globalmoto_kveten





Téma: Vymena karburatoru - problem
 
24.3.2007 v 19:01
Ahoj po vymene karburatoru - za jine s vetsim difusorem, se nemuzu dobrat aspon nejakeho nastaveni, s kterym bych mohl jit na brzdu...

Delam mi to asi toto: Nejde to nastartovat jinak, nez na plnej sytic a i pak to bezi na +-900ot/min. pri pridani plynu to okamzite chcipa... nastartovat to jde i pri vypnutem sytici a plnem plynu.

Motor bezi v rozmezi od 1/4 otvereni do plneho, s tim, ze kdyz 1/4plynu drzim dele nez asi 5sekund, zacne to nehorazne strilet do vyfuku...

nevi nekdo jestli je to moc bohate, nebo chude ? ...

Abych vedel, jakou cestou se mam vydat, diky=)
Předchozí
1 2
Následující

Vymena karburatoru - problem

24.3.2007 v 20:02 | Nahoru | #1
asi spatne stryskováno, možtná málo smesi ale když tam dávaš neco co tam nemá bejt je to tězky poradit, mrkni na trasky cos tam měl a na ty to tam máš ted a porovnej a uvidíš

Vymena karburatoru - problem

24.3.2007 v 20:09 | Nahoru | #2
TESA> no, pokud to neni nekym jinym vyzkousenej experiment (asi neni, jinak bys to nastaveni okopiroval), zacal bych vracenim puvodnich karburatoru (a pak klasicky ladenej vyfuk se svodama, propustny filtry a nakonec k tomu doladit na brzde karburatory). Ale laborovat u staryho sestikila s vykonem, to se skoro bych rekl nevyplati...

1 reakcí na tento příspěvek Vymena karburatoru - problem

24.3.2007 v 20:42 | Nahoru | #3
Asi takhle, na fzr od urciteho modeloveho roku se montovaly vetsi karbece - ty tam ted davam. Koupil jsem je v opravdu peknem stavu, nemyslim si ze do nich bylo sahnuto, jelikoz tam nebyl ani dynojet.

Opravu to na tyhle karbece musi jezdit, .. no nic, asi soupnu lambdu do vejfuku, a podivam se co ukazuje, no .. a podle toho uvidim.

Me se jen zda jako protiklad - ze to nastartuje na sytic (tudiz dost na bohato) a bez sytice to nastartuje pri plnym plynu ( to znamena maximalne na chudo)(pri startovani podtlaky neotviraj..)..

Vymena karburatoru - problem

24.3.2007 v 20:53 | Nahoru | #4
TESA> aha, tak to je trosku lepsi varianta. Nesmerovala do tech novych karbcu nejaka elektronika? Treba senzor skrtici klapky?

1 reakcí na tento příspěvek Vymena karburatoru - problem

24.3.2007 v 21:58 | Nahoru | #5
JJ ten tam byl, mam laditelny zapalko.. takze myslis si ze to mam zapojit, a pohrat si s predstihem v zavislosti na poloze klapky... ja myslel ze je to tam na nejakej "krasnej" prubeh, ale ze zas tak dulezity nebude... -- tak asi je..

Ok. - Takze... to mam zapojit a preprogramovat, jo ? ... Jen nevim, jestli kdyz je zavrena klapka, jestli ma bejt predstih mensi, nebo vetsi nez pri plnym plynu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena karburatoru - problem

25.3.2007 v 10:18 | Nahoru | #6
TESA: Předstih se musí s otáčkama zvětšovat. Ale mně připadá, že to máš především šíleně chudé - proto to šlape jen ve spodních otáčkách a se sytičem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena karburatoru - problem

25.3.2007 v 11:12 | Nahoru | #7
1100Virago> Mno nevim jak si vysvetlit ze to nastartuju pri plnym plynu bez sytice...

Jinak nejaky predstihovy mapy.. treba z R6 jsem nasel.. tak to zkusim nejak aplikovat=)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena karburatoru - problem

25.3.2007 v 17:05 | Nahoru | #8
TESA: V prvním příspěvku píšeš, že to jde nastartovat jen na plný sytič, teď zas na plný plyn bez sytiče... To se pak těžko radí.

1100 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena karburatoru - problem

25.3.2007 v 18:05 | Nahoru | #9
1100Virago> dovolím si nesouhlasit... Zkus si to přečíst ještě jednou, píšu tam, že to jde nastartovat tak i onak... Jinak další poznatek při přidání. A následném rychlém ubráni plynu, to střeli do výfuku - lítáj ven plameny...

(reakce na) Vymena karburatoru - problem

26.3.2007 v 13:02 | Nahoru | #10
TESA>Zkus pritahnout sroby vzduchu na volnobeh. Melo by se to zlepsit.
Pokud ti to nepomuze,tak dej vetsi volnobezne trysky
Jinak 1/4 chodu maji nejvetsi vliv volnobezne trysky a kominky.Mohli by ti pomoct kominky o vetsim prumeru.
Ale tohle odladit je fakt kumst. Hlavne clovek musi mit na to veci(napr sadu kominku ci jehel). Asi bych se obratil na specializovanou firmu (existuje v cr vubec firma,ktere je schopna odladit karburatory???)


veci muzes koupit na www.sudco.com

2 reakcí na tento příspěvek Vymena karburatoru - problem

26.3.2007 v 18:31 | Nahoru | #11
Tak jsem dneska ladil, ladil, ale nic jsem nenaladil, dotahnul jsem sroubky na tvrdo, stejne to nedrzi volnobeh (to uz je divne, ze ? ) vymenil jsem trysky (puvodne 150) - dal jsem tam 170, a stalo to jeste za vetsi prd a byly strasne zaneradeny svicky - respektive, byly dokonce i mokry.. tak jsem tam soupnul 120tky trysky, ale porad to strili do vejfuku + svicky, i po ocisteni, a minutovem behu na (3000-6000ot/min) jsou cerny jak bota...

Takze jedine zkusit jit jeste s tryskama dolu, jinak ted se to uz i docela ochotne vytaci do maxima, jen pri ubrani to strili...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena karburatoru - problem

26.3.2007 v 19:29 | Nahoru | #12
Černé svíčky indikují bohatou směs, takže asi fakt zkusit menší. Co vzduchový filtr, je čistý?

1100 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena karburatoru - problem

26.3.2007 v 19:39 | Nahoru | #13
1100Virago> vzduchovy filtr nejak moc neni.. =)) jsou tam jenom sejtka na natrubkach, ktery mam udelany z hliniku ... no zkusim jit tryskama jeste dolu, ale ze by tam mely bejt nejaky 90tky.. to se mi zase nechce verit.. =) ale uvidime.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena karburatoru - problem

27.3.2007 v 08:47 | Nahoru | #14
TESA>A nesaje ti to falesnej vzduch kolem gum??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena karburatoru - problem

27.3.2007 v 13:31 | Nahoru | #15
spalovac> a nebylo by to pak spíše chudé? .. A motor by vyletěl do otáček?

(reakce na) Vymena karburatoru - problem

27.3.2007 v 14:44 | Nahoru | #16
TESA>to jsem si taky driv myslel (u dvoutaktu to tak je) , ale u ctyrtaktu to strili do vyfuku.......popripade to jeste dela povolene vyfukove potrubi

pokud se pletu,tak se omouvam...nejsem si 100% jist.........auto, kdyz me strilelo do vyfuku,tak jsem spravoval nasledovne ....nove vsechny tesneni + nova hridel skrtici klapky...... Po oprave to prestalo.


kazdopadne to poradne protahni a odstav na svicku.....takovym vrkanim na miste nic moc nepoznas...

a kdyz tocis sroubem vzduchu pro volnobezny okruh,tak to reaguje??

Vymena karburatoru - problem

27.3.2007 v 15:07 | Nahoru | #17
hele s tim laditelnym zapalkem nemas ten predstih nejak uplne blbe?

(reakce na) Vymena karburatoru - problem

27.3.2007 v 15:48 | Nahoru | #18
TESA> Jak máš vyřešený přechod mezi větším průměrem karburátorů a menším průměrem ssání v hlavě válců? To je základ! Pokud tam nemáš plynulý kónický přechod, je každé nasátí totální loterie... :marod:

1 reakcí na tento příspěvek Vymena karburatoru - problem

27.3.2007 v 15:50 | Nahoru | #19
Momentálně tam mám původní zápalko, takže to by mělo bejt v pořádku... Když tocim volnobeznyma šroubama tak se veskrze nic neděje.. Zkusím ještě menší trysky a ujistit se, že je to utesneny v těch gumach.. Výfuk je v pořádku, všude těsní..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena karburatoru - problem

27.3.2007 v 16:27 | Nahoru | #20
TESA>to je najake divne....kdyz dotahnes ,obohatis...meli by se snizit otacky,,,vetsi volnobezne trysky nemas??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena karburatoru - problem

27.3.2007 v 20:14 | Nahoru | #21
spalovac> No problem je ze to volnobezny trysky nema.. ma to (podle mne) jenom nejakou kalibrovanou diru... vystruzenou do mosazi, a ta mosaz je napevno zalisovana do odlitku karburatoru...

Me se to zda cely nejaky divny, kdyz to nedodelam do konce tydne, tak na to prdim a dam tam puvodni karbece no =(

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena karburatoru - problem

27.3.2007 v 23:14 | Nahoru | #22
Jaké značení mají ty staré a nové karburátory?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena karburatoru - problem

28.3.2007 v 11:27 | Nahoru | #23
1100Virago> kvůli čemu? Starý jsou mikuni, nový keihiny, na těch novejch je z boku myslím CVK.. Ale podívám se odpoledne, co tam doopravdy je...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena karburatoru - problem

28.3.2007 v 12:08 | Nahoru | #24
TESA: Kvůli toho popisu - "kalibrovaná díra". Pro některé karburátory se dají na netu sehnat schémata i osazovací tabulky, pak by se dalo zjistit, jestli jsou ty karburátory kompletní.

Původně by tam měly být asi Mikuni BDST32, hlavní tryska 107,5, volnoběžná 30. Novější mají Keihin CVKD34, hlavní tryska 118, volnoběžná (!) 35 - podle programu Motodata, takže bez záruky.

(reakce na) Vymena karburatoru - problem

28.3.2007 v 13:08 | Nahoru | #25
TESA>jinak pozor ..Mikunacke cislovani je jine nez Keihinacke...proste 120 Mikuni neznamena 120 Keihin...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena karburatoru - problem

28.3.2007 v 14:23 | Nahoru | #26
1100Virago> tak že by mi ten chlápek prodal špatný karbece? Dál bych ruku do ohně za to, že to jsou CVK 36mm difusor... Nemůžeš se mi podívat na tyhle? Ještě by mohly bejt z thundercata... Ale ten měl s fzrem prakticky stejněj motor... Takže by to na ne mělo taky jet...

(reakce na) Vymena karburatoru - problem

28.3.2007 v 19:33 | Nahoru | #27
TESA: Jo, to by sedělo na karburátory z Thundercata. Keihin CVKD36, hlavní tryska 155, volnoběžná 38. Každopádně - vždycky tam nějaká volnoběžná tryska je, takže buď tam chybí, nebo koukáš někam jinam.

1 reakcí na tento příspěvek Vymena karburatoru - problem

28.3.2007 v 20:44 | Nahoru | #28
Tak tady jsem to dneska vyfotil.. aby bylo jasno, jak to zespodu vypada.. omluvte blbou kvalitu, foceno mobilem - ma pevnej focus, takze to vostrilo jinam =(


Jinak je vyndanej plovak, normalne tam je ()
Jinac mi reknete, kde tam je ta vymenitelna volnovezna tryska, jelikoz ja vidim pouze hlavni...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena karburatoru - problem

29.3.2007 v 14:09 | Nahoru | #29
TESA> A ta dírka vlevo vedle hlavní trysky je k čemu?
Zkus se podívat na http://www.yamaha-m...port/parts/home.aspx

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena karburatoru - problem

29.3.2007 v 15:17 | Nahoru | #30
Jakub od X-bikers> Chlape DIKY MOC .. koukam... ta dira tam je, dneska ji ukouknu jestli nekam vede, ale ted 100% muzu rict, ze v ni zadna tryska neni... a to co je napravo od hlavni trysky je sytic ?
Ten parts list je taky dobrej, sice je tam ten karburator zrovna zvrchu ( ) ale nejak to tam najit jde.. dikes
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist