ROSALKA - Apartmány, minicamp, restaurace

Vloženo: 11.08.2013 12:31
Web: www.rosalka.eu/
Typ: Hezký úsek

Udělali jsme si výlet směr Děčín,a vydali se na oběd do Rosalka,kde nás překvapilo moc krásné prostředí,a výborná kuchyň.Obsluha moc příjemná,provozující taktéž příjemný lidi,všude čisto,byla výborná nálada a bavili jsme se Další zajímavost byla ta: pan majitel je Holanďan,a tak vozí pravidelně 'koláče' sýrů z Holandska a čerstvé ryby.Sýry se dají zakoupit celé,ale taky mezi sebou se můžete domluvit že si každý vezme jen půlku,1kg stojí 175kč a opravdu takovýhle sýr jsem ještě nejedl,takže jsem si rovnou domů jeden 'koláč' sýru koupil a byl jsem nadšenej i s obědem,a ne jen já ale i 17 kolegů ,někdo si objednal k obědu Lososa,někdo tresku,někdo guláš, .. atd,důležité bylo ,že každý byl spokojený s kuchařem,jídla neměly chybu.Takže doporučuji.Kuchař nám taky potom něco řekl k těm sýrům,co s nimi udělat ,když se rozkrojí ,jak uskladnit atd. Takže příjemný den

Bod na mapě

Okolí bodu

Prohledat okolí

Zápisy v deníku

• K tomuto bodu zatím nikdo nevložil zápis do deníku
+Vložit zápis z návštěvy do deníku