Delam mi to asi toto: Nejde to nastartovat jinak, nez na plnej sytic a i pak to bezi na +-900ot/min. pri pridani plynu to okamzite chcipa... nastartovat to jde i pri vypnutem sytici a plnem plynu.
Motor bezi v rozmezi od 1/4 otvereni do plneho, s tim, ze kdyz 1/4plynu drzim dele nez asi 5sekund, zacne to nehorazne strilet do vyfuku...
nevi nekdo jestli je to moc bohate, nebo chude ? ...
Abych vedel, jakou cestou se mam vydat, diky=)
1 reakcí na tento příspěvek Vymena karburatoru - problem
Opravu to na tyhle karbece musi jezdit, .. no nic, asi soupnu lambdu do vejfuku, a podivam se co ukazuje, no .. a podle toho uvidim.
Me se jen zda jako protiklad - ze to nastartuje na sytic (tudiz dost na bohato) a bez sytice to nastartuje pri plnym plynu ( to znamena maximalne na chudo)(pri startovani podtlaky neotviraj..)..
1 reakcí na tento příspěvek Vymena karburatoru - problem
Ok. - Takze... to mam zapojit a preprogramovat, jo ? ... Jen nevim, jestli kdyz je zavrena klapka, jestli ma bejt predstih mensi, nebo vetsi nez pri plnym plynu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena karburatoru - problem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena karburatoru - problem
Jinak nejaky predstihovy mapy.. treba z R6 jsem nasel.. tak to zkusim nejak aplikovat=)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena karburatoru - problem
1100 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena karburatoru - problem
Pokud ti to nepomuze,tak dej vetsi volnobezne trysky
Jinak 1/4 chodu maji nejvetsi vliv volnobezne trysky a kominky.Mohli by ti pomoct kominky o vetsim prumeru.
Ale tohle odladit je fakt kumst. Hlavne clovek musi mit na to veci(napr sadu kominku ci jehel). Asi bych se obratil na specializovanou firmu (existuje v cr vubec firma,ktere je schopna odladit karburatory???)
veci muzes koupit na www.sudco.com
2 reakcí na tento příspěvek Vymena karburatoru - problem
Takze jedine zkusit jit jeste s tryskama dolu, jinak ted se to uz i docela ochotne vytaci do maxima, jen pri ubrani to strili...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena karburatoru - problem
1100 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena karburatoru - problem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena karburatoru - problem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena karburatoru - problem
pokud se pletu,tak se omouvam...nejsem si 100% jist.........auto, kdyz me strilelo do vyfuku,tak jsem spravoval nasledovne ....nove vsechny tesneni + nova hridel skrtici klapky...... Po oprave to prestalo.
kazdopadne to poradne protahni a odstav na svicku.....takovym vrkanim na miste nic moc nepoznas...
a kdyz tocis sroubem vzduchu pro volnobezny okruh,tak to reaguje??
1 reakcí na tento příspěvek Vymena karburatoru - problem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena karburatoru - problem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena karburatoru - problem
Me se to zda cely nejaky divny, kdyz to nedodelam do konce tydne, tak na to prdim a dam tam puvodni karbece no =(
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena karburatoru - problem
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena karburatoru - problem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena karburatoru - problem
Původně by tam měly být asi Mikuni BDST32, hlavní tryska 107,5, volnoběžná 30. Novější mají Keihin CVKD34, hlavní tryska 118, volnoběžná (!) 35 - podle programu Motodata, takže bez záruky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena karburatoru - problem
1 reakcí na tento příspěvek Vymena karburatoru - problem
Jinak je vyndanej plovak, normalne tam je ()
Jinac mi reknete, kde tam je ta vymenitelna volnovezna tryska, jelikoz ja vidim pouze hlavni...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena karburatoru - problem
Zkus se podívat na http://www.yamaha-m...port/parts/home.aspx
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena karburatoru - problem
Ten parts list je taky dobrej, sice je tam ten karburator zrovna zvrchu ( ) ale nejak to tam najit jde.. dikes