Zakarpatská oblast Ukrajiny

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

maguli (5) napsal 22.11.2009 v 22:56

Martine, Tvůj cestopis je určitě velice zajimavý, mně se libil taky(až na te časti s Muromcem a ruštinou )Hlavně jsem rad že se Ti tam libilo.Ja jen chtěl ještě jednou upozornit že nejsme rusove, a myslim že na to mam sakra pravo.
Co se tyče meho nicku tak to Maguli vzniklo z Maugli, kdysi v dětstvi mi to zkomolily kamaradi. Takže v pohodě, řikaji mi často tak i tak

Marfin (0) napsal 19.11.2009 v 14:23

Maguli - byl jsem upozorněn, že jsem Ti zkomolil jmeno. Hluboka omluva.

Marfin (0) napsal 18.11.2009 v 14:20

... jsem rád že působím jako romantik, vzhledem k mé fyzické kondici pár stovek metrů PĚŠKY s takovým převýšením trochou nadsázky takto nazvat jde. Děkuji za zájem, je vidět, že popisovanou krajinu znáš. Pro moji romantickou duši opravdu super--

yhnatko (0) napsal 17.11.2009 v 23:41

Vidím, že autor je romantik. Ja mu to neberiem, ale napísať, že spraviť pár sto metrov od cesty k vodopádu Šipit je fyzický zázrak - to už je trochu príliš.
Inak jazdiť v "jednoici" má skutočne svoje výhody, v tomto smere súhlas.

Marfin (0) napsal 16.11.2009 v 11:55

Mauglí, toto je motorkářský pokec a jsem Ti vděčný, že jsi upozornil na moji fatální chybu v záměně I.Muromce za Nikolu Šuhaje. Poněkud mne však drásá Tvoje podrážděnost ohledně mých, možná našich neznalostí. Já rozhodně nepatřím mezi všeznalce. Přez hranice jsem do Ukrajiny na motorce přejížděl jednou a to jsem popsal. Zažil jsem tam neopakovatelné dny. Příroda, přátelé, koně,jídlo, pití, odpočinek ... nová přátelství. Lidé skromní, pracovítí chápající. Znám pár lidí v mém okolí, kteří možná mají rodiště nedaleko Tvého. Působí tady a nejsou to žádné obyčejné lopaty. Jsou to lidé inteligentní, úspěšní, vzdělaní i obdivovaní. Všichni četli můj cestopísek o mém putování v krajině Nikoly Šuhaje, ale nikoho jsem tím tak nenaštval a nepopudil jako Tebe.
Nadruhou stranu uznávám, že možná že Tvoje příspěvky jsou zajímavější a poučnější, než můj cestopis. to však nechme na čtenářích...

maguli (5) napsal 14.11.2009 v 23:48

Devastatore, pro mně to neni kundovina, ja tu zemi neznam jen od počitače. Ja jsem se tam narodil a vyrostl, a mně osobně uraži když si lidi tady v ČR mysli že můj jazyk je ruština. To je jako kdybych ja si myslel že tady mluvite německy pač jste po staleti byly pod Rakouskem. Kdykoliv tady někomu řeknu že jsem z Ukrajiny hned na mně spusti lamanou radobyruštinou a přitom si mysli že budu štěstim bezsebe že slyšim rodnou řeč. To je k vzteku.

motoblb (0) napsal 05.10.2009 v 16:48

Na Ukrajině je krásně ,jen na pumpách sem nikdy neměl problém s placením předem,vždy sem řek do plna a šlo to,jen bych nikdy nejel sám optimální je to ve 4ch,když se ti něco stane 1s tebou zůstane a 2 můžou hledat pomoc,je to ale věc názoru

devastator (-4) napsal 03.10.2009 v 17:36

neřešit kundoviny jak řek chary ale hlavně jezdit...

Chary (13) napsal 01.10.2009 v 20:53

Jéééé už tady zase řešíte kokotiny, tak něco napsal, nějak se spletl, ale byl tam a né jako spousta vás, co dřepí u počítače a chytaj se kravin. Martine, hezky napsaný, byť je tam nějakej přehmat bo co komu tady vadí a moc hezký fotky, byl jsem tam taky a i ve vodopádku, kdes byl jsem si opláchl tlamičku viz cestopis Zakarpanda 2008 : //www.motorkar...1072-2008-13147.html ser na kritiky, jezdi a piš dál, hodně šťastných kilomerů chlape!!!

OldDog (2) napsal 01.10.2009 v 14:19

V článku sice ne, ale na závěr kapitoly 3 máš v tabulce cena benzínu ... 6,45Kč.
Oprav to na hřivny, ať tam nezačnou lidi jezdit s cisternama!

Marfin (0) napsal 01.10.2009 v 12:17

OldDogu. V článku nikde není cena v CZK. To je cena v ukrajinských hřivnách a tak si to přepočítej.Fundovaně jsem nepsal, protože kdyby to fundované bylo, nepopletl bych Ilju Muromce s Nikolou Šuhajem. Každopádně mne upřímně těší Tvůj zájem a až zažiješ to co já během "jednoho dne", možná že napíšeš víc. Prohlédl jsem si Tvůj profil. Obdivuji Tvé technické znalosti a zkušenosti...

OldDog (2) napsal 01.10.2009 v 11:26

No tak ruce si nemnu,
jenom jsem včera trochu vypěnil, když jsem četl, jak někdo dokáže tak fundovaně popsat zemi, kde strávil cca 1 den.
Jo a taky tam mmj máš pěknej blábol: cena benzínu... 6,45Kč

Marfin (0) napsal 30.09.2009 v 22:35

Mauglí děkuji. to je opravdu můj trapas. Nikoliv Slovensko a Slovensko, ale ostudný můj omyl.Ke Koločavě patří Nikola Šuhaj a ne Ilja Muromec. Omlouvám se všem a především Old Dogovi, který si jistě mne ruce jak si musím sypat bez patosu popel na hlavu ...

maguli (5) napsal 30.09.2009 v 18:34

kurnik, chlapi co mate porad s tou ruštinou? to je UKRAJINA...MLUVI SE TAM UKRAJINSKY...
Autora članku chci upozornit že ILJA MUROMEC pochazi z Ruska, někde od Uralu, ne se Zakarpatske Ukrajiny, Prosim neplest Rusko s Podkarpatskou Rusi. To je jako by jste pletly Slovensko a Slovinsko

devastator (-4) napsal 30.09.2009 v 14:06

paráda akorát motorka na uk cesty špatná uteklo ti dost nádhernejch věcí tam nahoře v horách ...neskutečnej zažitek...

OldDog (2) napsal 30.09.2009 v 12:57

Blábol překypující patosem, jednodenními rádobyzkušenostmi, chybnými názvy a údaji atd.
Jen víc takovýchto "cestopisů" a budete mít o jednoho čtenáře míň!

Poly_ (0) napsal 30.09.2009 v 11:30

Musel to být super zážitek... díky že ses o to veřejně podělil, příjemné čtení.

Přeju hodně dalších cest s bezpečným návratem a spoustou zážitků.

Schobul (0) napsal 30.09.2009 v 07:20

Skvěle napsáno, zážitek i to čtení. Díky za inspiraci.

koxannja (0) napsal 29.09.2009 v 19:06

jistě,kdo má odpor k ruštině sežerou ho tám medvědi,takže radějí nikám nejezdi,Sharki!!!

Sharki (0) napsal 29.09.2009 v 12:10

Moc pěkné,i ta pravidla,proč jezdíš sám plně chápu.Jsem na tom s ruštinou úplně stejně,forma odporu.Jednou bych tam taky chtěl,ale sám ani náhodou.Lepší je to ve dvou ve všem.Máš můj obdiv,ať se ti daří.

LuděkCBF (14) napsal 29.09.2009 v 11:33

Moc pěkně napsané. Jen škoda, že fotky jsou tak nekvalitní (zřejmě z mobilu). Vyrazit na Ukrajinu jen tak na blind a úplně sám je fakt odvážné!

rrss (0) napsal 29.09.2009 v 11:31

Zbytečně strašíš, podle mě, formulář na hranicích jsem v klidu vyplnil anglicky /muž=male/ a adresu vynechal úplně. Na pumpách šlo tankovat a až pak platit podle natankovaných litrů.