globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Brzdění a podřazování s meziplynem? Jak na to?
 
17.5.2013 v 20:11
Čáu chlapy. Mám takovej problém. Rád bych se naučil při prudkém brzdění podřazovat s meziplynem. Ikdyž brzdím jen lehce prostě mě to dělá problémy a vždy to odděluju. Na brzdu můžu v pohodě 2 prsty. Moto brzdí dobře. Ikdyž občas tam šáhnu i 3-4 prstama, když potřebuju brzdit fakt jak to prase. Když jsem byl na volných jízdách v brně tak to bylo takový divný no. Když jsem to tam rval. Ale tak tam jsem měl v zatáčkách pořád 3ku a na rovině dal na chvílu 5ku na cílovce a před schancovkou. Rád bych se to naučil. Vím je to o věci zvyku a trénování. Ale urychlit to nějakou fintou asi nejde že? Když držím brzdu na plno a otočím plynem abych přidal a dal kvalt níž tak mě ty prsty jak něma kroutím vždy způsobý to že uberu sílu na brzdovou páčku..

Naposledy editováno 24.05.2013 16:41:45
Anketa: Tak co teda? Řadit s meziplynem nebo ne? Je to k hovnu nebo ne?
Jsem Tupec neznalec a říkám že s meziplynem
78%
50
Jsem Normální a říkám bez meziplynu
22%
14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdění a podřazování s meziplynem? Jak na to?

20.5.2013 v 20:24 | Nahoru | #1

W.Geronimo píše: To mi prijde jako blbost. Proc by se ti mel vlnit zadek bez meziplynu? Bud nemas antihop a zadek se ti vlni protoze jsi rychle pustil spojku a zadni kolo se ti dostalo vlivem nizsi zarazene rychlosti do smyku nebo mas jiny problem. S meziplynem ti tam tak max. muzou lepe padat kvalty a je to na poslech takove efektnejsi"max to jeste pomaha vyplachovat motor" ale na vlneni zadku by to mit vliv nemelo. Nenapam te ale proste mi to prijde jako blbost.



Mozna je to teoreticky blbosti ale prakticky nevím proc kdyz podrazuju s meziplynem tak se mi zadek zavlní jen zřídka(mam radovy 2V s presazenu kliku-chova se spise jako 2V do V)

edit:není to dáno tým že pustíš spojku když mas motor v otačkach takže ti jakoby "Proklouzne spojka" ty padem to není takovy šok pro motor(tzn tolik to nebrzdí motorem) ,jelikož logicky když v urcite rychlosti podradíš tak ti vyletí otačky napr z 1tis na 6tis a brzdí to motorem ale kdyz mas motor roztoceny na 5tis tak uz vyletí jen z 5tis na 6?Je to fakt teorie z gauce ,mozna je to uplna blbost

Naposledy editováno 20.05.2013 20:28:43

(reakce na) Brzdění a podřazování s meziplynem? Jak na to?

20.5.2013 v 20:33 | Nahoru | #2

M.a.x píše: Mozna je to teoreticky blbosti ale prakticky nevím proc kdyz podrazuju s meziplynem tak se mi zadek zavlní jen zřídka(mam radovy 2V s presazenu kliku-chova se spise jako 2V do V)

edit:není to dáno tým že pustíš spojku když mas motor v otačkach takže ti jakoby "Proklouzne spojka" ty padem to není takovy šok pro motor(tzn tolik to nebrzdí motorem) ,jelikož logicky když v urcite rychlosti podradíš tak ti vyletí otačky napr z 1tis na 6tis a brzdí to motorem ale kdyz mas motor roztoceny na 5tis tak uz vyletí jen z 5tis na 6?Je to fakt teorie z gauce ,mozna je to uplna blbost



vpodstate jo. Proste kdyz podradis pri treba 6000, tak ten dalsi kvalt ma pri ty rychlosti treba 9 - tj. behem okamziku pusteni spojky musi kolo roztocit motor o 3 tisice a tim jde do smyku, a zejmena pokud pri tom brzdis tak to snadno prebrzdis. Zatimco pokud vrknes plynem na tech 9 tisic, tak tu spojku ladne pustis a motor o nicem nevi
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist