Třemi státy ale Slovenskem obzvlášť

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Antus (0) napsal 01.12.2018 v 23:50

Veľmi dobreee článok napísaný s rešpektom a úctou k histórii a kultúre ako aj s pietou k tým čo už nie sú zial medzi nami či už tých čo padli v boji alebo na motorkách,. Určite som sa z toho poucil a teší ma že ešte sú aj medzi mladými (tým viac že motorkarmi) tak inteligentný a slušný ľudia. Prepáčte ak vám to pripadá ako moralizovanie ale je mi 65+( takže som si dovolil) a stále jazdím (teraz už len CB 500) a na sezónu 2018 som mal pripravené Rumunsko ale praskla platnička má na dlhšiu dobu dala dolu takže tento rok bolo len Poľsko a okolo komína...neprajem ani nepriateľovi... (tu platničku) takže plány ostávajú na sezónu 2019...ak to bude moc tak okolo Čiech.. Česky Krumlov ,Bechyne a milión ďalších krásnych miest...v Českých Zemich...nepíšem u čechurov ... prepáč nedalo mi nerypnut si za tú slovač...aj keď viem že to nebolo myslené v zlom ale slangovo... prajem vám chlapci veľa veľa krásnych zážitkov a hlavne vždy návrat domov bez problémov... však najkrajšie je vždy ajtak doma...Anton Or.Podzamok

Well-Being (7) napsal 01.09.2018 v 00:49

Sympatické čtení. Děkuji.

Pupi04 (41) napsal 30.08.2018 v 20:34

Hezky napsáno ... a ze Slovenska jsem se vrátil před týdnem , fakt je nádherné

marijko (5) napsal 21.08.2018 v 22:43

Veľmi pekne napísané. A že v Trstenej skapal pes to som už počul od manželky po babskej jazde ďakujem, že ste spomenuli aj moju rodnú viesku - Suchá Hora. Dovidenia v sedle

Yura (239) napsal 21.08.2018 v 12:22

Tak tak. Slovensko je krásná a přátelská země. Množství památek a přírodních zajímavostí skoro nevyčerpatelné
Hezky napsáno, díky

Ondros (158) napsal 21.08.2018 v 00:08+1

Plně s tebou souhlasím
Vždy raději na Slovensko než do Čech

petao (86) napsal 20.08.2018 v 20:54

I já dám přednost Slovensku ze všech okolních států. Lidi v pohodě,krásná krajina,hory,lesy...plusem je nulová jazyková bariéra snad až za Košice 😁. Prostě se tam cítím jako doma na Moravě. Často od nich slyším,že moraváci jsou vlastně slováci co nedošli až do Prahy...
Pěknej výlet na pohodu,to mám rád.👍