Téma: Vymena karburatoru - problem
 
24.3.2007 v 19:01
Ahoj po vymene karburatoru - za jine s vetsim difusorem, se nemuzu dobrat aspon nejakeho nastaveni, s kterym bych mohl jit na brzdu...

Delam mi to asi toto: Nejde to nastartovat jinak, nez na plnej sytic a i pak to bezi na +-900ot/min. pri pridani plynu to okamzite chcipa... nastartovat to jde i pri vypnutem sytici a plnem plynu.

Motor bezi v rozmezi od 1/4 otvereni do plneho, s tim, ze kdyz 1/4plynu drzim dele nez asi 5sekund, zacne to nehorazne strilet do vyfuku...

nevi nekdo jestli je to moc bohate, nebo chude ? ...

Abych vedel, jakou cestou se mam vydat, diky=)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena karburatoru - problem

27.3.2007 v 13:31 | Nahoru | #1
spalovac> a nebylo by to pak spíše chudé? .. A motor by vyletěl do otáček?

(reakce na) Vymena karburatoru - problem

27.3.2007 v 14:44 | Nahoru | #2
TESA>to jsem si taky driv myslel (u dvoutaktu to tak je) , ale u ctyrtaktu to strili do vyfuku.......popripade to jeste dela povolene vyfukove potrubi

pokud se pletu,tak se omouvam...nejsem si 100% jist.........auto, kdyz me strilelo do vyfuku,tak jsem spravoval nasledovne ....nove vsechny tesneni + nova hridel skrtici klapky...... Po oprave to prestalo.


kazdopadne to poradne protahni a odstav na svicku.....takovym vrkanim na miste nic moc nepoznas...

a kdyz tocis sroubem vzduchu pro volnobezny okruh,tak to reaguje??
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist