Batohy a brašny Kriega: Kvalitní výbava, za kterou si ale připlatíte

Posledním kouskem z testovaného setu je ledvinka s označením Kriega KRW3, která poslouží k pohodlnému převozu menších předmětů jako mobilní telefon, doklady, brýle apod. Její objem je totiž "pouze" 3 litry. Ve 4. kapitole už asi ani nepřekvapí voděodolná vložka či rolovací zavírání.

3 kapsy a objem 3 litry

Kromě zmíněné hlavní kapsy tvořené opět bílou voděodolnou vložkou s možností vyndání se ledvinka Kriega KRW3 pochlubí ještě dvěma kapsami. Jedna z nich sídlí na zadní straně u těla, kam lze schovat nějaké ploché předměty. Na vnitřní straně přetahovací části s přezkami je pak umístěna kapsa, která vodě do určitý míry odolá, ale znovu to výrobce nezaručí. A doporučuje v dešti na cenné předměty použít hlavní kapsu.

K té se snadno dostanu rolovacím zavíráním, které je tentokrát přezkami sepnuto samo se sebou a ne s přezkami na jiné části ledvinky. Bílá voděodolná vložka je připevněna k ledvince suchým zipem, lze ji tedy snadno vyjmout a vyčistit podobně jako u batohů či brašen značky Kriega.

Pohodlné polstrování a jedna přezka

U ledvinky není příliš co vymýšlet a celý zapínací systém tvoří jediná přezka přes břicho. Délku popruhů lze měnit znovu v širokém rozsahu, bude tedy sedět hubeným mladíkům i pořádným chlapům s vypracovaným břichem ve spodní části. Zbývající část řemínku po dotažení je možné schovat do dvou předpřipraveným ok.

Záda jsou velmi dobře vypolstrována, uprostřed měkkou pěnou a síťovinou, po stranách o něco tvrdším polstrováním s gumovým potahem. Vybraný střed pomáhá odvětrávat vzduch, což jsem bohužel v tomto počasí neměl možnost vyzkoušet. Bederní část je celkem široká a dobře obepne tělo. Přes motocyklovou bundu jsem ledvinku cítil tak akorát a ani po delší době netlačila. Díky dobrému dotažení navíc byla i za jízdy stabilní a nikam necestovala.

Šikovný doplněk pro každého motorkáře

Ledvinka Kriega KRW3 splňuje to, co výrobce slibuje – je praktická, voděodolná (tradičně tedy jen hlavní kapsa s vložkou) a snadno se s ní manipuluje. V průběhu používání jsem asi nenarazil na žádné vážnější neduhy a sluší se tak jen zmínit, že největším nepřítelem nákupu bude vyšší cena, která činí 1790 Kč.

Honza Dolejš (Odebírat články autora) - Výška testovacího jezdce: 178 cm

Autoři článku obdrželi prémie 1 Kč od 1 uživatele.
Prémie jsou již uzavřené, děkujeme.