globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Brzdění a podřazování s meziplynem? Jak na to?
 
17.5.2013 v 20:11
Čáu chlapy. Mám takovej problém. Rád bych se naučil při prudkém brzdění podřazovat s meziplynem. Ikdyž brzdím jen lehce prostě mě to dělá problémy a vždy to odděluju. Na brzdu můžu v pohodě 2 prsty. Moto brzdí dobře. Ikdyž občas tam šáhnu i 3-4 prstama, když potřebuju brzdit fakt jak to prase. Když jsem byl na volných jízdách v brně tak to bylo takový divný no. Když jsem to tam rval. Ale tak tam jsem měl v zatáčkách pořád 3ku a na rovině dal na chvílu 5ku na cílovce a před schancovkou. Rád bych se to naučil. Vím je to o věci zvyku a trénování. Ale urychlit to nějakou fintou asi nejde že? Když držím brzdu na plno a otočím plynem abych přidal a dal kvalt níž tak mě ty prsty jak něma kroutím vždy způsobý to že uberu sílu na brzdovou páčku..

Naposledy editováno 24.05.2013 16:41:45
Anketa: Tak co teda? Řadit s meziplynem nebo ne? Je to k hovnu nebo ne?
Jsem Tupec neznalec a říkám že s meziplynem
78%
50
Jsem Normální a říkám bez meziplynu
22%
14
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 11
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Brzdění a podřazování s meziplynem? Jak na to?

17.5.2013 v 20:14 | Nahoru | #1
Nevým tohle co popisuješ dělám uplně normálně, brzdím a z meziplynem podřazuji

Naposledy editováno 17.05.2013 20:15:15

1 reakcí na tento příspěvek Brzdění a podřazování s meziplynem? Jak na to?

17.5.2013 v 20:26 | Nahoru | #2
ono stačí když vrkneš tím plynem fakt malinko, nemusíš dávat "plnej kotel" .. takže by to nemělo ovlivnit tlak prstů na brzdovou páčku.
Já u svojeho motárda to dělám podvědomě při každém podřazení a to 100% dodržuji, protože bez meziplynu to do toho jednoválce prostě neskopnu tu rychlost

Záleží asi taky jak máš nastavený plyn, začátek by měl mít trošku rezervu, že otočíš malink oa nic to nedělá a až o kousek výš to už reaguje, takže i tohle vychytat.

ono se to těžko popisuje takhle přes net, chce to fakt jen trénovat, ale za mne fakt brzdit dvěma prstama a zbytkem ruky držet plynovou rukojeť a malinko si vrknout plynem a je to

Brzdění a podřazování s meziplynem? Jak na to?

17.5.2013 v 20:27 | Nahoru | #3
Dělám to už automaticky že vrnknu plynem a současně přibržduju někdy to odděluju že nejdřív podřazuju a pak dodatečně přibrzdim

1 reakcí na tento příspěvek Brzdění a podřazování s meziplynem? Jak na to?

17.5.2013 v 20:38 | Nahoru | #4


Time 1:21:45

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdění a podřazování s meziplynem? Jak na to?

17.5.2013 v 20:45 | Nahoru | #5

merick píše:

Time 1:21:45



Díkec. Už jednou jsem ten film viděl a zrovna jsem si říkal, že jsem tam viděl jak ukazují jak na to. A přemýšlel jsem že si to dnes pustím zase u jednoho budvárku a kozlíka.d Na poprvé tam bylo moc informací najednou .d

Naposledy editováno 17.05.2013 20:46:06

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdění a podřazování s meziplynem? Jak na to?

17.5.2013 v 20:47 | Nahoru | #6

FE501 píše: ono stačí když vrkneš tím plynem fakt malinko, nemusíš dávat "plnej kotel" .. takže by to nemělo ovlivnit tlak prstů na brzdovou páčku.
Já u svojeho motárda to dělám podvědomě při každém podřazení a to 100% dodržuji, protože bez meziplynu to do toho jednoválce prostě neskopnu tu rychlost

Záleží asi taky jak máš nastavený plyn, začátek by měl mít trošku rezervu, že otočíš malink oa nic to nedělá a až o kousek výš to už reaguje, takže i tohle vychytat.

ono se to těžko popisuje takhle přes net, chce to fakt jen trénovat, ale za mne fakt brzdit dvěma prstama a zbytkem ruky držet plynovou rukojeť a malinko si vrknout plynem a je to



Jo vůli na plynu než plyn zabere mám cca 2 mm jak má být. Jedině zkoušet. Ale jo to je fakt že stačí jen lehce přidat. Díkec taky za radu. Já možná přidával víc.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdění a podřazování s meziplynem? Jak na to?

17.5.2013 v 20:51 | Nahoru | #7
AdosR> Jj, tam je skoro vse, chce to probrat a potrenovat postupne. Ja to mel uz celkem zmaknute, ale pres zimu jsem nainstaloval antihop a tak uz to nepouzivam a jen radim

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdění a podřazování s meziplynem? Jak na to?

17.5.2013 v 21:00 | Nahoru | #8

merick píše: AdosR> Jj, tam je skoro vse, chce to probrat a potrenovat postupne. Ja to mel uz celkem zmaknute, ale pres zimu jsem nainstaloval antihop a tak uz to nepouzivam a jen radim



Jo ták s antihopem tam můžeš kopat kvalty jak do sklepa brambory bez meziplynu. Ale co vím tak i jezdci motogp ho dávaj. No nedávaj ale automaticky jim ho mašina při podřazování prej dává ikdyž mají antihop. Nevím co je na tom pravdy. Takže se převodovka nějak neničí že když to na okruhu na volných jízdách budu zatím kopat dolů bez meziplynu než se to nanučím. Meziplyn i brzdy ?

Naposledy editováno 17.05.2013 21:01:12

1 reakcí na tento příspěvek Brzdění a podřazování s meziplynem? Jak na to?

17.5.2013 v 22:51 | Nahoru | #9
Stačí fakt jen vrnknut cca 0,5-1cm nedělá mi to nějaké problém ...jen dotaz ..nemáš třeba moc velkou vůli na plynu a proto musíš otočit ruko víc než je třeba a proto ji "zavazí" to že brzdíš???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdění a podřazování s meziplynem? Jak na to?

17.5.2013 v 23:16 | Nahoru | #10

M.a.x píše: Stačí fakt jen vrnknut cca 0,5-1cm nedělá mi to nějaké problém ...jen dotaz ..nemáš třeba moc velkou vůli na plynu a proto musíš otočit ruko víc než je třeba a proto ji "zavazí" to že brzdíš???



Otáčím plynem a než začne plyn reagovat tak cca 2 mm vůle. Ale nevím jestli to je moc. Ale zas když tam nebude skoro žádná vůle tak se to taky bude špatně dělat. No popravdě ono mě to nejde moc, proto že jsem to nedělal při brzdách. Odděloval jsem to. Na silnici jsem většinou jezdil tak že jsem nechodil extra na brzdy před zatáčkama na silnici a spíš se učil konstantní jízdu, málo brzd. Brždění motorem, podřazení před zatáčkama a pak vklidu pokládal do náklonu. Na okruhu na volných mě to ale chybělo. Takže se to chci a musím naučit.

1 reakcí na tento příspěvek Brzdění a podřazování s meziplynem? Jak na to?

17.5.2013 v 23:43 | Nahoru | #11
mam ten samej problem, ze si trochu dycky povolim brzdu pri meziplynu. Kazdopadne ale vim, ze je to vo nauceni, stejne tak jako umet napsat spravne "Schwantzovka" Trenuj, trenuj

(reakce na) Brzdění a podřazování s meziplynem? Jak na to?

18.5.2013 v 09:41 | Nahoru | #12

dejf. píše: mam ten samej problem, ze si trochu dycky povolim brzdu pri meziplynu. Kazdopadne ale vim, ze je to vo nauceni, stejne tak jako umet napsat spravne "Schwantzovka" Trenuj, trenuj



Schwantzovka, Schwantzovka,..už to jde..

(reakce na) Brzdění a podřazování s meziplynem? Jak na to?

18.5.2013 v 17:48 | Nahoru | #13

AdosR píše: Otáčím plynem a než začne plyn reagovat tak cca 2 mm vůle. Ale nevím jestli to je moc. Ale zas když tam nebude skoro žádná vůle tak se to taky bude špatně dělat. No popravdě ono mě to nejde moc, proto že jsem to nedělal při brzdách. Odděloval jsem to. Na silnici jsem většinou jezdil tak že jsem nechodil extra na brzdy před zatáčkama na silnici a spíš se učil konstantní jízdu, málo brzd. Brždění motorem, podřazení před zatáčkama a pak vklidu pokládal do náklonu. Na okruhu na volných mě to ale chybělo. Takže se to chci a musím naučit.


Vůle na plynu by měla byt minimální tzn co nejmenší ale nesmí se ti pri plném reitu řídítek přidat plyn...fakt je že když nemáš vůli tak ti stačí jen trosku vrnknůt tzn že místo otačky treba 8mm otačís jen 6mm ..ja se to naučil tak nějak sám, jelikož mám 2V a když jedeme ostře tak se mi bez meziplynu hrozně vlnil zadek

1 reakcí na tento příspěvek Brzdění a podřazování s meziplynem? Jak na to?

20.5.2013 v 19:42 | Nahoru | #14
To mi prijde jako blbost. Proc by se ti mel vlnit zadek bez meziplynu? Bud nemas antihop a zadek se ti vlni protoze jsi rychle pustil spojku a zadni kolo se ti dostalo vlivem nizsi zarazene rychlosti do smyku nebo mas jiny problem. S meziplynem ti tam tak max. muzou lepe padat kvalty a je to na poslech takove efektnejsi"max to jeste pomaha vyplachovat motor" ale na vlneni zadku by to mit vliv nemelo. Nenapam te ale proste mi to prijde jako blbost.

Brzdění a podřazování s meziplynem? Jak na to?

20.5.2013 v 19:57 | Nahoru | #15
zejmena je spatne to obcasny 3-4 prsty na brzdu, motorka kterou nepostavis max. dvema prstama na predni nebrzdi ale zpomaluje. Nauc se na standardni 2 prsty, pak mas ve zbytku ruky dost citu na vrknuti plynem.

mimochodem - tohle je vybusny tema, za chvili prijde nejakej retard a zacne nas tu poucovat ze meziplyn na motorce dat nejde, ze to neni V3S

1 reakcí na tento příspěvek Brzdění a podřazování s meziplynem? Jak na to?

20.5.2013 v 20:05 | Nahoru | #16
Ok zkusím začít brzdit jen 2 prsty. A pokusit se zkusit brzdit tvrdě 2 prsty a uvidím jak to půjde. A pak se budu učit zbytkem ruky dávát malej meziplyn

Naposledy editováno 20.05.2013 20:06:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdění a podřazování s meziplynem? Jak na to?

20.5.2013 v 20:24 | Nahoru | #17

W.Geronimo píše: To mi prijde jako blbost. Proc by se ti mel vlnit zadek bez meziplynu? Bud nemas antihop a zadek se ti vlni protoze jsi rychle pustil spojku a zadni kolo se ti dostalo vlivem nizsi zarazene rychlosti do smyku nebo mas jiny problem. S meziplynem ti tam tak max. muzou lepe padat kvalty a je to na poslech takove efektnejsi"max to jeste pomaha vyplachovat motor" ale na vlneni zadku by to mit vliv nemelo. Nenapam te ale proste mi to prijde jako blbost.



Mozna je to teoreticky blbosti ale prakticky nevím proc kdyz podrazuju s meziplynem tak se mi zadek zavlní jen zřídka(mam radovy 2V s presazenu kliku-chova se spise jako 2V do V)

edit:není to dáno tým že pustíš spojku když mas motor v otačkach takže ti jakoby "Proklouzne spojka" ty padem to není takovy šok pro motor(tzn tolik to nebrzdí motorem) ,jelikož logicky když v urcite rychlosti podradíš tak ti vyletí otačky napr z 1tis na 6tis a brzdí to motorem ale kdyz mas motor roztoceny na 5tis tak uz vyletí jen z 5tis na 6?Je to fakt teorie z gauce ,mozna je to uplna blbost

Naposledy editováno 20.05.2013 20:28:43

(reakce na) Brzdění a podřazování s meziplynem? Jak na to?

20.5.2013 v 20:33 | Nahoru | #18

M.a.x píše: Mozna je to teoreticky blbosti ale prakticky nevím proc kdyz podrazuju s meziplynem tak se mi zadek zavlní jen zřídka(mam radovy 2V s presazenu kliku-chova se spise jako 2V do V)

edit:není to dáno tým že pustíš spojku když mas motor v otačkach takže ti jakoby "Proklouzne spojka" ty padem to není takovy šok pro motor(tzn tolik to nebrzdí motorem) ,jelikož logicky když v urcite rychlosti podradíš tak ti vyletí otačky napr z 1tis na 6tis a brzdí to motorem ale kdyz mas motor roztoceny na 5tis tak uz vyletí jen z 5tis na 6?Je to fakt teorie z gauce ,mozna je to uplna blbost



vpodstate jo. Proste kdyz podradis pri treba 6000, tak ten dalsi kvalt ma pri ty rychlosti treba 9 - tj. behem okamziku pusteni spojky musi kolo roztocit motor o 3 tisice a tim jde do smyku, a zejmena pokud pri tom brzdis tak to snadno prebrzdis. Zatimco pokud vrknes plynem na tech 9 tisic, tak tu spojku ladne pustis a motor o nicem nevi

Brzdění a podřazování s meziplynem? Jak na to?

20.5.2013 v 20:33 | Nahoru | #19
Ok treba je to o osobnim pocitu. Ja mam jednovalec a do zatacek klouzu pres antihop. Pouzivam meziplyn protoze bez nej se mi obcas nezadari seradit o druhou treti rychlost dolu
Proste tam ten kvalt nepadne. Je pravda ze u toho nebrzdim na krev. Kdyz jdu na brzdy do krve tak mam po celou dobu vymacklou spojku a plynem nevrkam.

(reakce na) Brzdění a podřazování s meziplynem? Jak na to?

20.5.2013 v 20:36 | Nahoru | #20

AdosR píše: Ok zkusím začít brzdit jen 2 prsty. A pokusit se zkusit brzdit tvrdě 2 prsty a uvidím jak to půjde. A pak se budu učit zbytkem ruky dávát malej meziplyn



rozhodne. pri pouziti vic prstu jeste k tomu poustis riditko coz je hrozne blbej navyk a je dobry se ho co nejdriv zbavit

1 reakcí na tento příspěvek Brzdění a podřazování s meziplynem? Jak na to?

20.5.2013 v 20:39 | Nahoru | #21
jenze pokud to chces prokopat treba o 3 kvalty dolu tak tam blbe padaj pokud drzis vymacklou spojku (nevim teda jak s antihopem, ten nepouzivam)

Brzdění a podřazování s meziplynem? Jak na to?

20.5.2013 v 20:44 | Nahoru | #22
Taky pravda ,vzdy musis aspon trochu nechat zabrat spojku :) je to pro prevodovku prirozenější

1 reakcí na tento příspěvek Brzdění a podřazování s meziplynem? Jak na to?

20.5.2013 v 20:47 | Nahoru | #23
vrknout plynem o 3T otacek to uz je hodne velke vrknuti ale nechci se hadat. Myslim ze dvouvalec bez antihopingove spojky pri intenzivnim brzdeni"kdy mas extremne odlehcene zadni kolo" i s vrknutim pri rychle pustene spojce za podrazovani dostanes do smyku kdy se ti to zavlni. Jak rikam nechci se hadat. Nejsem profik jen pouzivam selskej rozum a trosku zkusenosti. Jednovalec je na tom o poznani hur. Tam seradis o dva kvalty a bez antihopu ti to zablokuje zadni kolo jako naplno seslapla zadni brzda.

Brzdění a podřazování s meziplynem? Jak na to?

20.5.2013 v 20:48 | Nahoru | #24
zavolejte Crecka, ten vam ten meziplyn vysvetli

1 reakcí na tento příspěvek Brzdění a podřazování s meziplynem? Jak na to?

20.5.2013 v 21:04 | Nahoru | #25
W.Geronimo - to byl jen prihlad - zalezi na motorce, u sporta kde mas tak do pul sekundy z volnobehu 15k je to maly vrknuti, u tebe pulka stupnice

(reakce na) Brzdění a podřazování s meziplynem? Jak na to?

20.5.2013 v 21:11 | Nahoru | #26
W.Geronimo> Tak samozřejmě musíš to regulovat spojku,je to fakt o pocitu takto je to debata o ničem navíc mně u TDM není problém vrnknutí zvednut otačky o 3tis ..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdění a podřazování s meziplynem? Jak na to?

20.5.2013 v 22:06 | Nahoru | #27
xtas> no já si myslím že meziplyn je zbytečnost a zbytečné pálení benzínu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdění a podřazování s meziplynem? Jak na to?

20.5.2013 v 22:14 | Nahoru | #28
čendomil> nejses ty ten creckův přicmrndávač z tamtoho onoho vlakna o "meziplynu" ?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdění a podřazování s meziplynem? Jak na to?

20.5.2013 v 22:24 | Nahoru | #29

dejf. píše: čendomil> nejses ty ten creckův přicmrndávač z tamtoho onoho vlakna o "meziplynu" ?

ne to teda nejsem a na podřazování s meziplynem mám svůj názor je to prostě zbytečné PÁLENÍ BENZÍNU a lidi co to dělaj nechápu

Brzdění a podřazování s meziplynem? Jak na to?

20.5.2013 v 22:31 | Nahoru | #30
no ja nedam 3kvalty na jeden zatah bez meziplynu. u me to vyznam ma !
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 11
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist