Mám volné kotouče na nýtech (cca 4mm, takže vela moc), protose rozhoduji zda nové kotoče nebo přenýtovat.
Přenýtování u Tenaxu stoji 300/kus (paradni cena)
Vyroba novych kotouču od tenaxu vyjde zhruba na 2600/kus (vyrobi i zubate brakingy za tuto cenu - sirka je 5mm, nerezova ocel opracovana laserem)
Nebo koupit starsi kotouče ... cca 2000/kus.
Chtěl bych to zkombinovat s novými deskami - zn. Vesrah. Bude nejlepší volba fungl nový kotouč od tenaxu ?? Nebo přenýtování ma taky solidni zivotnost ?
Dík za rady a zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek Brzdové kotouče - oprava
pošli mi odkaz prosím na tu diskuzi, kde o tom mluvili. Díky. Jinak o tom rezivění jsem věděl, prostě to je materiálem. Kdybys narazil na něco zajímavého nebo na něco ke koupi na zx7r co by stálo za hřích, dej vědět
1 reakcí na tento příspěvek Brzdové kotouče - oprava
to je jedno, jakýkoliv "špeky" klidně se jen rád podívám
Edit: ach ta čeština
Naposledy editováno 04.02.2009 09:01:51
panteer píše: Cauky. Docela me zarazi vas nazor. Ja sam brzdove kotouce opravuji a byrabim. To,ze material nerez je nevyhovujici,s tim bych asi nesouhlasil. Z ceho jineho by podle vas mely byt? Svetove firmy jako jsou yreba sunstar nebo braking vyrabi pouze z nerezu!!!!!! Pro vsechnz,kdo budou mit jakekoliv problemz s brydama je tadz muj kontakt 608901850
Pro vsechny,kdo budou mit problemy s kotouci. Obradte se na firmu tony.moto . Zabyva se veskeryma opravama brzdovych kotoucu a vyrobou klasickych i vykousavanych kotoucu a to za velmi zajimave ceny.
..tak jsem u Tonyho poridil fungl novy kotouce na kawu, udelal to hezky
ted jsem zuvedavej jak se to bude chovat a pevne doufam, ze mu budu moct delat vsude dobrou reklamu
Naposledy editováno 06.03.2012 22:33:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdové kotouče - oprava
ipetr píše: Tenax nebrat, mám doma jedny, které hází tak, že se na motce nedá jezdit. Už jim je znovu posílám na předělání. Prý je zkusí přetočit, brousit se to nedá. Na výrobu používají kotlářskou nerez ocel a ta má toleranci desetinu, takže špaténka..!!!!
Proč se nedají brousit?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdové kotouče - oprava
1 reakcí na tento příspěvek Brzdové kotouče - oprava
edit.
Naposledy editováno 19.03.2012 15:14:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdové kotouče - oprava
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdové kotouče - oprava
Buni píše: VlastíkPlamínek> Axiální tam bejt musí aby ten kotouč byl "plovoucí". Ale větší než ten jeden až dva mm by bejt taky asi neměla. Jestli je to radiální, tak to už je vymačkaný dost a ten koutouč už musí chrastit pomalu jen při otáčení. Může bejt ale vymačkanej jen ten unašeč, jestli je třeba duralovej, oproti kotouči, kterej je z ocele.
chytnu-li věnec, můžu z vnitřkem hýbat v nýtech nahoru dolu o ty 1-2mm....
je to klasické OEM brembo.
1 reakcí na tento příspěvek Brzdové kotouče - oprava
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdové kotouče - oprava
Suzuki a Kawasaki (Sunstar) kotouce do 2003 tim vymackanim trpely - chrasti to jak blazen. Funkcni to ale neovlivni. Pokud to vadi (kvuli chrasticimu zvuku, nebo pro dobry pocit) tak doporucuju koupit nove kotouce. Prenytovani nepomuze a prevrtani(prefrezovani) der je uz komplexni oprava=draha oprava. Pred rokem/dvema tu na foru vystupoval chlapik co dobre renovoval a vyrabel kotouce a dokonce tomu opravdu rozumnel. Brousil je tusim na brusce na kulato? K tomu bych to dal, pokud by se mi nove zdaly moc drahe...bohuzel ted nenajdu to tema kde psal.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdové kotouče - oprava
Dawe02 píše: VlastíkPlamínek> radialne se to hybat nesmi. Axialne to jsou desetiny(Suzuki axialni limit 0.3mm).
Suzuki a Kawasaki (Sunstar) kotouce do 2003 tim vymackanim trpely - chrasti to jak blazen. Funkcni to ale neovlivni. Pokud to vadi (kvuli chrasticimu zvuku, nebo pro dobry pocit) tak doporucuju koupit nove kotouce. Prenytovani nepomuze a prevrtani(prefrezovani) der je uz komplexni oprava=draha oprava. Pred rokem/dvema tu na foru vystupoval chlapik co dobre renovoval a vyrabel kotouce a dokonce tomu opravdu rozumnel. Brousil je tusim na brusce na kulato? K tomu bych to dal, pokud by se mi nove zdaly moc drahe...bohuzel ted nenajdu to tema kde psal.
díky, není to moje motorka, nebudem to lámat přes koleno - bezpečnost především.
Děkuji všem za rady!
osobně mám dobré zkušenosti s firmou motokotouče.cz-tam to rozeberou,přebrousí díry na nýty ať jsou krásně kulaté a šoupne větší nýty.
do týdne hotovo a výsledek řekl bych 100%
Touringrider píše: PEPAFJR> pokud myslis na magnetce, tak udajne proto, ze kotouc upnutej na magnetku se "nalepi" na plochu vcetne svych nerovnosti, na magnetce to krasne liznes dorovna, a pak se to vrati do kriva
je to tak, že než se to přimagnetuje, tak se nerovnosti vypodloží spárovou měrkou (každej brusič je tam má běžně) přebrousí se jedna strana, otočí, překontrolují slabé nerovnosti případně vypodloží, přebrousí a pak se znovu otočí na již plně rovnou stranu a lehce lízne. Pro brusiče to není pracné.
1 reakcí na tento příspěvek Brzdové kotouče - oprava
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdové kotouče - oprava
dá se opravit / srovnat kotouč co není plovoucí (plovoucí s nýtama, můj je bez nich) který má ale střed vlisovaný na stranu (tj střed je na náboji, pak se postupně od náboje oddaluje a pak je rovná brzdová plocha.
Nejsem strojař, ale chápu to tak že, na magnetce srovnám jen placatý kotouč z obou stran.
pokud mám vydutý střed na jednu stranu tak max srovnám jednu stranu.
je to tak???
Naposledy editováno 27.09.2012 23:51:47