globalmoto_kveten





Téma: Vymena karburatoru - problem
 
24.3.2007 v 19:01
Ahoj po vymene karburatoru - za jine s vetsim difusorem, se nemuzu dobrat aspon nejakeho nastaveni, s kterym bych mohl jit na brzdu...

Delam mi to asi toto: Nejde to nastartovat jinak, nez na plnej sytic a i pak to bezi na +-900ot/min. pri pridani plynu to okamzite chcipa... nastartovat to jde i pri vypnutem sytici a plnem plynu.

Motor bezi v rozmezi od 1/4 otvereni do plneho, s tim, ze kdyz 1/4plynu drzim dele nez asi 5sekund, zacne to nehorazne strilet do vyfuku...

nevi nekdo jestli je to moc bohate, nebo chude ? ...

Abych vedel, jakou cestou se mam vydat, diky=)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena karburatoru - problem

28.3.2007 v 11:27 | Nahoru | #1
1100Virago> kvůli čemu? Starý jsou mikuni, nový keihiny, na těch novejch je z boku myslím CVK.. Ale podívám se odpoledne, co tam doopravdy je...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena karburatoru - problem

28.3.2007 v 12:08 | Nahoru | #2
TESA: Kvůli toho popisu - "kalibrovaná díra". Pro některé karburátory se dají na netu sehnat schémata i osazovací tabulky, pak by se dalo zjistit, jestli jsou ty karburátory kompletní.

Původně by tam měly být asi Mikuni BDST32, hlavní tryska 107,5, volnoběžná 30. Novější mají Keihin CVKD34, hlavní tryska 118, volnoběžná (!) 35 - podle programu Motodata, takže bez záruky.

(reakce na) Vymena karburatoru - problem

28.3.2007 v 13:08 | Nahoru | #3
TESA>jinak pozor ..Mikunacke cislovani je jine nez Keihinacke...proste 120 Mikuni neznamena 120 Keihin...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist