Na ČZ po Polsku 2022

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

kapr (10) napsal 03.09.2023 v 08:45

Absolutně nesouhlasím s literárním neumětelstvím! Napsal jsi to výtečně, vtipně, opisně a obecně zajímavě Za mě super životní příběh, podtržený jízdou na úžasných strojích, které tě nenechají jen tak jezdit, se kterými musíš být stále ve střehu a jízdu si zasloužit! Jen tak dál

MiRocka (9) napsal 26.07.2022 v 10:25

Pěkně jsi to popsal a napsal, i proložil fotkami a zážitky. Přečetl jsem to celé cakumprásk, a s chutí.
V Polsku jsem byl vloni s kámošama na Jawách, avšak vše bylo zcela jinak, než původně plánováno. V tom byla ta vaše cesta stejná. Do Polska se určitě ještě zajedu podívat. A ne jednou.

Targus (429) napsal 22.07.2022 v 19:16

Davy Štoky

Cestování na novodobých strojích je především buď nudnější, anebo mnohem méně romantičtější - to podle naturelu jezdce - opraváře.

DavyŠtoky (4) napsal 22.07.2022 v 09:14

Hoši dobrý. V úterý 19.7.2022 jsem se vrátil na ČZ 175-477 z Řecka. Tam jihem Balkánu a domů severem. Otevřu motorkáře a tam Váš článek. Přečíst si, jak někdo cestuje na ČZ nebo Jawě vždy potěší a má to svoje kouzlo. Nejedeš na limity svoje, ale stroje, takže ho musíš cítit a podle toho jet. Na parkovišti, pumpě, kempu bude budit pozornost tvůj stroj. Na novodobý motorce (mám doma) mi přijde cestování mnohem snadnější. Takže přeji mnoho kilometrů na starých strojích.

Targus (429) napsal 19.07.2022 v 21:38

Absolvovat takovou štreku na jednoválcových vytřásadlech ČZ je docela šílenost.

Nikdy nezapomenu na svou "nadrženou bestii", která jela, kudy chtěla, sama samotinká, hozená na stojanu, přičemž namísto takových trapností, jako je spojka a převodovka, využívala naprosto fantastických vibrací při volnoběžných otáčkách.

No, asi máte ještě dobré zdraví.
Tož ať vám to jezdí, kluci!