Ruská penalta

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

janbi (3) napsal 29.09.2022 v 20:18

Krásné, klobouk dolů. Oceňuji nápad, odvahu, vůli a samostatnost. Takový život má budoucnost, východ je navíc krásný, vřelý a nepoddajný, ať se to soudruhům z bílého Dómu líbí, nebo ne. Je a bude, pro nás pro všechny!

strigomil (1) napsal 04.03.2022 v 12:04+1

Skvele napisane, nemas sa vobec preco ospravedlnovat. Krasne opisana cesta, sposob tvojho cestovania, neskutocne zazitky podane autenticky... Zopar bodov zaujmu aj vdaka tebe som si poznacil do map. Vela krasnych ciest a spokojnych utekov od "tohto sveta" prajem. Hlavne vzdy stastlivo domov. Dakujem krasne za skvele citanie.

-Jandys- (16) napsal 27.02.2022 v 03:34+1

Páčilo sa mi Tohle byl zatím první cestopis co jsem od tebe četl a rád si přečtu i ty další Krásně mě to čtení vtáhlo do děje.Můj děda v letech 1970-80 jezdíval do SSSR a doma pak při pořízených čb.fotografijích dlouze vyprávěl co na nich je a kde.Taky po něm zůstalo i mnoho věcí dovezených z Ruska jako třeba typický kávovar a nádherné šachy.Tvůj cestopis mi mnoho připomněl z vyprávění a oživil vzpomínky, jen tak dál, cestuj a poděl se s námi o další příběhy

Hofix (34) napsal 25.02.2022 v 11:21

Hezky napsáno.
Mám rád tvoje cestopisy, mě psaní moc nejde.

Blanka_Protrhlá (20) napsal 21.02.2022 v 23:44+1

Ahoj , děkuji za tvůj další cestopis . Opět si mně vzal do míst , kam bych sama neměla odvahu jet . S délkou textu si nemusíš lámat hlavu , osobně čtu všechny tvé cestopisy i tak několikrát Mají prostě tvé osobité kouzlo

Lukeeno (2) napsal 21.02.2022 v 12:25+1

Bavilo mě to tak, že si snad dám znova Sachalin

prodej_moto_cz (34) napsal 21.02.2022 v 10:55+1

Pěkně napsané, hezké fotky, má to duši a je v tom cítit odhodlání a lehkost existence.
Děkuji.

Jen ten konec s penaltou jsem nepochopil, nějak mi z toho nejsou jasné souvislosti s výletem, doufám, že je NostalgicRider v pořádku.

Bad.1 (2) napsal 21.02.2022 v 09:44+1

Máš můj velký obdiv a smekám před tebou. Vše super. Slovenštínu jsem zmáknul, takže to neber jako hendikep. Přeji ti mnoho dalších kilometrů a zážitků. A už se těším na další cestopis.?

Pivko (85) napsal 20.02.2022 v 20:48

Ty jsi velkej magor. Tak dlouho a ještě slovensky jsem ještě nikdy nečet. Bavilo mě to od začátku do konce a to na fotbal nikdy nekoukám , nějaké skóre mi je u prdele . Vítěz jsi pro mne Ty.

ttommirs (9) napsal 19.02.2022 v 08:17+1

Ty jsi prostě jiná liga. Perfektní

dafikk (45) napsal 18.02.2022 v 17:22+1

Pěkná a zajímavá cesta Je to trochu delší,ale neva aspoň jsem to měl na díly Psáno podobným stylem jako od tvého krajana rabdzi,který to na m.cz vzdal.
Držím palce,ať se ti každá cesta vydaří k obrazu tvému

Bolek (16) napsal 18.02.2022 v 12:15

Jako vždy parádní čtení, díky!

bubaris (35) napsal 18.02.2022 v 08:22

Zajimavy polet taky by mne lakalo se juknout na nejakou "padvodnuju lodku".
Kvalita benzinu je i u nas promenna, nicmene jste se s tim Ty a stroj statecne poprali.
Diky za zajimave cteni pri povinne ranni kancelarske prazene zrnkove brazilske kave

Mercurio (83) napsal 18.02.2022 v 08:15

Krásné čtení,jako vždy.
Přitom se vlastně cestou nic zvláštního nestalo.
Umíš velice poutavě popsat pěnu dní... To je taky dar.
Přeju hodně štěstí na dalších cestách a těším se na příští únor.

Franky (155) napsal 17.02.2022 v 22:38

Kterak cesta může a JE cílem!

miofio (0) napsal 17.02.2022 v 20:56

Nazdar, veľmi rád si prečítam to čo napíšeš aj ako to napíšeš a na konci mám pocit ako by som šiel s Tebou. Verím, že po penalte si zostal celý.

Marťas33 (3) napsal 16.02.2022 v 10:35

Jinak paradni cesta

H1956 (20) napsal 16.02.2022 v 10:17+4

Cestopis bezva na takovou cestu to chce mít koule, obdivuji takové borce. Jen jsem nějak nepochopil ten závěr s tou penaltou. Je to jen v náznacích, možná to všichni ostatní rozluštili a jen já jsem ten blbej.

jets (522) napsal 16.02.2022 v 09:49

jednou jsem to slyšel, jednou četl na motoride a stejně jsem to přečetl znovu celé.... Konečně nám bratia z východu poslali něco pozitivního, mohli bychom udělat obchod, Andreje za Moravu a Nora sem .
Takže jsem znovu zamáčkl slzu smutku, polkl slinu závisti a s nadějí na nějaký výlet v tomhle roce dal max hodnocení, protože nic jiného si tenhle cestopis nezaslouží.

jaro27 (78) napsal 16.02.2022 v 07:45+1

V komentároch samá chvála a podľa mňa oprávnene. A je fakt, že autor je zárukou dobrého čítania. Jeden z mála cestopisov, ktorý som bol schopný prečítať a čítal som ho rád.

Možno len dve veci:

Nie si povinný písať a nikto nie je povinný čítať. Lamentovať nad vlastným dielom, že je možno dlhé, či s chybami... Môžeš byť na ten výtvor a samotnú cestu hrdý a nie sa ospravedlňovať.

Hovorí sa "byť v správny čas na správnom mieste". V tomto prípade však slovo "správny" znie fakt na p..u, no principiálne...
Bol si tam, kde si bol potrebný, robil si to, čo bolo treba, tvoja prítomnosť pomohla, tvoje činy pomohli. Jak Ťa napadlo, že si dostal gól?
Patrí Ti vďaka a nie pocit prehry.

Vďaka Noro. Za cestopis aj za tvoje činy.

Targus (429) napsal 15.02.2022 v 23:17

Sice jsem už dopředu věděl, co budu číst, ale tak nějak mi to nevadilo...

Vypůjčím si tři slova od Wabiho Daňka - SLINA NA TOULÁNÍ... Není k tomu potřeba drahých propriet, spousty peněz a dalekých destinací. V případě akutní potřeby by posloužilo i to jízdní kolo zavěšené u stropu garáže...

Děkuji za možnost strávit svůj vyměřený čas čtením tohoto textu, bylo to fajn...

Pes69 (34) napsal 15.02.2022 v 21:55

Hezké, takhle se má cestovat. Asi Ti tady rozumí dost lidí, píšeš fakt hezky a někteří i podobně cestují ...snažím se jezdit podobně a mám pochopení pro "severovýchodní" vášeň ... ale proč píšu: k penaltě: co se stane na cestě má zůstat na cestě .. a pokud se stalo něco doma .. někomu se vykecej .. ne nám tady, ale někomu ano .. je to dobré ...ať jsou další cesty bez penalt ...

petr_ogarek (1) napsal 15.02.2022 v 15:46

...Polsko 1:2 Slovensko...

Tono013 (11) napsal 15.02.2022 v 11:20

dakujem za dalsi skvely cestopis

Luba98 (13) napsal 15.02.2022 v 10:49+3

Noro, tohle je vážně něco. Na těchhle stránkách je spousta cestopisů - jsou tady některé méně povedené, některé parádní...a pak jsou tady cestopisy od tebe. Ty jsou unikátní, nejen tím přístupem k životu nebo k cestování, ale i tím stylem psaní, kdy má člověk celou dobu pocit jako že sedí na sedle spolujezdce. Smekám svůj pomyslný klobouk!
Přestože před samotnou cestou je dlouhý úvod a po příjezdu domů ještě urovnávání myšlenek, hltal jsem celý cestopis od prvního do posledního slova.
Nejsem typ člověka, který by se někdy sám vydal na cestu do Ruska, ale vlastně mi to nechybí, protože zaprvé mám díky tobě tuhle obří zemi procestovanou od Kursku až po Magadan a od Sevastopole až po Murmansk, a zadruhé neumím rusky a jsem si jistý, že bych nezažíval zdaleka tak skvělé interakce s místními, které popisuješ ty.
Mockrát ti děkuji za každé slovo ve tvých cestopisech, které sice v některých místech působí až melancholicky, ale i to jim přidává tu atmosféru, která prostě patří do tvých mistrovských cestopisů.
Ať se ti daří a ať nám zase brzo sepíšeš další dílo, už teď se toho nemůžu dočkat!

Miluna1 (24) napsal 15.02.2022 v 09:26

Skvělé, k přečtení je potřeba více času, ale to nevadí.
Taky rád jezdím do RF.
PS : Ta finta s ponožkami při kontrole na hranicích funguje. Použitý slipy jsou úplně nejlepší.

Jen dotaz: Před Covidovou dobou proběhly v médiiích informace, že se víza do Ruska budou rušit. Nejdřív jen elektronické vízum časově omezené a pro určitou oblast. Po čase se to mělo rozšířit na celou RF. Jsou nějaké nové informace ? ( počítám, že kvůli politice bude vše postaru, možná hůř)....
Díky

M1Far1osh (25) napsal 15.02.2022 v 01:44

Skvělý, penaltu jsi doufám chytil a tak máš prostor na další zápas

Sema (20) napsal 15.02.2022 v 01:12

Moc fajn čtení Díky za něj.

Vaclavkyzek (9) napsal 14.02.2022 v 23:19

Noro ďakujem za cestopis krasne si to napisal a aj prežil ,

kapr (10) napsal 14.02.2022 v 21:56

Kamaráde, to je dílo! Zatím jsem si prohlídl fotky. Cestopis si nechám na potom bo nemám času a HLAVNĚ si to chcu přečíst pomalu, v klidu, o víkendu u pivka, tak jako Tvoje předešlé cesty. Každopádně už teď smekám