Albania CBRT! Gooooo!

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Pýr (0) napsal 02.06.2021 v 19:49

Přečetl jsem to jako každý NOVÝ cestopis zde . Pro mě strašná nuda . Srát se do kopců a z kopců zasraný od bláta a potu. Pro jiného blaho a extáze . A to je dobře , že se všichni nemrdáme na jedné cestě.

majky72 (131) napsal 02.06.2021 v 10:27

Tento rok tiež zvažujem Albánsko len vyriešiť ten transit po ose na motorke no a nejaké pekné šotolinové cesty by sa hodili ak niekto vie poradiť budem rád ak mi napíše ..... dík

A samozrejme pekný výhľad

jaro27 (78) napsal 01.06.2021 v 09:37+1

To je dobré, že ste sa z toho tu všetkého neposrali a šli ste si svoje. Ak sa dalo dnes, snáď to pôjde aj zajtra a tak my všetci ostatní, ktorí teraz nad článkom slintáme a plánujeme, tak máme zas väčšiu nádej.
Vďaka za zverejnenie.

Slovenskí policajti (a vojaci) majú toho tak rovnako dosť ako tí, čo necítia ohrozenie na živote pri pohľade na beznáhubkového človeka.
A potvrdila sa mi domnienka, že cesta na juh bude asi jednoduchšia cez Srbsko...

Rabdzi, Ty tu nematuruj. Dobre vieš, že Bebeho článok porušuje niekoľko pravidiel vhodného článku pre tento server. Nemá tony textu nahusteného na seba, obrázky nie sú zgrupené do malých ikoniek, žiadne údaje o prejdených kilometroch, žiaden alpský ľadovec (takže žiadne hrdinstvo) a hlavne, neasfaltové pneumatiky na motorkách.

Beba, ešte raz

DoktorARO (2) napsal 31.05.2021 v 16:30

Rád bych někdy něco takového zkusil. Ale nemám ani fyzicku, skill a asi ani koule

mendosk (12) napsal 31.05.2021 v 12:47

Pivo to je moje palivo, taky tak vylet paradny, v lete tiez planujem

rabdzi (6) napsal 31.05.2021 v 10:40

Pecka. Na dokonalé objavenie Albánie nám nebudú stačiť ani tri životy. Rád čítam Tvoje reporty. Škoda len, že Ťa predbehol v poradí cestopis o Slovinsku. Myslím, že si to Tvoja Albánia nezaslúži.

Aj keď si tento server vážim, nechápem tú logiku redakcie a zverejňovania cestopisov.

Najprv tu visí z môjho pohľadu nejaký nezmyselný cestopis dva týždne a potom sú v jeden deň zverejnené naraz dva cestopisné články.