Matěj Homola na tandemu s Vláďou: Indie je motoráj

Seriál rozhovorů Na tandemu s Vláďou navštívil zpěvák a kytarista kapely Wohnout Matěj Homola a my jsme si s ním povídali o jeho největším koníčku, kterým jsou motorky. Matěj projel na nejrůznějších motorkách kus světa a podle toho co vypráví, čapla ho za srdce hlavně Indie, kam se rád vrací.

Není zapnut JavaScript. Tento text má být nahrazen přehrávačem.

Kapelu Wohnout asi netřeba představovat a Matěje Homolu určitě také ne. My jsme si Matěje pozvali a popovídali si ním hlavně o motorkách a cestování, které jsou jeho velkou vášní. Prozradil nám, že jeho snem je výlet do Mongolska a také to, proč se rozhodl pro motorku s automatem.

Určitě je zajímavé si poslechnout doporučení, kam na motorce vyrazit, a nebo jak se cestuje na Royal Enfieldu v Indii. Zážitků má opravdu hodně a už proto je dobře, že chystá besedy, kterým teď bohužel vystavila stopku nepříjemná situace Covid-19. Když už je to tak, pojďte se podívat na zajímavý rozhovor.

O čem se mluvilo:

• Jeho oblíbené Indii nejen na Royal Enfieldu
  • O snu vyrazit na motorce do Mongolska
  • Kam doporučuje vyrazit na výlet, když není tolik času
  • O motorkářích Lou Fanánkovi ze Tří sester a Vašku Bláhovi z Divokého Billa
  • Jak s partou procestovali Kolumbii na skútru
  • Jak by chtěl mít rád Jawu

Přečtěte si také:

Nesestříhaná 41minutová verze rozhovoru ke stažení zde (38 MB): homola.mp3

Autoři článku obdrželi prémie 6 Kč od 1 uživatelů. Prémie jsou již uzavřené, děkujeme.