VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Klousek (3) napsal 22.04.2020 v 20:31+1

Je to borec a sympaťák

Magor_cz (4) napsal 12.04.2020 v 10:06

Zajímal by mne ten cestopis do Columbie. Taky se tam chystám. Akorat nechapu proc tvrdi že se tam nedaj pujcit motorky. Kdyz je tam perfektni sít pujcoven snad ve vsech vetsich mestech. (Santa Marta,Minca, Palomino, Medelin, Bogota, Cartagena). Pujcit jde vše od skutru po nejaky 600. Ceny jsou teda vyrazne vyšší než třeba v asii. Ale ta moznost tu je. Dal jsem googlit Colombia rent a motorcycle a naslo my to asi dvacet spolecnosti jen tak od boku. Ale v poho rád si to přečtu až to zveřejní.

petr1000001 (207) napsal 11.04.2020 v 21:24+2

Tak já bych rád zastoupil tu druhou množinu,to že si nestěžuju,neradi maj...
Sleeper se v první minutě dozvěděl že jsi z Prahy a během jmenování navštívenejch exotickejch destinací Brno nepadlo,tak to dál nedal... Slávek asi potřeboval nějakou pěknou profilovku ,nebo snad tapetu a ty tvoje se mu zřejmě líbili až do chvíle,než zjistil že ji nejde kloudně použít dál...
Teď vážně... asi jsi na to zvyklej,ale já bych to tu dřív nečekal,... když jsem sem vepsal svoje nadšení po pořízení si nové afriky,pro mně nepochopitelně jsem se dočkal krom pozitivních příspěvků i ty ve stylu že jsem si vybral na hovno a jen tady obhajuju svůj omyl...
Pro mně jsou motorky v mém životě maximum , to nejvíc a vždycky jsem mněl pocit že to lidi spojuje...to je podle mně taky důvod,proč si některý lidi daj tu práci sem ty cestopisy vůbec psát , "družit " se tu s dalšíma stejně postiženejma pacientama a ouha...
O to míň,bych tady čekal zbytečný navážení se do sebe navzájem,ale bohužel...
Jak už jsem tu jednou psal,tímhle si to vysvětluju:
No a je to asi jako u jiných skupin lidí ať GS nebo Harikářů,všude je zastoupena celá skvadra národa..
Žižka,Španěl,Kokršpaněl , jo a prej je mezi náma i nějakej Tydýt

SLEEPER (1002) napsal 11.04.2020 v 14:38-6

Sledovat jsem vydrzel 4min, a to jen proto, ze stary Wohnouty (nez zesrackovateli) jsem mel rad.
Rozhovory s Vladou jsou fajn, ale tohle prazsky knourani se fakt neda poslouchat.

Pchv (1) napsal 10.04.2020 v 19:04-1+2

V Indii jsem byl na Enfieldu 2x a slovo, které pan Homola hledal a pak našel, bizarní, sedí dokonale. Díky za fajn rozhovor

Slavek-moto (16) napsal 10.04.2020 v 18:27-5

Homola je vitez! Nevidel jsem horsi fotky nez to co nasazel k cestopisu do Albanie, to se neda zapomenout, ani odpustit. A tim spis, ze je to clovek ktery se v mediich pohybuje, takze by mel poznat kvalitni fotku od “instafiltr” paskvilu.
Berte to prosim jako priklad, jak To vypadat nema