Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Taky přidám jeden názor...Cestopis je čtivě napsán a vzbuzuje zájem pro toho, kdo by chtěl jet stejnou či podobnou trasu či váhá nad tím, kterým směrem vyrazit. Velmi chválím pojetí tripu, tedy žádné nesmyslné honění kilometrů, ale nádherné cestování na moto (a je jedno na jaké), spojené s poznáváním krás tohoto světa. Co se fotek týče, o kterých tu mnoho lidí diskutuje, tak je beru jako vsuvky, přibližující realitu psaných slov a pro autora nádherné připomenutí všech těch okamžiků, které prožil. Komu se to nelíbí, nemusí se na ně dívat, já osobně fotky prohlížel průběžně k danému textu a zážitek ze čtení tak dostával jasné kontury. TAKŽE...DÍKY
Přesně jak píše fidlimydli. Takovej pohodovej cestopis od Goldwingáře se ženou Mě se to líbilo! Fotky jsem teda všechny nedal, prohlížim většinou jen ty vložené do textu. A dodali mi k článku autenticitu. SweetM: díky za článek a jen tak dál
sweetM: omlouvám se za komentář, pokud vzbudil nelibost - já jsem tím patřením do rodinného alba nemyslel, že by tam neměly být žádné fotky s vámi - to samozřejmě dodává na autentičnosti. Spíš jsem myslel probrat fotky typu "napůl snědený oběd", "dvoumilimetrová postavička mezi šutrama", "naše věci v penzionu", "nějací kluci na louce", "zátylky davu lidí", 3x jeden a ten samej kopec, děravá silnice, barák atd. atd. Ale nic ve zlém - chápu že každý konkrétní záběr představuje pro autora určitou důležitou vzpomínku (proto to rodinné album), ale pro lidi zvenku to jaksi ztrácí tu dynamiku a 95% čtenářů to prostě nemá šanci doprohlédnout. Tak jako každá věta by měla mít nějaký smysl, tak i z každé fotky by mělo být jasné, proč ji tam dávám - co je na ní. Jinak je to rozplizlé... a nudné. Což je škoda - hezkých fotek je tam taky dost. Neber to zle - ale jako zpětnou vazbu "zákazníka" - čtenáře
Tak jsem to dočetl ,pěkný pohodový výlet.Jen je škoda,že jste Transalpinu neprojeli celou,tu hezčí půlku jste vynechali.Fotek je tam krapánek více,ale je na každém jestli je prohlédne všechny.Za mě .
Ani jsem si neuvědomil, že tam máme tolik fotek. Ale i přesto nejsme nejlepší, jsou cestopisy s více jak 470 ks. Tím se ale neomlouvám. Jen se mi nelíbí komentáře o tom, že fotografie patří do rodinného alba. I Zikmund a Hanzelka se fotili navzájem. Osobní fotografie potvrzuji pravost vlastního cestopisu a kvalita je podmíněná okradením pixelu při vkládání fotek. Možná to neumím, tak je to tak jak je. Jinak díky za všechny komentáře, je vidět, že jste do cestopisu aspoň nahlédli. Možná se časem vrátíte si jej dočíst.
Kdo můžete, ještě aspoň dva roky se vyhýbejte silnici č. 11 na Čadcu a Žilinu.
Po sto letech se tam probrali a začali stavět obchvat Čadce, což znamená kromě katastrofální hustoty normálního provozu ještě stavební techniku - beton, železo, bagry. Chytráci totiž předtím postavili obchodní středisko (Kaufland a další milion budek) namísto vybourané Tatrovky na opačné straně silnice, než je zbytek města. Výsledek je neustálá permanentní zácpa 14 hodin denně, protože dnes přece nikdo nepůjde nakupovat pěšky.
Další "povinná" zastávka - semafor u Kysuckého Nového Mesta. Běžně jsou fronty až k Žilině a na druhé straně do Poviny, ve špičkách až do Kysuckého Lieskovca.
Žilina pak má problém u papírny - opět klasika, tranzit okolo nakupního centra a zákaz vjezdu na čtyřproudový obchvat vedoucí okolo sídliště Vlčince, takže vše jde po jediné nábřežní silnici.
Navíc je za Žilinou směrem na Martin nová průmyslová zóna, teď tam dodělávají další semafory. A jako poslední chuťovka je za Žilinou rozdrbaná silnice na Martin. Rozpadající se most u Strečna (zúžení) a zpevňování skály s hradem (to musí nutně každý skoro zastavit a zkontrolovat, jestli to dělají dobře).
Lépe bude, až dodělají tunel pod Strečnem, což nikdo neví, kdy to bude, protože jim to pořád padá a ujíždí.
430 fotek... to neeeeeeeeeeeeeeeeeee... aneb jak pokazit hezké psaní bambiliónem obrázků, ze kterých 3/4 patří možná do rodinného alba, ale rozhodně ne "ven"
Když jsem viděl počet fotek, ani jsem se nedíval a nechtělo se mi to číst. Pak jsem pár řádků dal a pročetl se až na konec. Líbilo se mi to. Pohodový, milý a nenásilný cestopis ze kterého je cítit že jste si jej užili. Přesně tak si představuji cestování Goldwingáře v těchto letech. Navíc mám rád, když někdo pohne zadkem a udělá nějaký ten krok pěšky.
U fotek jsem se dostal k pořadovému číslu 60. 430 kousků je na mne moc.
Sepsat tento cestopis musela být pořádná šichta. To je třeba ocenit. Já jej však dočetl jen k hrobu Nikoly a dál už jsem to nedal. Ne, že bych nemněl čas. Ale neustále číst co manželka chtěla, nechtěla, zařídila, nezařídila mne nějak nenadchlo.
Taky přidám jeden názor...Cestopis je čtivě napsán a vzbuzuje zájem pro toho, kdo by chtěl jet stejnou či podobnou trasu či váhá nad tím, kterým směrem vyrazit. Velmi chválím pojetí tripu, tedy žádné nesmyslné honění kilometrů, ale nádherné cestování na moto (a je jedno na jaké), spojené s poznáváním krás tohoto světa. Co se fotek týče, o kterých tu mnoho lidí diskutuje, tak je beru jako vsuvky, přibližující realitu psaných slov a pro autora nádherné připomenutí všech těch okamžiků, které prožil. Komu se to nelíbí, nemusí se na ně dívat, já osobně fotky prohlížel průběžně k danému textu a zážitek ze čtení tak dostával jasné kontury. TAKŽE...DÍKY
Díky všem za palečky. Doufám, že to ještě nějaký rok budeme zvládat a užívat si. Záleží na tom aby to ruce udržely a nohy ustály.
Přesně jak píše fidlimydli. Takovej pohodovej cestopis od Goldwingáře se ženou Mě se to líbilo! Fotky jsem teda všechny nedal, prohlížim většinou jen ty vložené do textu. A dodali mi k článku autenticitu. SweetM: díky za článek a jen tak dál
Mě se to četlo dobře.
Pekne počítanie. Vďaka za námahu že ste si s tym dali pracu a priblížili nám tak cudzie svety.
super, pripomenul som si niektoré miesta navštívené toto leto.
sweetM: omlouvám se za komentář, pokud vzbudil nelibost - já jsem tím patřením do rodinného alba nemyslel, že by tam neměly být žádné fotky s vámi - to samozřejmě dodává na autentičnosti. Spíš jsem myslel probrat fotky typu "napůl snědený oběd", "dvoumilimetrová postavička mezi šutrama", "naše věci v penzionu", "nějací kluci na louce", "zátylky davu lidí", 3x jeden a ten samej kopec, děravá silnice, barák atd. atd. Ale nic ve zlém - chápu že každý konkrétní záběr představuje pro autora určitou důležitou vzpomínku (proto to rodinné album), ale pro lidi zvenku to jaksi ztrácí tu dynamiku a 95% čtenářů to prostě nemá šanci doprohlédnout. Tak jako každá věta by měla mít nějaký smysl, tak i z každé fotky by mělo být jasné, proč ji tam dávám - co je na ní. Jinak je to rozplizlé... a nudné. Což je škoda - hezkých fotek je tam taky dost. Neber to zle - ale jako zpětnou vazbu "zákazníka" - čtenáře
Tak jsem to dočetl ,pěkný pohodový výlet.Jen je škoda,že jste Transalpinu neprojeli celou,tu hezčí půlku jste vynechali.Fotek je tam krapánek více,ale je na každém jestli je prohlédne všechny.Za mě .
Ani jsem si neuvědomil, že tam máme tolik fotek. Ale i přesto nejsme nejlepší, jsou cestopisy s více jak 470 ks. Tím se ale neomlouvám. Jen se mi nelíbí komentáře o tom, že fotografie patří do rodinného alba. I Zikmund a Hanzelka se fotili navzájem. Osobní fotografie potvrzuji pravost vlastního cestopisu a kvalita je podmíněná okradením pixelu při vkládání fotek. Možná to neumím, tak je to tak jak je. Jinak díky za všechny komentáře, je vidět, že jste do cestopisu aspoň nahlédli. Možná se časem vrátíte si jej dočíst.
Před měsícem jsem tady v jednom vlákně psal že je mi trochu líto že nemám batoh. Ale po přečtení tohoto článku jsem rád že ho nemám.
Targus - člověče ty jsi na to kápnul . Papír na ní fakt nemám.
Ad průjezd Žilinou:
Kdo můžete, ještě aspoň dva roky se vyhýbejte silnici č. 11 na Čadcu a Žilinu.
Po sto letech se tam probrali a začali stavět obchvat Čadce, což znamená kromě katastrofální hustoty normálního provozu ještě stavební techniku - beton, železo, bagry. Chytráci totiž předtím postavili obchodní středisko (Kaufland a další milion budek) namísto vybourané Tatrovky na opačné straně silnice, než je zbytek města. Výsledek je neustálá permanentní zácpa 14 hodin denně, protože dnes přece nikdo nepůjde nakupovat pěšky.
Další "povinná" zastávka - semafor u Kysuckého Nového Mesta. Běžně jsou fronty až k Žilině a na druhé straně do Poviny, ve špičkách až do Kysuckého Lieskovca.
Žilina pak má problém u papírny - opět klasika, tranzit okolo nakupního centra a zákaz vjezdu na čtyřproudový obchvat vedoucí okolo sídliště Vlčince, takže vše jde po jediné nábřežní silnici.
Navíc je za Žilinou směrem na Martin nová průmyslová zóna, teď tam dodělávají další semafory. A jako poslední chuťovka je za Žilinou rozdrbaná silnice na Martin. Rozpadající se most u Strečna (zúžení) a zpevňování skály s hradem (to musí nutně každý skoro zastavit a zkontrolovat, jestli to dělají dobře).
Lépe bude, až dodělají tunel pod Strečnem, což nikdo neví, kdy to bude, protože jim to pořád padá a ujíždí.
zdenekp:
Asi nemáš manželku, anebo ji nikam se sebou netaháš.
Já si to čtení užil, páč jsem si říkal, že ta moje není úplně nejhorší!!!
430 fotek... to neeeeeeeeeeeeeeeeeee... aneb jak pokazit hezké psaní bambiliónem obrázků, ze kterých 3/4 patří možná do rodinného alba, ale rozhodně ne "ven"
Hm, u fotek jednoznačně převyšuje kvantita nad kvalitou. Taky jsem se dostal někam k padesáté...
Když jsem viděl počet fotek, ani jsem se nedíval a nechtělo se mi to číst. Pak jsem pár řádků dal a pročetl se až na konec. Líbilo se mi to. Pohodový, milý a nenásilný cestopis ze kterého je cítit že jste si jej užili. Přesně tak si představuji cestování Goldwingáře v těchto letech. Navíc mám rád, když někdo pohne zadkem a udělá nějaký ten krok pěšky.
U fotek jsem se dostal k pořadovému číslu 60. 430 kousků je na mne moc.
Sepsat tento cestopis musela být pořádná šichta. To je třeba ocenit. Já jej však dočetl jen k hrobu Nikoly a dál už jsem to nedal. Ne, že bych nemněl čas. Ale neustále číst co manželka chtěla, nechtěla, zařídila, nezařídila mne nějak nenadchlo.