Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Zdravím hmmm kde bych začal Za prvé skvělí cestopis výborně zpracované. Za druhé do budoucna bych chtěl zkusit něco podobného na šestkovém Hornetovi pojedu asi takhle (Velké Losiny, Praha, Saarbrucken, Giverny, Dunkirk, Donver a potom co nejrychleji to půjde do Essexu přes Londýn). Cestu vidím asi plus mínus na 14 příjemných dnů. Kdy by to šlo tak po Francouzské hranice bych chtěl jet po dálnici a potom odbočím na zelený ukazatel a nechám se nést Francouzským venkovem až do Giverny. Paříži se budu vyhýbat velkým Schlifenovým obloukem :D. Ještě jednou díky skvělí cestopis hrozně si mě poučil. Děkuji za pochopení.
pekný moc pěkný , jel bych znovu a hned . Máš odvahu a to se cení. U Ace Cafe jsi měl smůlu že se nekonala zrovna nějaka akce. Byl by si tam za hvězdu, ikdyž mě tenkrat majitel říkal že tam byli čínani na skutrech po vlastní ose třeba bys je troufl :) Hodně štastnych km na Zuzce
Dobrý počin. Jezdím na mnohem mladším veteránu ('74), ale zážitek je to výbornej. Na příště doporučuju východ, lidi jsou uplně jiný (lepší), ale všechno se tam rychle kurví ...
Zetka na to bude super, velký kola, slušný pružení (taky jí mám). A dvoutakty tam ještě nejsou zakázaný.
Díky opět za pěkné komentáře!
Poslední video, co jsem měl v plánu je hotové, takže všechno. Mám i další záběry (třeba 2h v dešti po českých silnicíích, které kdyby shlédli pánové z Bohnic, tak by si mě tam asi odvezli ), ale konkrétní plány s nimi nemám a nic zajímavého na nich není. Možná časem něco sesmolím, uvidím.
Všechna videa teda:
Hedwik: to jsou dvě otázky ale To že by se mi s tím po cestě něco stalo, to jsem si ani nepřipouštěl, všechno důležitý jsem s sebou měl a odtáhnout zpět domů se to nějak dá vždy.
Že by mi to ale někdo ukradl - no, tady takové myšlenky trošku byly, ale jakmile jsem byl chvíli mimo ČR, tak jsem o tom už moc nepřemýšlel. Každopádně jsem ale od motorky zbytečně nikam daleko nechodil a nenechával ji bez dozoru (mám samodomo zámek řízení, takže alespoň nějaká bezpečnost při odskoku do obchodu). Ono taky takto naložená motorka nevypadá jako nějaký veterán. Když jsem nad tím přemýšlel, tak bych jel asi na jakémkoliv veteránu kromě ČZ 500 Vatikán, to by bylo jako pěst na oko Ale na čemkoliv jiném, obloženo bagáží, zasviněné od deště, běžný člověk to nepozná.
A ano, motorky mají jezdit, ne stát v obýváku. Toť můj názor
Rozumím, vždyť Zuzka také není nafukovací. Ještě mi napiš, jestli jsi se potýkal s myšlenou jako asi většina vlastníků takto starých strojů.."Mam moto po renovaci, buhvi co se mi po cestě s tím stane, kdo mi to ukradne..." atd nebo sis řekl, jednou jsem to dal dohromady, dal bych i podruhé a motorka má jezdit? Přeci jenom jsi do renovace něco vložil.
Hedwik: jednou a dost to určitě nebylo, další cesta se určitě bude konat, ale kam a kdy ještě netuším a neřeším. Inspirací je hodně, největší omezení vidím v tom že si s sebou můžu vzít max 4L oleje což mi vystačí tak na 4000 km. Kupovat po cestě nevyzkoušenej olej nechci (pokud bych jej vůbec někde dokázal koupit, např v té Francii jsem žádnej olej do zweitaktu neviděl) a brát s sebou víc jak 4L také je. Takže tak.
Každopádně se mi líbí jižní Norsko a jeho příroda a vyhlídky, tak možná tam. Na Nordkapp z důvodu oleje a zimy bych se mohl víš co...
Zdravím a také tisknu ruku, fakt veliká věc se ti podařila. Mam Téčko po renovaci a zatím patřím k těm co mají motorku na občasné vyjížďky a na oprašování, jak se stydím. Plánuješ další cestu nebo jednou a dost?
Díky za další pěkné komentáře! koudelka_v : padla všechna, kteoru jsem si vezl, tj. jen půl litru. Víc jsem bohužel neměl kam dát, ono když si člověk s sebou veze 4l oleje, pak dál třeba i kompletní zapalování, tak není moc místa na zbytek. Ale příště rozhodně beru víc, raději oželím třeba nějaké tričko
Klobouk dolů, skvělý cestopis, fotky, videa...vše super !!! Kdysi jsem jezdil do Paříže a Londýna každý týden jako řidič autobusu. Díky za to, že jsi mi je ukázal z pohledu ČZ. Krása
Zdravím hmmm kde bych začal Za prvé skvělí cestopis výborně zpracované. Za druhé do budoucna bych chtěl zkusit něco podobného na šestkovém Hornetovi pojedu asi takhle (Velké Losiny, Praha, Saarbrucken, Giverny, Dunkirk, Donver a potom co nejrychleji to půjde do Essexu přes Londýn). Cestu vidím asi plus mínus na 14 příjemných dnů. Kdy by to šlo tak po Francouzské hranice bych chtěl jet po dálnici a potom odbočím na zelený ukazatel a nechám se nést Francouzským venkovem až do Giverny. Paříži se budu vyhýbat velkým Schlifenovým obloukem :D. Ještě jednou díky skvělí cestopis hrozně si mě poučil. Děkuji za pochopení.
seš borec !!!
Článek jsem si přečetl až nyní. Dost dobrý. Zážitek.
pekný moc pěkný , jel bych znovu a hned . Máš odvahu a to se cení. U Ace Cafe jsi měl smůlu že se nekonala zrovna nějaka akce. Byl by si tam za hvězdu, ikdyž mě tenkrat majitel říkal že tam byli čínani na skutrech po vlastní ose třeba bys je troufl :) Hodně štastnych km na Zuzce
Nej nej cestopis vůbec tady, klobouk dolů ať to jezdí ...A video si pouštíme s manželem už poněkolikáté
Děkuji za moc pěkný cestopis psaný s humorem včetně fotodokumentace. A, že to s ČZ lze prožít bych ani nevěřil. Měj se
Dobrý počin. Jezdím na mnohem mladším veteránu ('74), ale zážitek je to výbornej. Na příště doporučuju východ, lidi jsou uplně jiný (lepší), ale všechno se tam rychle kurví ...
Zetka na to bude super, velký kola, slušný pružení (taky jí mám). A dvoutakty tam ještě nejsou zakázaný.
Díky opět za pěkné komentáře!
Poslední video, co jsem měl v plánu je hotové, takže všechno. Mám i další záběry (třeba 2h v dešti po českých silnicíích, které kdyby shlédli pánové z Bohnic, tak by si mě tam asi odvezli ), ale konkrétní plány s nimi nemám a nic zajímavého na nich není. Možná časem něco sesmolím, uvidím.
Všechna videa teda:
Hlavní video:
Paříž na Číze:
Londýn na Číze:
West Kent Run:
Dover Dunkerque trajekt (dokumentačního rázu):
Klobouk dolů, chlape! Fakt smekám . Počteníčko suprové, zážitky záviděníhodné . Tomu říkám motorkář
Předposlední video, West Kent Run:
to, že jsi frajer vím dávno, ale po prostudování cestopisu jsi u mě óbrfrajer
Super cestopis. Tím provozem se proplétáš jako rodilý Turek. To bych nedal.
Super chlape,respect
Hedwik: to jsou dvě otázky ale To že by se mi s tím po cestě něco stalo, to jsem si ani nepřipouštěl, všechno důležitý jsem s sebou měl a odtáhnout zpět domů se to nějak dá vždy.
Že by mi to ale někdo ukradl - no, tady takové myšlenky trošku byly, ale jakmile jsem byl chvíli mimo ČR, tak jsem o tom už moc nepřemýšlel. Každopádně jsem ale od motorky zbytečně nikam daleko nechodil a nenechával ji bez dozoru (mám samodomo zámek řízení, takže alespoň nějaká bezpečnost při odskoku do obchodu). Ono taky takto naložená motorka nevypadá jako nějaký veterán. Když jsem nad tím přemýšlel, tak bych jel asi na jakémkoliv veteránu kromě ČZ 500 Vatikán, to by bylo jako pěst na oko Ale na čemkoliv jiném, obloženo bagáží, zasviněné od deště, běžný člověk to nepozná.
A ano, motorky mají jezdit, ne stát v obýváku. Toť můj názor
Rozumím, vždyť Zuzka také není nafukovací. Ještě mi napiš, jestli jsi se potýkal s myšlenou jako asi většina vlastníků takto starých strojů.."Mam moto po renovaci, buhvi co se mi po cestě s tím stane, kdo mi to ukradne..." atd nebo sis řekl, jednou jsem to dal dohromady, dal bych i podruhé a motorka má jezdit? Přeci jenom jsi do renovace něco vložil.
Hedwik: jednou a dost to určitě nebylo, další cesta se určitě bude konat, ale kam a kdy ještě netuším a neřeším. Inspirací je hodně, největší omezení vidím v tom že si s sebou můžu vzít max 4L oleje což mi vystačí tak na 4000 km. Kupovat po cestě nevyzkoušenej olej nechci (pokud bych jej vůbec někde dokázal koupit, např v té Francii jsem žádnej olej do zweitaktu neviděl) a brát s sebou víc jak 4L také je. Takže tak.
Každopádně se mi líbí jižní Norsko a jeho příroda a vyhlídky, tak možná tam. Na Nordkapp z důvodu oleje a zimy bych se mohl víš co...
Zdravím a také tisknu ruku, fakt veliká věc se ti podařila. Mam Téčko po renovaci a zatím patřím k těm co mají motorku na občasné vyjížďky a na oprašování, jak se stydím. Plánuješ další cestu nebo jednou a dost?
Odhadoval jsem to minimálně na 1-2 litry...léčba a pohoštění nových přátel... Chápu, že s místem jsi to měl horší...
Díky za další pěkné komentáře!
koudelka_v : padla všechna, kteoru jsem si vezl, tj. jen půl litru. Víc jsem bohužel neměl kam dát, ono když si člověk s sebou veze 4l oleje, pak dál třeba i kompletní zapalování, tak není moc místa na zbytek. Ale příště rozhodně beru víc, raději oželím třeba nějaké tričko
Skvělý cestopis, jsi borec! Jen se zeptám, kolik litrů medicíny (meruňkovice) padlo? To jsem bohužel ve výčtu spotřeby nenašel )
Klobouk dolů, skvělý cestopis, fotky, videa...vše super !!! Kdysi jsem jezdil do Paříže a Londýna každý týden jako řidič autobusu. Díky za to, že jsi mi je ukázal z pohledu ČZ. Krása
Parádní cestopis. A navíc s veteránem, máš to za 1 ! A s tou vlajkou - proč ne? Taky ji vozím vzadu na motorce.
Další várka - Londýn:
Dobrý člověče,nemá to chybu. Cesta i psaní.
já bych nevozil vlajku,dávat najevo že jsem čehůň
nejni čim se chlubit...
Ale věc názoru.
Skvělé počtení,video je taky super.Jsi borec
Bravo! Závist Tvý odvahy. Máš prostě koule!
Díky pánové
Paříž hotová, další snad v průběhu týdne, jsou svátky, tak je čas na stříhání.
Chlape máš můj respekt! Hezky napsané i hezké fotky. Přečetl jsem se zájmem celé.
Mám Čz125t, ale tohle bych nedal