Naposledy editováno 22.01.2016 14:25:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
Macomen0 píše: 2stroke> Bohužel vy máte moto na výstavu do obýváku ....ale i stavby a přestavby mají svoje pravidla plus návštěva zkušebny v Praze a nemalé peníze. Ale dá se to a pak máš opravdu klenot.
Nikdo se na to nepodíval ještě ze stránky třetí a to pojišťoven příklad : klučina sestřelil na moto nějakou dražší káru, ohobloval tomu celý bok, škoda asi za dvěstě litrů no nic pojištovna to cvakne ale průser vzadu obutá jiná pneu rozměr takže soud, pojištovna a i přes to že soudní znalec uznal že pneu nemohla mít vliv na průběh nehody prohrál a vše platí z vlastní kapsy. Neměl vozidlo tak jak bylo homologováno čili neměl být v provozu.
Ale sleduješ ten rozpor nějakýho cáru papíru se zdravým rozumem? Příště řeknou, že každé úterý musí všichni nosit modrou rádiovku, jinak jim při úrazu nebude poskytnuta lékařská péče. Čili- souvislost žádná, ale my to nařídili
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
Krovak píše: Ale sleduješ ten rozpor nějakýho cáru papíru se zdravým rozumem? Příště řeknou, že každé úterý musí všichni nosit modrou rádiovku, jinak jim při úrazu nebude poskytnuta lékařská péče. Čili- souvislost žádná, ale my to nařídili
Naprosto souhlasím. Znám případ, kde motorka měla totálně křivý rám (skutečně dvoustopé vozidlo), při nakopávání poskakovala čili zadní tlumiče absolutně neplnily svou funkci a v takovém stavu prošla STK (bez známostí), která je považováná za poměrně přísnou.
A takhle nějak vypadá STK v PL: Na videu od 4:18 do 7:54.