Koči ze Slovinska

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

-Jandys- (16) napsal 30.08.2021 v 20:33

Zdarec Kibo, až se tam znovu vydáš určitě se zastav tam kde si to minul a to je Postojna Jama, nejen že takovou jeskyni nikde u nás neuvidíš ale ani nezažiješ tu opojnou krásu doplněnou cestou vláčkem někam dolů do nitra hory.Pak taky kousek od tama je už celkem profláklý Predjamský Hrad i toto stojí za návštěvu a když si dole u jeskyně koupíš vstupenku do jeskyně+hrad tak tě tam i zpět k němu doveze bus co jede každou hodinu až do 20h ale bude možná i lepší zajet si tam na motorce už kvůli té cestě a výhledům.Jsem co se Slovinska týče v začátcích a díky i tvým tipům se tam rád znovu vrátím

marin35 (11) napsal 29.08.2021 v 16:35

hezký cestopis, úplně s tebou souhlasím, nádherná země a zbytečně přehlížená. byli jsme tam na začátku srpna a všechny kempy na prasknutí, tak nám místní poradili spaní v řečišti řeky, že tam nikomu vadit nebudeme, je to jen co by kamenem dohodil od Mangartu i Triglafu.

TomHorn (49) napsal 16.08.2021 v 08:08+1

Jeden z nejlepších cestopisů, se skvělým popisem cesty bez zbytečných vulgarizmů
A výborný fotky, žádné žrádlo, chlast ani selfie.
Díky za inspiraci, doufám, že v září protneme tvoje trasy

Petas5 (0) napsal 14.08.2021 v 21:52

Prave jsem ve Slovinsku (Triglavsky narodni park a okoli) autem a rozhodne bych to tu nedoporucil na motorku. Hlava na hlave, uzke a rozbite silnice uplne plne cyklistu, chodcu, karavanu a jinych bydliku a nebo absolutni tuldu se slabejma osobakama co nedokazou predjet cyklistu. Motorkaru jen pomalu oproti vsem ostatnim cestovatelum. Chtel jsem sem na motorce, ale po teto zkusenosti me to preslo. Mozna mimo hlavni sezonu, kdyby byl mensi provoz. Jestli jsem dobre koukal tak neni napsano kdy jsi jel.

MiKXX (4) napsal 11.08.2021 v 21:48

Hezky napsáno. Škoda, že jsi vynechal Mangart. Ten by tvůj dobrý pocit ještě znásobil.

JuraGS (3) napsal 09.08.2021 v 23:46

Zdarec od Brna,super,letos jsem byl už dvakrát,je to kousek,a jezdí se tam super hlavně ty jezera,hory, řeky,Mangart taky super, prostě krása,kdo ještě nebyl neváhejte...pro milovníky koupání za den se dá stihnout jezero, koupačka v moři,a pak schlazení v řece Soča
Moc pěkně napsané

31081 (674) napsal 09.08.2021 v 12:31

Pěkné Slovinsko mám také rád

Makiška (1) napsal 08.08.2021 v 18:54

Moc pěkně napsané.Řeky a hory,to je moje To jezero Jasna, je uměle vytvořené,ale vypadá,jako by tam bylo odjakživa. Snad se mi někdy také podaří, na takový výlet vydat.-)ale sama,to bych se bála
Dá se k jezeru dostat na dohled od motorky nebo si ji musel Kibo nechat někde stranou?

vendis7 (0) napsal 08.08.2021 v 16:12

Krásně napsáno, zrovna přijíždím křížem krážem Slovinskem a potvrzuji vše co jsi napsal. Ještě doporučuji navštívit horu Mangart a horský průsmyk Vršič. A jejich pivko Laško, jako večerní odměna, taky není špatný.

porschemen (4) napsal 08.08.2021 v 14:45+1

Ahoj Kibo,opět velice hezky napsáno,a hlavně jsi si to sám užil,fotky jsou supr.No a jestli tě jestě navíc nezklamala motorka,co víc si přát!!Docela jsi mě inspiroval na nějaký motovýlet-díky.Jura Brno.

Marfy.VFR (28) napsal 08.08.2021 v 13:16

Pěkně napsané, jsou v tom ty "tulákovy" pocity.

Hofix (34) napsal 08.08.2021 v 10:05+1

Hezky jsi to napsal.... uplně jsem se tam vrátil a chci jet znova a znova a znova....

spike-cz (137) napsal 08.08.2021 v 09:04+1

Hezky popsáno. Tu atmosféru z textu cítím.
A hodí se odkazy na záchytné body, kdyby někdo hodlal tím směrem vyrazit...