globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Brzdění a podřazování s meziplynem? Jak na to?
 
17.5.2013 v 20:11
Čáu chlapy. Mám takovej problém. Rád bych se naučil při prudkém brzdění podřazovat s meziplynem. Ikdyž brzdím jen lehce prostě mě to dělá problémy a vždy to odděluju. Na brzdu můžu v pohodě 2 prsty. Moto brzdí dobře. Ikdyž občas tam šáhnu i 3-4 prstama, když potřebuju brzdit fakt jak to prase. Když jsem byl na volných jízdách v brně tak to bylo takový divný no. Když jsem to tam rval. Ale tak tam jsem měl v zatáčkách pořád 3ku a na rovině dal na chvílu 5ku na cílovce a před schancovkou. Rád bych se to naučil. Vím je to o věci zvyku a trénování. Ale urychlit to nějakou fintou asi nejde že? Když držím brzdu na plno a otočím plynem abych přidal a dal kvalt níž tak mě ty prsty jak něma kroutím vždy způsobý to že uberu sílu na brzdovou páčku..

Naposledy editováno 24.05.2013 16:41:45
Anketa: Tak co teda? Řadit s meziplynem nebo ne? Je to k hovnu nebo ne?
Jsem Tupec neznalec a říkám že s meziplynem
78%
50
Jsem Normální a říkám bez meziplynu
22%
14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdění a podřazování s meziplynem? Jak na to?

17.5.2013 v 20:47 | Nahoru | #1

FE501 píše: ono stačí když vrkneš tím plynem fakt malinko, nemusíš dávat "plnej kotel" .. takže by to nemělo ovlivnit tlak prstů na brzdovou páčku.
Já u svojeho motárda to dělám podvědomě při každém podřazení a to 100% dodržuji, protože bez meziplynu to do toho jednoválce prostě neskopnu tu rychlost

Záleží asi taky jak máš nastavený plyn, začátek by měl mít trošku rezervu, že otočíš malink oa nic to nedělá a až o kousek výš to už reaguje, takže i tohle vychytat.

ono se to těžko popisuje takhle přes net, chce to fakt jen trénovat, ale za mne fakt brzdit dvěma prstama a zbytkem ruky držet plynovou rukojeť a malinko si vrknout plynem a je to



Jo vůli na plynu než plyn zabere mám cca 2 mm jak má být. Jedině zkoušet. Ale jo to je fakt že stačí jen lehce přidat. Díkec taky za radu. Já možná přidával víc.

(reakce na) Brzdění a podřazování s meziplynem? Jak na to?

22.5.2013 v 23:43 | Nahoru | #2
AdosR>
když jdu někde tvrdě na brzdy (na konci cílovky v Mostě) při závodě meziplyn z 6 na 4 většinou nestihnu, pak už ano. Drobnému povolení brzdy při přidání se také nevyhnu.
Nemám antihop ani automat řazení.
Pokud jedeš rychle a nemáš DOBRÝ antihop - a sériovky nemají antihop nic extra - nebo ho nemáš vůbec, je potřeba prásknout heftem pořádně pro udržení adheze zadního kola - bavíme se o udržení motoru v režimu tahu maximálního kroutího momentu 11-15 000 ot/min i za zatáčkou, jen na nižší kvalt.

Na cílovce v Brně třeba Lukáš Pešek nebrzdí vůbec, jen 3x podřazuje. Já se svým převodem za ním podřazoval 2x.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist