservis?! Zřejmě kamarádův auto-pneu-servis. Jak píše Rimmerak statické vyvážení kol pro TA bohatě stačí.

sykyweb (6) napsal 28.05.2010 v 07:56

měl jsem TA a stejnou pakárnu s rozetou, díky i ode mě schytali Old Nipponesse celou mojí sadu nadávek jen novej spojovací materiál jsem pořídil za bratru asi 50 Kč

Rimmerak (-8) napsal 28.05.2010 v 07:54

A proč bys proboha vyvažoval strojově kolo na TA? Na supersporta bych tomu rozumněl. Já si kola obouvám sám a nevyvažuju je ani staticky a není znát rozdíl od vyváženýho - proto na to seru.

SuperSic58 (1308) napsal 28.05.2010 v 07:41

Takový peripetie s tou rozetou? A pár šroubů a matek za 400kč? To je síla... U mýho číňana vemu golu a za 2 minuty je rozeta dole. A co to bylo za pneuservis, co neumí vyvážit strojově kolo z motorky proboha?

Rimmerak (-8) napsal 28.05.2010 v 06:40

Tak to jsem docela zvědavý, jak na řetěz, tak na mazivo. Jezdím na DID, ale proč nekoupit český výrobek, pokud bude kvalitativně srovnatelný. A to mazivo, jdu najít kolik stojí a možná ho zkusím. Sice nejsem leštič, ale mít obalenou motorku brusnou pastou z prachu a maziva...



TOPlist