globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
 
22.1.2016 v 14:19
Caute jakou máte zkušenost s STK 2016 zajimají me předělané motocykly typu street, caferacer atd. Pry delaji problémy i kvuli laufum. Prosli jste. Ja delal v roce 2015, technik se podival jestli sviti, stav gum, a technicka byla hotova.http://auto.idnes.cz/prisnejsi-kontroly-stk-v-praxi-d33-/automoto.aspx?c=A160119_223823_automoto_hig


Naposledy editováno 22.01.2016 14:25:12

(reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

19.2.2016 v 22:00 | Nahoru | #781
mari> Padáky a přídavná světla i plexi jsem ochotný sundat, ale řídítka a blinkry?

STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

19.2.2016 v 22:07 | Nahoru | #782
no na plexi jsem zapoměl, to taky nemam origo a nejsem si jist, zda tam je Ečko, asi spíš ne... a shánět origo se mi fakt kvůli tomu nechce...

jinak tyto laufy byly prodávaný s motorkou od novoty přímo od Suzuki Yoshimura Dual Oval




3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

19.2.2016 v 22:07 | Nahoru | #783
2stroke> Bohužel vy máte moto na výstavu do obýváku ....ale i stavby a přestavby mají svoje pravidla plus návštěva zkušebny v Praze a nemalé peníze. Ale dá se to a pak máš opravdu klenot.
Nikdo se na to nepodíval ještě ze stránky třetí a to pojišťoven příklad : klučina sestřelil na moto nějakou dražší káru, ohobloval tomu celý bok, škoda asi za dvěstě litrů no nic pojištovna to cvakne ale průser vzadu obutá jiná pneu rozměr takže soud, pojištovna a i přes to že soudní znalec uznal že pneu nemohla mít vliv na průběh nehody prohrál a vše platí z vlastní kapsy. Neměl vozidlo tak jak bylo homologováno čili neměl být v provozu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

19.2.2016 v 22:09 | Nahoru | #784
mari> Rozměr máš v TP přesto nejede vlak.

(reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

19.2.2016 v 22:11 | Nahoru | #785

Macomen0 píše: mari> Rozměr máš v TP přesto nejede vlak.



mrknu do techničáku a v garáži přeměřim, jak vidíš to plexi?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

19.2.2016 v 22:22 | Nahoru | #786
Macomen0> Vím, že tohle změnit není v kompetenci mechaniků na jednotlivých STK, ale nechť mi některý z těch pičinek, které tyhle legislativní zvěrstva vymýšlejí, vysvětlí proč musím mít na světlech éčka. Copak světla s DOT, které jezdí po celých USA, svítí jinak, než světla s E4? Teď nemluvím o britských světlech určených pro levostraný provoz, protože ty jsou samozřejmě u nás nepoužitelné. Co je tak ohrožujícího pro bezpečnost provozu na stále svítících předních blinkrech? Co je natolik nebezpečného na zpětných zrcátkách s DOT oproti éčkovaným? Atd. atd. atd. Ano brečím tady na nesprávným hrobě, protože tohle by měl vysvětlovat někdo jiný. Mě jenom neskutečně sere ta bezmoc proti zvůli všech takových byrokratických hovad, které tyhle tyjátry produkují pouze s vidinou vlastního pochybného finančního profitu.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

19.2.2016 v 22:27 | Nahoru | #787
Bubrak-ZX10R> Mýlíš se ty,dekra má byznys jen z toho co jí ministerští svýmy zákony povolí oni nic nikde netlačí nemají proč a o tom schválení us auta zeptal ses co vše na tom autě musí udělat aby mohlo jezdit u nás. Oni neschvalují to co na tom autě je ale upravují ho tak aby u nás mohlo jezdit. A navíc si myslím že to tolik není zeptám se ale to se mi zdá dost.
No a dekra do kamer nesypala tz si platí stanice samy a rozhodně to není 8000kč jak tam blábolil nějaký pomatenec z mdr, nás ten systém stál asi 120000kč.
Problém je že pořád bereš Dekru jako strůjce a to je asi špatně.my s těma lidma mluvíme tak vím že ti chlapi se tím baví denně ale hlavně na rozdíl od Bzuka Ťuka ví o čem mluví.
Ale je možnost že tady toho bordelu můžou začít zneužívat ani bych se nedivil.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

19.2.2016 v 22:29 | Nahoru | #788
Macomen0> Můžeš mi poradit kde sehnat certifikát na řídítka? Všude píšou homologovány ale certifikát nikde ke stažení...

(reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

19.2.2016 v 22:33 | Nahoru | #789
Hughes.de.Payns> Neuděláš nic ale je to pořád v nás dokázali jsme se zbavit Komančů za jeden měsíc a byli tu čtyřicet let ale vyřvat si změny na šílených zákonech neumíme. A usmíváme se jako blbci i tomu Spiťarovi na Hradě.
Jo a mám pocit že jediný HD si vyřval že mu můžou svítit přední blinkry bylo to v nějakém tom věstníku takže vidíš že výjimka potvrzuje pravidlo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

19.2.2016 v 22:34 | Nahoru | #790
rancher> No to je právě to píšou ale jak ho chceš tak nikde nic napiš jim že jim je vrátíš

STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

19.2.2016 v 22:38 | Nahoru | #791
Kluci jdu spát takže zase zítra a mimochodem zkusím zítra zalít karbecy a podráždit startér po zimně abych se nedočkal nějakých surprise až budu chtít vyjet.

(reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

19.2.2016 v 22:39 | Nahoru | #792
Macomen0> S těma řidítkama to vyšlo z německý Yamahy, mělo to TÜV v TP, ale tady to nikdo nezapíše, leda znovu certifikát ... viz PM

Naposledy editováno 20.02.2016 09:30:41

STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

19.2.2016 v 23:01 | Nahoru | #793
Já už se v tom fakt nevyznám. Na jednu stranu Mocamen0 napíše, že pokud jsou kapoty, byť odlišné od originálu dotažené, nejsou ostré hrany, tak by to mělo být OK (i když teda nevím, jaké jsou na naháčích ostré hrany, když sami výrobci sami dělají streety z SS - Tuono, R1 atd. atd. )Na druhou stranu je problém u Caferacerů, kdy je většinou z jednoho naháče udělán jiný.
Sice děkuju Mocamen0vi, že se snaží pomoc a odpovídat, ale prostě je to celé postavené na hlavu.
Podle mě to zase někdo špatně uchopil a smysl zákona se převrátil v doslovnost. Ať mě někdo vysvětlí, jaký dopad na bezpečnost provozu mají padáky na motorce, že způsobí, že motorka je nezpůsobilá provozu atd. To samé rozměr gum, sami výrobci říkají, že rozměr je orientační a guma 190 od jednoho je širší ne 200 od druhého atd. atd., ale celé to způsobí, že je stroj nezpůsobilý.

(reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

19.2.2016 v 23:08 | Nahoru | #794

Macomen0 píše: 2stroke> Bohužel vy máte moto na výstavu do obýváku ....ale i stavby a přestavby mají svoje pravidla plus návštěva zkušebny v Praze a nemalé peníze. Ale dá se to a pak máš opravdu klenot.
Nikdo se na to nepodíval ještě ze stránky třetí a to pojišťoven příklad : klučina sestřelil na moto nějakou dražší káru, ohobloval tomu celý bok, škoda asi za dvěstě litrů no nic pojištovna to cvakne ale průser vzadu obutá jiná pneu rozměr takže soud, pojištovna a i přes to že soudní znalec uznal že pneu nemohla mít vliv na průběh nehody prohrál a vše platí z vlastní kapsy. Neměl vozidlo tak jak bylo homologováno čili neměl být v provozu.



ne, tohle mi prijde naprosto v poradku, ze pojistovna zaplati at ma vinik nazuto cokoliv, co nema vliv na nehodu. to je dalsi podle me naprosta chyba.

(reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

19.2.2016 v 23:08 | Nahoru | #795
.

Naposledy editováno 20.02.2016 23:05:27

STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

19.2.2016 v 23:09 | Nahoru | #796
Zdravím všechny měl bych dotaz k tématu celé jsem to pročetl koupil jsem v září báwo od kámoše http://www.motorkar...ogalerie&scr=228 (nemám ji ještě v profilu) kufry na STK sundám to jsem pochopil padáky jsou SW MOTECH radši taky dolů? nebo mají homologaci a co přídavná světla?Všem moc díky za odpověď přeji hezký večer.

STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

19.2.2016 v 23:11 | Nahoru | #797
taky mi prijde ulitly ze mam padaky nekdy z roku 2008 a ta firma dneska uz nemusi existovat a zadnej certifikat nikde nesezenu

(reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

19.2.2016 v 23:17 | Nahoru | #798

Macomen0 píše: Bubrak-ZX10R> Mýlíš se ty,dekra má byznys jen z toho co jí ministerští svýmy zákony povolí oni nic nikde netlačí nemají proč a o tom schválení us auta zeptal ses co vše na tom autě musí udělat aby mohlo jezdit u nás. Oni neschvalují to co na tom autě je ale upravují ho tak aby u nás mohlo jezdit. A navíc si myslím že to tolik není zeptám se ale to se mi zdá dost.
No a dekra do kamer nesypala tz si platí stanice samy a rozhodně to není 8000kč jak tam blábolil nějaký pomatenec z mdr, nás ten systém stál asi 120000kč.
Problém je že pořád bereš Dekru jako strůjce a to je asi špatně.my s těma lidma mluvíme tak vím že ti chlapi se tím baví denně ale hlavně na rozdíl od Bzuka Ťuka ví o čem mluví.
Ale je možnost že tady toho bordelu můžou začít zneužívat ani bych se nedivil.



tech 35tis maj napsano primo na svych strankach. a proc se to musi na tom aute udelat aby to mohlo jezdit u nas? protoze to DEKRA vylobovala do zakonu ze to bez toho nejde. nevidim jedinej duvod proc by tu nemohly jezdit US auta z cervenejma blinkrama vzadu (krom veteranu, ktere ted muzou). do roku 2009 to slo. nevidim jedinej duvod proc muset mit Ecka misto DOT, proc musi mit auto jen gumy co ma zapsany v TP, kdyz tam funguje mraky jinejch rozmeru. to jsou vsechno omezeni, ktera do zakonu nekdo protlacil, na zaklade nejakych odbornych studii a pripominek a v tom jede DEKRA. protoze udajne v Belgii ani STK na motorky neni a to je basta EU. takze proc je STK na motorky u nas? protoze Dekra a vyvrat to.

nenapsal si mi co Dekra udelala pozitivniho

ja mam fakt na Dekru v tomhle spadeno, ale budu samo rad pokud mi to vymluvis kdyz budes chtit samo

3 reakcí na tento příspěvek STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

20.2.2016 v 03:06 | Nahoru | #799
I ty cinsky chcacky maji Ecko. Takovy ojebavky kde vari svari spagetama. Spousta lidi si dokaze udelat nektery veci bezpecneji nez vysmoli vyrobce. Treba brzdy. Proc je ostra hrana problem? Pisu to blbe, co je ostra hrana. Kdyz nekoho liznu original stupackou v 30ti km rychlosti tak mu nic neudelam? Nebo riditko, to kdyz je o 5cm sirsi tak uz otevre brisni dutinu? Zrovna nedavno jsme resili na jinym foru ze 170 tusim Dunlop je stejna jako 200ka. Me motorka bavi, i ted v dobe kdy vim ze budu mit brzo po technicky delam dalsi facelift ale asi jednou budu jako ty co jsem se jim smal. Prijedu s valnikem. Tam to sundam, ujedu dva metry a budu u toho stat oprenej jak pica. Macomen0 ze ty tady lovis ale nevis jak to napsat na ferovku ze si schopnej dat cervenou samolepku i pres nejaky malickosti. Jestli jo tak mi napis do vzkazu at vim kam jet. Nerikej ze si sel zrovna kolem z prace a vsiml si ze tu je tohle tema.
Bubraku, kde si sehnal tu samolepku kde bijes ochmatavace basebolkou? Koukal jsem ti na to u Dewwila.

1 reakcí na tento příspěvek STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

20.2.2016 v 07:31 | Nahoru | #800
Macomen0> Taky bych měl asi dotaz. Na SV1000 jsem vyměnil přední vidle z GSXR1000, které jsou o plus mínus 2 cm kratší - na pohled to asi nepozná nikdo. Zatím na stk nebyl problém, myslíš že bo to někoho mohlo trápit dnes? Foto v profilu, dík! Jo a ještě zadní blinkry, samo že nejsou homologované, jde mi o umístění atd. No a o té Kawě ani radši nemluvím...

(reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

20.2.2016 v 07:44 | Nahoru | #801
BroncekŠvoncek> ta Kawassaki musi projit uplne v pohode,vzdyt je to skoro original stav

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

20.2.2016 v 07:47 | Nahoru | #802
Hughes.de.Payns> Čau. O současném stavu Stk prohlidek si myslím své, forma prevladla nad obsahem a podstatou. Místo aby se kontrolovali, jestli vozidla nejsou nebezpečná ( ridi, brzdi, nemá ostrý hrany, sjety gumy,nechcije z toho olej a voda do všech směrů a nic se z toho nechysta upadnout), tak z toho udělali byrokraticky buzeracni aparát pro sikanu řidičů a utahli šrouby. Stačilo aby donutil stk kontrolovat výše zmíněné body dusledne a nic víc neresit a mohlo to mít cele smysl. Ale to jsem odbocil. K tem US svetlum. Jejich světla mají jinou světelnou stopu, mají jine předpisy a obecne US potkavacka je nastavena tak aby ridic viděl víc, což znamená větší oslneni protijedouciho ridice. Je to dane odlišným způsobem provozu ( menší hustota mimo města, sirsi rovne silnice atd). Takže US světlo více oslnuje a pro provoz v Evropských poměrech a hustotě provozu je nevhodné. Z toho duvodu tu nesmí být. A je v poradku, ze ti je nepovoli. Parkrat za mnou jela amerika s xenonama a s evropskym pojetim je to nesrovnatelne. Oslnovalo to jako prase oproti evropskym xenonum. U Halogenu to je podobne, oslnuji zkratka vic. Dále jsou tam odlisne pragrafy kolem serizeni světel (horizontální serizovani stopy je z výroby zaslepene a zákazníkovi nepřístupné. Proste důvody proč Us světlo do Evropy ne chápu. Červený blinkry by mi nevadilo, ale legální taky nejsou a chápu, ze te s nimi technik nesmí pustit.

(reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

20.2.2016 v 08:01 | Nahoru | #803
Bimbo-ze-Žižkova> ostrá hrana je jasne definovana. Jakýkoliv vnější povrch vozidla musí mít radius o minimální polomeru 2mm (možná 2,5, teď nevím) vše pod je ostra hrana. Je to kvůli zranění při případně srážce s chodcem. Ze ma Ecko hromada veci, který jsou na hraně a kolikrát ho nemá něco co by v pohodě proslo protože se proste pro těch par kuse nevyplati projit tou buzeracni procedurou je věc druhá.

(reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

20.2.2016 v 08:12 | Nahoru | #804
Bimbo-ze-Žižkova> ostrá hrana je jasne definovana. Jakýkoliv vnější povrch vozidla musí mít radius o minimální polomeru 2mm (možná 2,5, teď nevím) vše pod je ostra hrana. Je to kvůli zranění při případně srážce s chodcem. Ze ma Ecko hromada veci, který jsou na hraně a kolikrát ho nemá něco co by v pohodě proslo protože se proste pro těch par kuse nevyplati projit tou buzeracni procedurou je věc druhá.

(reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

20.2.2016 v 08:29 | Nahoru | #805
Macomen0> Ahoj, díky, ze se ozval někdo, kdo je přímo z branze a ma k tomu co říct. Mel bych dotaz k tomu XJ600 co mam v avataru, zrcátka neoriginalni, mají na sobě DOT SAE a pak e9, to e je malý, tvrdili ze jsou homologovany, ale pochybuju, podle me musí být velké E, je to tak? Padaky neorigo a bez Ecka, ale sirsi nez riditka nejsou, dále pak doma delany trubkovy nosič brasen s plotnou,(není na foto) taky bez Éček a plotna prodlužuje moto asi o 15 cm. No a nakonec plexi taky bez Ecka...Ma to šanci projit? Nechce se mi to odstrojovat. Zbytek v originálním stavu včetně laufů.

STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

20.2.2016 v 08:46 | Nahoru | #806
PajdaXJR> Malé odchylky tam jsou...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

20.2.2016 v 08:53 | Nahoru | #807

Macomen0 píše: 2stroke> Bohužel vy máte moto na výstavu do obýváku ....ale i stavby a přestavby mají svoje pravidla plus návštěva zkušebny v Praze a nemalé peníze. Ale dá se to a pak máš opravdu klenot.
Nikdo se na to nepodíval ještě ze stránky třetí a to pojišťoven příklad : klučina sestřelil na moto nějakou dražší káru, ohobloval tomu celý bok, škoda asi za dvěstě litrů no nic pojištovna to cvakne ale průser vzadu obutá jiná pneu rozměr takže soud, pojištovna a i přes to že soudní znalec uznal že pneu nemohla mít vliv na průběh nehody prohrál a vše platí z vlastní kapsy. Neměl vozidlo tak jak bylo homologováno čili neměl být v provozu.


Ale sleduješ ten rozpor nějakýho cáru papíru se zdravým rozumem? Příště řeknou, že každé úterý musí všichni nosit modrou rádiovku, jinak jim při úrazu nebude poskytnuta lékařská péče. Čili- souvislost žádná, ale my to nařídili

(reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

20.2.2016 v 09:39 | Nahoru | #808
Macomen0>dotaz:
jak to budu mít já, když muj virgl je starej 22 let a i na původních, originálních dílech z fabriky žádný zasraný kroužkovaný É není?

STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

20.2.2016 v 10:05 | Nahoru | #809
No já mám taky docela překopáno a v poho,ale mám toho docela dost v TP. Ono tam teda je jen výměna výfuk.potrubí,zrcátka,osvětlení atd. a z toho ATD už asi plyne že jako všechno

1 reakcí na tento příspěvek STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

20.2.2016 v 10:45 | Nahoru | #810
Tohle utahování šroubů na STK je jenom alibistická hra na Černého Petra se zodpovědností. Nic víc, nic míň. Teď ho má v ruce technik, který ho logiky přehodí na majitele vozidla. Ten by ho rád přehodil na výrobce doplňků, ale nějak se to nedaří
Proč asi mají originální zadní nosiče nosnost pár kilo, což mnohdy nestačí ani na hmotnost samotného kufru s plotnou? Protože fabrika ví, že když z motorky ulítne kufr a někoho sejme, je z toho krásně venku - přetížení. Koupit si jinou s vyššní (papírovou) nosností nejde, protože žádný výrobce na sebe tuhle zodpovědnost nevezme. A takhle to je skoro se vším.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist