Trip Rakousko,Slovinsko

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

-Jandys- (16) napsal 26.02.2022 v 22:04

pěkné čtení, aspoň se člověk zasní a má chuť vyrazit.Pár těch míst jsem jel jel jen kolem autem, takže se těším až se tama vydám na moto Slovinsko v horách je taky krásné a Postojna Jáma vážně stojí za to, když jsem tam byl s rodinou nechtěli jsme na povrch jak bylo krásně a kousek od ní je i slavný Hrad.Na pokladně u jeskyní si můžeš koupit jednotné vstupné na obojí se slevou ve a bus tě doveze tam i zpět gratis

Hnilda (36) napsal 24.02.2022 v 20:12+1

Já si krásně početl až pojedeš znova Slovinsko mimochodem taky se tam letos chystáme tak si zajeď do jeskyně Postojna Jama je to fakt nádhera a soutěska Vintgar taky to stojí za to

brunda. (20) napsal 24.02.2022 v 13:38+3

To je dobře že jsi se dokopal a sesmolil jsi to hezky.Díky za každý cestopis,protože jich je teď pomálu. Tak ať to jezdí

mrkvojed (43) napsal 24.02.2022 v 08:26+2

Ahoj jo, jo Rakousko když vyjde počasí nemá chybu! Díky za počtení a přeji spousty pěkných výletů.