Mám volné kotouče na nýtech (cca 4mm, takže vela moc), protose rozhoduji zda nové kotoče nebo přenýtovat.
Přenýtování u Tenaxu stoji 300/kus (paradni cena)
Vyroba novych kotouču od tenaxu vyjde zhruba na 2600/kus (vyrobi i zubate brakingy za tuto cenu - sirka je 5mm, nerezova ocel opracovana laserem)
Nebo koupit starsi kotouče ... cca 2000/kus.
Chtěl bych to zkombinovat s novými deskami - zn. Vesrah. Bude nejlepší volba fungl nový kotouč od tenaxu ?? Nebo přenýtování ma taky solidni zivotnost ?
Dík za rady a zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek Brzdové kotouče - oprava
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdové kotouče - oprava
Suzuki a Kawasaki (Sunstar) kotouce do 2003 tim vymackanim trpely - chrasti to jak blazen. Funkcni to ale neovlivni. Pokud to vadi (kvuli chrasticimu zvuku, nebo pro dobry pocit) tak doporucuju koupit nove kotouce. Prenytovani nepomuze a prevrtani(prefrezovani) der je uz komplexni oprava=draha oprava. Pred rokem/dvema tu na foru vystupoval chlapik co dobre renovoval a vyrabel kotouce a dokonce tomu opravdu rozumnel. Brousil je tusim na brusce na kulato? K tomu bych to dal, pokud by se mi nove zdaly moc drahe...bohuzel ted nenajdu to tema kde psal.