globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Brzdové kotouče - oprava
 
13.11.2008 v 17:40
Zdravím pánové,
Mám volné kotouče na nýtech (cca 4mm, takže vela moc), protose rozhoduji zda nové kotoče nebo přenýtovat.
Přenýtování u Tenaxu stoji 300/kus (paradni cena)
Vyroba novych kotouču od tenaxu vyjde zhruba na 2600/kus (vyrobi i zubate brakingy za tuto cenu - sirka je 5mm, nerezova ocel opracovana laserem)
Nebo koupit starsi kotouče ... cca 2000/kus.

Chtěl bych to zkombinovat s novými deskami - zn. Vesrah. Bude nejlepší volba fungl nový kotouč od tenaxu ?? Nebo přenýtování ma taky solidni zivotnost ?

Dík za rady a zkušenosti

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdové kotouče - oprava

18.3.2012 v 23:48 | Nahoru | #1
PEPAFJR> pokud myslis na magnetce, tak udajne proto, ze kotouc upnutej na magnetku se "nalepi" na plochu vcetne svych nerovnosti, na magnetce to krasne liznes dorovna, a pak se to vrati do kriva

(reakce na) Brzdové kotouče - oprava

19.3.2012 v 14:42 | Nahoru | #2
Touringrider> Tak ať to podkládaj a otáčej a třeba se jim to povede, ale to je moc pracný...

(reakce na) Brzdové kotouče - oprava

26.3.2012 v 21:41 | Nahoru | #3

Touringrider píše: PEPAFJR> pokud myslis na magnetce, tak udajne proto, ze kotouc upnutej na magnetku se "nalepi" na plochu vcetne svych nerovnosti, na magnetce to krasne liznes dorovna, a pak se to vrati do kriva



je to tak, že než se to přimagnetuje, tak se nerovnosti vypodloží spárovou měrkou (každej brusič je tam má běžně) přebrousí se jedna strana, otočí, překontrolují slabé nerovnosti případně vypodloží, přebrousí a pak se znovu otočí na již plně rovnou stranu a lehce lízne. Pro brusiče to není pracné.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist