Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Čáu chlapy. Mám takovej problém. Rád bych se naučil při prudkém brzdění podřazovat s meziplynem. Ikdyž brzdím jen lehce prostě mě to dělá problémy a vždy to odděluju. Na brzdu můžu v pohodě 2 prsty. Moto brzdí dobře. Ikdyž občas tam šáhnu i 3-4 prstama, když potřebuju brzdit fakt jak to prase. Když jsem byl na volných jízdách v brně tak to bylo takový divný no. Když jsem to tam rval. Ale tak tam jsem měl v zatáčkách pořád 3ku a na rovině dal na chvílu 5ku na cílovce a před schancovkou. Rád bych se to naučil. Vím je to o věci zvyku a trénování. Ale urychlit to nějakou fintou asi nejde že? Když držím brzdu na plno a otočím plynem abych přidal a dal kvalt níž tak mě ty prsty jak něma kroutím vždy způsobý to že uberu sílu na brzdovou páčku..
Naposledy editováno 24.05.2013 16:41:45
Anketa: Tak co teda? Řadit s meziplynem nebo ne? Je to k hovnu nebo ne?
vrknout plynem o 3T otacek to uz je hodne velke vrknuti ale nechci se hadat. Myslim ze dvouvalec bez antihopingove spojky pri intenzivnim brzdeni"kdy mas extremne odlehcene zadni kolo" i s vrknutim pri rychle pustene spojce za podrazovani dostanes do smyku kdy se ti to zavlni. Jak rikam nechci se hadat. Nejsem profik jen pouzivam selskej rozum a trosku zkusenosti. Jednovalec je na tom o poznani hur. Tam seradis o dva kvalty a bez antihopu ti to zablokuje zadni kolo jako naplno seslapla zadni brzda.
W.Geronimo> Tak samozřejmě musíš to regulovat spojku,je to fakt o pocitu takto je to debata o ničem navíc mně u TDM není problém vrnknutí zvednut otačky o 3tis ..