globalmoto_kveten





Téma: Vymena karburatoru - problem
 
24.3.2007 v 19:01
Ahoj po vymene karburatoru - za jine s vetsim difusorem, se nemuzu dobrat aspon nejakeho nastaveni, s kterym bych mohl jit na brzdu...

Delam mi to asi toto: Nejde to nastartovat jinak, nez na plnej sytic a i pak to bezi na +-900ot/min. pri pridani plynu to okamzite chcipa... nastartovat to jde i pri vypnutem sytici a plnem plynu.

Motor bezi v rozmezi od 1/4 otvereni do plneho, s tim, ze kdyz 1/4plynu drzim dele nez asi 5sekund, zacne to nehorazne strilet do vyfuku...

nevi nekdo jestli je to moc bohate, nebo chude ? ...

Abych vedel, jakou cestou se mam vydat, diky=)

1 reakcí na tento příspěvek Vymena karburatoru - problem

24.3.2007 v 20:42 | Nahoru | #1
Asi takhle, na fzr od urciteho modeloveho roku se montovaly vetsi karbece - ty tam ted davam. Koupil jsem je v opravdu peknem stavu, nemyslim si ze do nich bylo sahnuto, jelikoz tam nebyl ani dynojet.

Opravu to na tyhle karbece musi jezdit, .. no nic, asi soupnu lambdu do vejfuku, a podivam se co ukazuje, no .. a podle toho uvidim.

Me se jen zda jako protiklad - ze to nastartuje na sytic (tudiz dost na bohato) a bez sytice to nastartuje pri plnym plynu ( to znamena maximalne na chudo)(pri startovani podtlaky neotviraj..)..

(reakce na) Vymena karburatoru - problem

27.3.2007 v 15:48 | Nahoru | #2
TESA> Jak máš vyřešený přechod mezi větším průměrem karburátorů a menším průměrem ssání v hlavě válců? To je základ! Pokud tam nemáš plynulý kónický přechod, je každé nasátí totální loterie... :marod:
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist