Delam mi to asi toto: Nejde to nastartovat jinak, nez na plnej sytic a i pak to bezi na +-900ot/min. pri pridani plynu to okamzite chcipa... nastartovat to jde i pri vypnutem sytici a plnem plynu.
Motor bezi v rozmezi od 1/4 otvereni do plneho, s tim, ze kdyz 1/4plynu drzim dele nez asi 5sekund, zacne to nehorazne strilet do vyfuku...
nevi nekdo jestli je to moc bohate, nebo chude ? ...
Abych vedel, jakou cestou se mam vydat, diky=)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena karburatoru - problem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena karburatoru - problem
Původně by tam měly být asi Mikuni BDST32, hlavní tryska 107,5, volnoběžná 30. Novější mají Keihin CVKD34, hlavní tryska 118, volnoběžná (!) 35 - podle programu Motodata, takže bez záruky.