Naposledy editováno 24.05.2013 16:41:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdění a podřazování s meziplynem? Jak na to?
FE501 píše: ono stačí když vrkneš tím plynem fakt malinko, nemusíš dávat "plnej kotel" .. takže by to nemělo ovlivnit tlak prstů na brzdovou páčku.
Já u svojeho motárda to dělám podvědomě při každém podřazení a to 100% dodržuji, protože bez meziplynu to do toho jednoválce prostě neskopnu tu rychlost
Záleží asi taky jak máš nastavený plyn, začátek by měl mít trošku rezervu, že otočíš malink oa nic to nedělá a až o kousek výš to už reaguje, takže i tohle vychytat.
ono se to těžko popisuje takhle přes net, chce to fakt jen trénovat, ale za mne fakt brzdit dvěma prstama a zbytkem ruky držet plynovou rukojeť a malinko si vrknout plynem a je to
Jo vůli na plynu než plyn zabere mám cca 2 mm jak má být. Jedině zkoušet. Ale jo to je fakt že stačí jen lehce přidat. Díkec taky za radu. Já možná přidával víc.
když jdu někde tvrdě na brzdy (na konci cílovky v Mostě) při závodě meziplyn z 6 na 4 většinou nestihnu, pak už ano. Drobnému povolení brzdy při přidání se také nevyhnu.
Nemám antihop ani automat řazení.
Pokud jedeš rychle a nemáš DOBRÝ antihop - a sériovky nemají antihop nic extra - nebo ho nemáš vůbec, je potřeba prásknout heftem pořádně pro udržení adheze zadního kola - bavíme se o udržení motoru v režimu tahu maximálního kroutího momentu 11-15 000 ot/min i za zatáčkou, jen na nižší kvalt.
Na cílovce v Brně třeba Lukáš Pešek nebrzdí vůbec, jen 3x podřazuje. Já se svým převodem za ním podřazoval 2x.