Naposledy editováno 24.05.2013 16:41:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdění a podřazování s meziplynem? Jak na to?
M.a.x píše: Stačí fakt jen vrnknut cca 0,5-1cm nedělá mi to nějaké problém ...jen dotaz ..nemáš třeba moc velkou vůli na plynu a proto musíš otočit ruko víc než je třeba a proto ji "zavazí" to že brzdíš???
Otáčím plynem a než začne plyn reagovat tak cca 2 mm vůle. Ale nevím jestli to je moc. Ale zas když tam nebude skoro žádná vůle tak se to taky bude špatně dělat. No popravdě ono mě to nejde moc, proto že jsem to nedělal při brzdách. Odděloval jsem to. Na silnici jsem většinou jezdil tak že jsem nechodil extra na brzdy před zatáčkama na silnici a spíš se učil konstantní jízdu, málo brzd. Brždění motorem, podřazení před zatáčkama a pak vklidu pokládal do náklonu. Na okruhu na volných mě to ale chybělo. Takže se to chci a musím naučit.
AdosR píše: Otáčím plynem a než začne plyn reagovat tak cca 2 mm vůle. Ale nevím jestli to je moc. Ale zas když tam nebude skoro žádná vůle tak se to taky bude špatně dělat. No popravdě ono mě to nejde moc, proto že jsem to nedělal při brzdách. Odděloval jsem to. Na silnici jsem většinou jezdil tak že jsem nechodil extra na brzdy před zatáčkama na silnici a spíš se učil konstantní jízdu, málo brzd. Brždění motorem, podřazení před zatáčkama a pak vklidu pokládal do náklonu. Na okruhu na volných mě to ale chybělo. Takže se to chci a musím naučit.
Vůle na plynu by měla byt minimální tzn co nejmenší ale nesmí se ti pri plném reitu řídítek přidat plyn...fakt je že když nemáš vůli tak ti stačí jen trosku vrnknůt tzn že místo otačky treba 8mm otačís jen 6mm ..ja se to naučil tak nějak sám, jelikož mám 2V a když jedeme ostře tak se mi bez meziplynu hrozně vlnil zadek